שיתוף
ראש השנה חג

ראש השנה, החג המציין את תחילת לוח השנה היהודי, כבר בפתח. החג חל ב-א' וב-ב' בתשרי, היומיים הפותחים את לוח השנה העברי ועל פי המסורת, בראש השנה כל אדם עושה לעצמו חשבון נפש על הדברים שעשה בשנה החולפת ומאחל לעצמו ולמכריו ברכות לשנה חדשה טובה ומוצלחת יותר.

לכבוד ראש השנה, מנכ"לים ומנהלי משאבי אנוש בחברות מברכים את העובדים שלהם בברכת שנה טובה. להלן כמה מהברכות: (לברכות שפורסמו בשנה שעברה – מנהלים מברכים את העובדים לשנה החדשה 2016)

הברכה של רון יריב מנכ"ל Regus ישראל

רון יריב. צילום: תמר מצפי
רון יריב. צילום: תמר מצפי

"עובדים יקרים, בפתחה של שנה חדשה אני מבקש להודות לכל אחד ואחת מכם על עבודתכם המסורה ולאחל לכם ולמשפחותיכם שנה נפלאה, שנה של בריאות, שגשוג והצלחה! שנת עשייה פורייה, שנה של אושר ושל הגשמה עצמית. חג שמח!".

הברכה של אלון גלזר, סמנכ"ל משאבי אנוש ב- QualiTest

אלון גלזר
אלון גלזר

"ראש השנה עבורי הינו חג משמעותי המסמל התחדשות, התחלות אבל יותר מכל את יכולת הבחירה שלנו כבני אדם וכעובדים בארגונים שונים. ביום זה יש לנו יכולת לברוא ולהמציא את עצמנו מחדש, החגים נותנים לנו הזדמנות להתנקות, להשליך את ה"חטאים" שלנו מאחור ובדיוק מהמקום הנקי הזה להתחיל מחדש.

אני מאמין שכל אחד צריך לקחת את ההזדמנות הזו ולהשקיע זמן במחשבות על רצונותיו לשנה החדשה, איך אנחנו רוצים שהיא תיראה? מה אנחנו רוצים להגשים? ומתוך כך לבצע מעשים ובחירות שיעזרו לנו להפוך אותה לשנה משמעותית ועוצמתית.

בתקופת החגים QualiTest מעניקה לעובדיה מתנות כאות להערכה והוקרה על עבודתם לאורך השנה. בחג פסח אנחנו מחלקים תלושים לעובדים ובראש השנה הזה הענקנו לכ-1,450 עובדינו את יכולת הבחירה.

התקשרנו עם ספקים שונים ובנינו אתר בחירת מתנות, כל עובד יכל לבחור מה שאהב והתאים לו, בין המתנות שהוצעו היו: כלי בית, טקסטיל, גאדג'טים ואפילו גיפט קארד. מצאנו שהעובדים אוהבים את זכות הבחירה וקבלנו פידבקים טובים מאוד על התהליך הזה.

אחד מהערכים המשמעותיים והמובילים ב QualiTest-מימי הקמתה ועד היום הוא ערך המשפחתיות. כחברה משפחתית אנו מאוד מאמינים בחיבור לעובדינו וזוהי עוד סיבה טובה עבורנו להוקיר להם תודה. טקס חלוקת המתנות והרמת הכוסית לחג, מאפשר לכולנו לעצור לרגע, להיפגש עם העובדים באווירה יותר משוחררת, נעימה ואינטימית. המשמעות היא שאנחנו מצליחים לקרב, לגבש וליצור את אווירת המחויבות שכל כך מאפיינת את QualiTest.

אני מאחל לכולנו, שנת בריאות וצמיחה. שנה עוצמתית עם הגשמת שיאים אישיים ומקצועיים".

הברכה של דן ליכטנפלד, מנכ"ל קבוצת IdeoDigital

דן ליכטנפלד
דן ליכטנפלד

"שנת תשע"ז היתה שנה משמעותית מאד עבור IdeoDigital. עם הרכישות שבצענו, לצד שילוב מובילים מעולמות הדיגיטל בתפקידי מפתח בארגון, הפכנו לגוף מוביל ועוצמתי בתעשייה. הגידול המשמעותי בכח אדם הוביל אותנו, ממש לאחרונה, גם למשרדים חדשים, גדולים ומרווחים.

לכן, כאשר אני בא לברך היום את כל עובדי הקבוצה, אני קודם כל רוצה להודות לכל אחד ואחת מן העובדים, מתוך הבנה כי לכל עובד תרומה רבה בהצלחה המשותפת. ובאשר לשנה הבאה – אני מאחל לעובדים ולחברה שנה משמעותית, מעניינת, מאתגרת. שנמשיך יחדיו לפרוץ את גבולות החדשנות ולהביא ללקוחות שלנו תועלת עסקית אמיתית ויתרון תחרותי, שנמשיך לעבוד מתוך שיתוף פעולה ויחד להגיע להישגים חדשים, ושנרתום את השוק כולו אל המסע הדיגיטלי, בקצב ובדרך המתאימים לכל לקוח ולקוח. שנה טובה."

הברכה של ארז עיני מנכ"ל האחים עיני:

ארז עיני
ארז עיני

"ערב ראש השנה בחברת אחים עיני הוא יום מיוחד. אצלנו מרגישים את החג כבר חודש לפני , הלקוחות שלנו דואגים לנקות את השטיחים והווילונות לפני החג כך שאווירת החג נמצאת במפעלנו מבעוד מועד.
בכל ראש השנה מגיעים אלינו מבית חב"ד לתקיעת שופר, שיפתחו שערי שמיים לפרנסה לבריאות ושפע.

ראש השנה מסמל עבורי התחלות חדשות של חשבון נפש והעצמה, בדיקת החזקות והחולשות שלנו כעסק ומה כדי וניתן לשפר לשנה הבאה.

תמיד עוצרים וחושבים מי התבלט השנה יותר מאחרים ומי פחות.

אני נוהג לשתף את העבדים בתוכניות לשנה הקרובה ולשמוע את דעתם וברכתם.
בערבי החג אנו מענקים לעובדים את המתנה הכי שימושית עבורם והיא כסף מזומן, אחרי שנים של ניסיונות כאלה ואחרות במתנות שונות ומשונות כגון תלושים וכו' הגעתי למסקנה כי המתנה שהעובדים הכי צריכים ומעריכים זה כסף (לא לוקחים להם על זה עמלות כמו בשוברי הנחה והם לא מקבלים פריט לא שימושי שמעבירים לדודה).

מעבר לחלוקת המתנות האישית ישנם מתנות נוספות לעובדים המצטיינים של אותה השנה , פינוק אישי.
לרגל השנה החדשה אני מאחל לעובדים שלי וכל בית ישראל שנה של שלום בריאות אהבה ושגשוג. ונשאר לי רק לאחל שנה טובה ומתוקה".

הברכה של שרית בראון, סמנכ"לית משאבי אנוש – סגל, חברת דנאל:

שרית בראון
שרית בראון

"עברנו שנה מלאה באתגרים גדולים וקטנים
ובזכותכם בגאווה ושגשוג אנו כאן ניצבים.

אני מודה באופן אישי לכלל העובדים היקרים, על שנה של עבודה מסורה,
על שנה של עשייה מהנשמה – כי בדנאל אנחנו קודם כל בני אדם.

והנה עוד שנה בפתח אני מאחלת לכם ולבני משפחותיכם,
שבראש השנה הזה, ליבנו יענה לתפילה הנושנה….
לשנה של צמיחה אישית והתחלות
שנה של ספירת הישגים והצלחות,
שנה של שמחה, אור וחיוכים
שנה בה נהיה רק מאושרים,
שנלמד לתת גם לאחרים,
שנדע לסלוח, בעיקר לעצמנו
שישרור שלום, על כל עולמנו.
שתהיה לכולנו שנה טובה
מלאה באור חמלה ואהבה.
מאחלת מכל הלב…. "

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה