מודעות דרושים נסתרות ברחבי העולם

מודעות דרושים נסתרות ברחבי העולם

חברות מגייסות מרחבי העולם מצאו דרכים מעניינות ויצירתיות במיוחד לפרסם את מודעות הדרושים שלהן כך שיהוו אתגר לאלו הנחשפים להן

שיתוף
Scholz & Friends

לא פעם כתבנו על מודעות גיוס יצירתיות ומקוריות במיוחד. בכתבה הבאה נחשוף כמה מודעות חבויות באמצעים שונים, הנחשבות למודעות הגיוס המקוריות ביותר בעולם.

Flickr – מודעת דרושים בקוד מוסתר

Flicker

חברת Flicker מגייסת מתכנתים באמצעות מודעת המוחבאת ב- Source Code של אתר האינטרנט של החברה.
לדברי החברה, חברות רבות מפרסמות את הצעות העבודה שלהן בכל רחבי העולם אבל Flicker לא מעוניינת בכך. היא החליטה להסתיר את הקישור להצעות העבודה של החברה עבור המתכנתים הרבה חברות לפרסם הצעות העבודה שלהם אל קצות תבל, אשר אנחנו לא יכולים באמת אשמים רק היכן שהם היחידים שיוכלו למצוא – בקוד המקור של אתר החברה. זהו אחד מהרעיונות היצירתיים ביותר למודעת דרושים.

 

 

  

 

Scholz & Friends – מודעת דרושים על פיצה

Scholz & Friends

בשיתוף עם שירות השליחויות של Croque Master, החברה הגרמנית Scholz & Friends יצרו פיצה דיגיטלית. הפיצה המיוחדת התווספה במשך 4 שבועות לכל הזמנה של סוכנויות גדולות. המתכון היה פשוט: בצק פיצה עם רוטב עגבניות טעים במיוחד בצורת QR-Code המקשר ישירות לדף הנחיתה באמצעות הנייד. כך הועבר המסר של החברה המגייסת, המחפשת אחר עובדים קריאטיביים במיוחד.

 

 

 

  

1 m2 of Curiosity – מודעת דרושים חבויה בפוסטר לבן

1 m2 of Curiosity

גם חברת 1 m2 of Curiosity הסתירה את מודעת הגיוס שלה בצורה מיוחדת ומקוריתהיא למעשה העבירה את משחק הילדים של hatching a coin לתוך עבודת אמנות של פוסטר לבן חלק, שפונה לקהל היעד של החברה ומוטבע בתוך ספרי עיצוב. הפוסטרים חשפו את המסר רק כאשר מישהו התחיל לצייר עליהם.

 

 

 

 

 

 

Africa Health Placements – מודעת דרושים בסטטוסקופ

Africa Health Placements

יש באפריקה מחסור חמור של רופאים ואנשי מקצוע נוספים מתחום הבריאות. בהתאם לכך מחלקת הבריאות של אפריקה שלחה דיוור ישיר המכיל מכשיר מופעל בלחץ, לצורך גיוס רופאים זרים שיגיעו לעבוד באפריקה. כשפותחים את החבילה ישנה הודעה המנחה את הרופאים למקם את הסטטוסקופ שלהם על גבי המכשיר, מה שמפעיל קובץ MP3 מוקלט מראש המדבר אליהם ישירות לתוך הסטטוסקופ. ההקלטה הושמעה בעוצמה מאוד נמוכה כך שניתן יהיה לשמוע אותה רק באמצעות סטטוסקופ. כך נוצרה למעשה מודעת גיוס הסטטוסקופית הראשונה בעולם. 

 

 

Schoolarship – כרטיס ביקור בצורת דיפלומה

Schoolarship

Schoolarship הוא ארגון המספק מענק לימודים לתלמידים נזקקים. הארגון יצר כרטיסי ביקור ויזואליים בצורה של דיפלומה מוקטנת אשר מציגה מה מענקי החברה יכולים להשיג עבור סטודנטים שזוכים למענק.

 

 

 

 

Lorem– הצעת עבודה מוסתרת בקוד

Lorem

גם חברת Lorem בדומה ל- Flicker הסתירה את מודעת הדרושים שלה בקוד תכנות. ההבדל הוא ש- Lorem לא הטמיעה את המודעה באתר האינטרנט שלה, אלא ברשתות החברתיות. בכל פעם שגולש ביקר ברשת החברתית והעתיק טקסט של חברת Lorem הוא גם העתיק את הקוד של מודעת הדרושים. כאשר הגולש ביצע "הדבק" להעתקה, הופיע טקסט המודעה הגלוי. בנוסף צורף לטקסט קישור לאתר הבית של החברה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה