עובדים ראויים לקידום

עובדים ראויים לקידום

אחד מתפקידיו של מנהל הוא לקדם עובדים אשר מתאימים לכך. בין שלל תחומי אחריותו יש גם את נושא המעקב ובחינת התאמתם של העובדים בחברה לקידום לתפקידים בכירים יותר

שיתוף
ראיון עבודה

ראיון עבודה

קידום עובדים אינה החלטה פשוטה לאף אחד. להלן מספר טיפים לזיהוי עובדים אשר ראויים לקידום:

מספרים כגיבוי

לעובדים ראויים לקידום יש מספרים מוכחים אשר מגבים את המהלך. מספרים אלו אומנם אינם הגורם היחיד לקבלת ההחלטה האם לקדם עובד, אך הם מצטרפים להחלטה כגיבוי ומהווים הוכחה לכך. כאשר אתם משתמשים במערכות לכימות ולתרגום ביצועי עובדים לתפוקה כלכלית, תוכלו לאבחן מי מבין העובדים תרם באופן מיוחד להצלחת החברה ולרווחיה. את הפרמטרים הללו תוכלו להפיק גם מנתונים לא מספריים כגון: שביעות רצון לקוחות, הבאת לקוחות חדשים לחברה, הצלחה במכירות, פיתוח מוצרים מובילים, אימוץ חדשנות וטכנולוגיות מתקדמות, וכד'.

שעות עבודה

את העובדים הראויים לקידום לא תמצאו בשעה 17:00 כשהם ממהרים לצאת מהעבודה לביתם. העובדים הראויים לקידום הם אלו שנשארים שעות ארוכות ומשקיעים מזמנם על מנת שהחברה תצליח. גם במקרים של אירוע אקוטי בו יש לטפל, אותם עובדים יישארו וסייעו בטיפול במשבר עד לסיומו. הם לא ירבו לקחת חופשות ולא תמצאו בשולחן שלהם אישורי מחלה חוזרים ונשנים. עובדים אשר ראויים לקידום הם אלו שרוצים לעבוד, ולא קשה להבחין בכך.

פתרונות במקום תלונות

עובדים ואף מנהלים רבים נוטים להתלונן על מצבים לא נוחים מולם החברה עומדת. בין אם מדובר בעבודה קשה ומורכבת, בפרויקטים מאתגרים, באי ודאות לגביי המצב הפיננסי של החברה, ועוד, העובדים שמתאימים לתפקידי ניהול הם אלו שינסו למצוא פתרונות אסטרטגיים יעילים במקום לשבת ולהתלונן. אנשים אלו מציגים יוזמה ועושים במקום לדבר.

שיתוף מידע

עובדים ראויים לקידום הם אלו שתומכים בעובדים אחרים ומאפשרים להם ללמוד מהם. הם לא חוסכים במידע ונהנים לשתף אותו. עובדים אלו הם מנהיגים אמיתיים ומשרים תחושה של נתינה והכוונה. גם את הידע לו הם זקוקים על מנת להתקדם, הם ישמחו לקבל מאחרים ולא יחששו לבקש הכוונה וסיוע. העובדים הללו יעשירו את עצמם כל הזמן בהכשרות וידע וישאפו ללמוד כמה שיותר על מנת לשגשג ולהצליח.

משוב

עובדים שראויים לקידום יבקשו מכם משוב לגביי עבודתם וישמחו לדעת היכן הם עומדים. הם ישאפו ללמוד ולדעת מה עליהם לשפר ומה הם עושים טוב על מנת שתמיד יוכלו להתקדם ולהשתפר. עובדים ראויים לקידום אינם חוששים מביקורת ומהדגשת החסרונות בנוסף ליתרונות שלהם. הם תמיד יעדיפו לדעת שהם עושים את עבודתם על הצד הטוב ביותר, מאשר לעצום עיניים ולקוות לכך.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה