קול קורא להרצות בכנס טכנולוגיית משאבי אנוש

קול קורא להרצות בכנס טכנולוגיית משאבי אנוש

חברת HRus נערכת לכנס טכנולוגיית משאבי אנוש ומחפשת אחר מרצים מעולם ה-HR - נותרו מקומות ספורים!

שיתוף
גיוס עובדים
גיוס עובדים

הטמעתם בארגון תוכנת משאבי אנוש? שדרגתם תוכנה קיימת? נמצאים בתהליך אפיון מערכת גיוס אוטומטית? בואו לדבר על זה בכנס שעליו כולם ידברו!

חברת HRus בשיתוף עם "אנשים ומחשבים" עומדת להשיק את הכנס הראשון מסוגו

חדשנות בטכנולוגיית HR 

 

כנס משאבי אנוש
כנס משאבי אנוש

הכנס חדשנות בטכנולוגיית משאבי אנוש יערך ב-2.5.2012 במלון שרתון תל אביב ויהווה את האירוע הראשון מסוגו בארץ! המיועד לקהילת משאבי האנוש ומנהלי מערכות המידע.

הכנס, המהווה מפגש חד פעמי בין שתי הקהילות, עוסק ביחסי הגומלין ובשירותים ההדדיים שמספקות המחלקות האחת לשנייה, במטרה משותפת למנף את הארגון.

הכנס יתמקד בתמיכה שמעניקה מחלקת IT למשאבי אנוש (מערכות מידע חדשניות לניהול מערך גיוס, שכר, ניהול כישרונות, הערכת עובדים, מדידת ביצועים ועוד) לאורך כל התהליך לרבות בחירת הספק, אפיון התוכנה, הטמעתה ומתן תמיכה שוטפת למחלקה. מהצד השני, הכנס יתמקד בשירות הניתן למחלקות IT על ידי מחלקות ה-HR בארגון. כאן יושם הדגש על מעורבות מחלקת משאבי אנוש בעשייה הטכנולוגית, בחשיבות המרובה של הבנת תחומים טכנולוגיים מקצועיים ונישות ספציפיות והבנת הצרכים הקונקרטיים של מנהלים מקצועיים בכדי לאבחן, לגייס, להדריך, לשמר ולקדם – עובדים מצטיינים בתחום ה-IT.

כנס משאבי אנוש
כנס משאבי אנוש

מטרת הכנס
מטרת הכנס הינה להפגיש בין שני המקצועות החשובים ביותר לארגון המודרני, לחזק את שיתוף הפעולה תוך העלאת המודעות לתרומתן של תוכנות משאבי אנוש ככלי גיוס אפקטיבי המאפשר חיסכון במשאבים  לצד פתרון שהוא בגדר Business Execution – כלי המאפשר לארגון להתנהל בהתאם למדיניות אסטרטגית, קרי לנהל מערך הון אנושי בו מנהלי משאבי אנוש מסננים, מראיינים, מגייסים, מדריכים, מקדמים ומניידים עובדים, בהתאם לאסטרטגיה הניהולית.
רשמית המרצים עדיין לא נסגרה!

הנך מוזמן/נת להרצות בכנס
צוות ההיגוי של HRus עדיין מחפש אחר מספר מרצים מעולם משאבי אנוש אשר עברו, עוברים או נמצאים לקראת תהליך של מעבר לשימוש בטכנולוגיית משאבי אנוש. במקביל, אם הטמעתם פורטל ארגוני בקונספט חדשני, מערכת ייחודית להדרכות, לומדות, Gaimification, פלטפורמה ייחודית לפיתוח מערך הגיוס באמצעות רשתות חברתיות ועוד – נשמח להעניק לכם במה. אנו מחפשים אחר מנהיגי HR שמבצעים שינויים חוצי ארגון באמצעות פלטפורמות טכנולוגיות בשילוב מתולוגויות מתקדמות מעולם ה-HR. באם אתם משלבים יישומי HR Analytics מתקדמים, תך שימוש בפלטפורמה טכנולוגית – הרי שמקומכם על במת הנכס.

איך מגישים מועמדות?
פונים אלינו למייל yoram@hrus.co.il ומציגים את עצמכם (נתונים כלליים על השכלה, ניסיון תעסוקתי בעבר, הגדרת תפקיד והצגת פרופיל החברה בו אתם עובדים כיום). כמו כן, אנא ציינו האם יש לכם ניסיון בהרצאות בכנסים וימי עיון. אם יש ברשותכם חומרים (כגון מצגות, סרטוני וידיאו ועוד), אנא שלחו אלינו להתרשמות. והכי חשוב – אנא ספרו לנו בהרחבה על הפרויקט בו אתם מעורבים ושעליו אתם מבקשים להרצות במסגרת כנס.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה