מחלקת מו"פ חדשה בקבוצת ההשמה "מעוף"

מחלקת מו"פ חדשה בקבוצת ההשמה "מעוף"

צוות המחלקה ינתח את נתוני הביקושים והדרישות בשוק העבודה המקומי, תוך דגש על ראייה עתידית. את המחלקה תנהל סמנכ"ל הקבוצה רוית אורן

שיתוף

קבוצת ההשמה מעוף פתחה מחלקת מחקר ופיתוח חדשה.

צוות המחלקה, המונה שבעה סטודנטים נכון לעכשיו, ינתח את נתוני הביקושים והדרישות בשוק העבודה המקומי, תוך דגש על ראייה עתידית. כמו כן, ייאספו נתונים שיסייעו להשמה ממוקדת של עובדים בצד חיזוק אוכלוסיות חלשות.

בראש המחלקה תעמוד סמנכ"ל הקבוצה רוית אורן. לדבריה, מדובר באפיק עיסוק חדש בקרב החברות העוסקות במשאב האנושי. "התחום הזה פותח בכדי להבין וללמוד על דרישות שוק העבודה בישראל. המחלקה תעסוק במחקרים ממוקדים עבור הלקוחות, תנתח את הגילאים המועסקים, תאפיין מקצועות המוגדרים כמגדריים, תאפיין ציפיות שכר בהתאם לסוג התפקיד, ועוד. תוצאות המחקרים יאפשרו לנו להתמקד ולהתמקצע בחיפוש והתאמת התפקיד עבור המעסיקים והמועסקים ותהווה קו מנחה להשמה מדויקת ומקצועית ברמה הגבוהה ביותר".

 

שבעה מתמחים

המחקר הראשון עליו עובדים במחלקה בימים הללו הוא ניתוח מגדרי ודמוגרפי של תפקידים מנהליים בכירים,  במטרה לדעת לאפיין את האוכלוסיות המיוצגות פחות בקרב תפקידים אלו כמו נשים, ערבים ומבוגרים.

אורן, בוגרת תואר ראשון במשאבי אנוש ותואר שני בלימודי עבודה באוניברסיטת תל-אביב, תלווה קבוצת בת שבעה מתמחים בתואר ראשון לשירותי אנוש ממכללת עמק יזרעאל ואוניברסיטת חיפה, שיהוו למעשה את השלד האנושי של המחלקה.

קבוצת מעוף נוסדה ב-1999 ומתפעלת 17 סניפים ברחבי הארץ. באמתחתה מועסקים כ-4,500 עובדים בדרגים שונים במגזרים הפרטי והציבורי. לחברה ארבע חברות בת: מעוף בכירים, מעוף משאבי אנוש, אאוטסורסינג ופרויקטים. עם לקוחות החברה נמנים פלאפון, קוקה קולה, חוגלה, שטראוס, כתר, אסם, דור אלון, אלקטרה, תנובה, שופרסל ורשות שדות התעופה.

 מחקר ופיתוח

אורן (צילום: ערן לביא, יח"צ)

מינויים חדשים

בחודש מארס האחרון מונו בחברה דירקטור ומנהל מחלקה משפטית חדשים. 

עו"ד סלע אנקורי (בצילום), משמש כראש המחלקה המשפטית החדשה שהוקמה בחברה לא מכבר, ויתפקד במקביל כיועץ משפטי.

בתוקף תפקידו, יהיה אנקורי (35, חיפה) אחראי על ניהול התיקים המשפטיים, מתן ייעוץ משפטי לקבוצה, ניתוח סוגיות משפטיות העומדת בפני הכרעה, אבחון וניתוח תיקים על-פי חומר ראיות ובכלל זה הצעת פתרונות משפטיים אפשריים בראי הפסיקה. עוד ימונה על הערכה וניהול של תיקי נזיקין וניהול מחלקת הגבייה וההוצאה לפועל בקבוצה.

נושא משרה נוספת במעוף הוא שאול בן-אור, בן 57 ותושב רמת-צבי, שמונה לתפקיד דירקטור בקבוצה.

כחלק מכך, יטפל בן-אור בגיבוש האסטרטגיה של החברה ופיקוח על ביצוע תפקידי ההנהלה, יהיה מעורב בתוכניות הפעולה של החברה ובפיתוח התוכניות האסטרטגיות של הקבוצה ויעקוב אחר תוצאותיה העסקיות.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה