שיתוף

עולם השיווק התפתח מאוד בשנים האחרונות לכיוון החזית הדיגיטלית. אופטימיזציה למנועי חיפוש, היה מונח שבעבר אנשים ידעו עליו רק אם הם עבדו בשיווק, אבל כיום זה הפך להיות הרבה יותר נפוץ וטריוויאלי.

הצרכנים ממש כמו מחפשי עבודה, רוצים לחשוב שהם מבצעים רכישה או פונים למשרה כלשהי בגלל ההחלטה אישית שלהם לא עקב פרסומת שהם ראו בטלוויזיה או בפוסט בפייסבוק.

כיצד תשווקו את המשרות שלכם בצורה נכונה למועמדים, כך שהשיווק לא ירתיע אותם?

מודעה עם פניה אישית

יש הרבה כותבי תוכן ומשווקים שאינם יודעים איך לכתוב מודעה בצורה נכונה. הדבר החשוב ביותר הוא שמודעת דרושים דיגיטלית תגרום למחפשי העבודה להרגיש מחוברים. מחפשי העבודה אינם פוגשי את המגייסים פנים אל פנים בשלב קריאת המודעה, ולכן ככל שתוסיפו אלמנט אישי למודעה, כך תקרבו אותם ותמשכו אותם יותר. אלמנטים מקרבים יכולים להיות אזכור אירוע חברה מרגש שהתרחש לאחרונה בצירוף תמונות וכיתוב אפשרי: "האם תרצה לקחת חלק באירועים שלנו?". מודעות עם פניה אישית מסייעות בשמירה על קשר עם מועמדים פוטנציאליים, גם אם בשלב זה הם אינם מחפשים עבודה.

לא להפציץ עם מותג המעסיק

אחד הדברים שיותר מעצבנים מחפשי עבודה ומועמדים פוטנציאליים, הוא התקפה של מותג המעסיק ברשת. סיסמאות שקופצות בכל מקום בנוסח "בוא לעבוד אצלנו", הן גנריות, משתלחות ואינן נעימות לקורא. ישנם אתרי אינטרנט שמקפיצים מודעות כאלו מספר פעמים ביום, במיוחד פרסום ממומן שמנוסח לא נכון, יכול להרתיע מאוד. לכן, הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות הוא פרסום שבועי בצורת עדכון של מה שהתרחש בחברה שלכם בשבוע האחרון, בצרוף רשימת המשרות הפתוחות ודרכי יצירת הקשר. גם בניוזלטר שבועי תוכלו לעשות את אותו הדבר.
חשוב להקפיד ולא להציף, ולשלוח רק הודעות מסוימות עם מספר מסוים של פרמטרים מחושבים.

מעורבות במדיה החברתית

המדיה החברתית מאפשרת לחברות להגדיל את המעורבות של מחפשי העבודה באמצעות פניות מעניינות ופרסום אירועי חברה. חברות גדולות כמו וונדי ידועות בפוסטים המשעשעים שלהן בטוויטר שהן מפרסמות ומושכות בעזרתן קהל. חשבו על פוסטים מעניינים, מצחיקים ומרגשים ונסו להתאים לכך את המשרות הפתוחות שלכם בהמשך.

בלוג אינו מקור פרסום

אם יש לכם בלוג של החברה שמספר את סיפורי הלקוחות ואת חוויות העובדים, המנעו בכל מחיר מפניה אגרסיבית למחפשי העבודה, בבלוג. בלוג לא צריך לשמש עבור פרסום משרות או קידום מותג המעסיק באופן גלוי, ועליו לשמור על הקונספט של "יומן אישי" המתעד ומשתף בחוויות. אלו שיתעניינו בחברה בעקבות הסיפורים בבלוג וירצו לבדוק אם ישנן משרות פתוחות פוטנציאליות, ידעו לאתר את עמוד הקריירה שלכם באתר או את עמוד הפייסבוק/לינקדאין.

צורות שונות של תוכן

הצרכן הממוצע בולע יותר תוכן מאשר אי פעם בעבר, עם האפשרויות המיוחדות שהסמארטפון מציע. כיום קל מאוד להציג סוגים שונים של תוכן בכל דרך שתרצו. נסו לפרסם תוכן בכל המדיות האפשריות, אתם אף פעם לא יכולים לדעת מהיכן יגיע המועמד המוכשר הבא שלכם.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה