מודל מעורבות העובדים לשנת 2017

מודל מעורבות העובדים לשנת 2017

הבנת המנהיגים לגבי מעורבות העובדים גדלה ומתרחבת

שיתוף
שימור העובדים בארגון

שימור העובדים בארגון

בשנת 2017, כבר לא מדובר רק על איך עובדים מתחברים לתפקיד שלהם ולארגון, מעורבות העובדים כוללת כעת את כל ההיבטים של חווית העובדים ולכן, חברות צריכות להתאים את המיקוד שלהן.

סקר של 'YouEarnedIt' שסקר 750 עובדים, זיהה ארבעה עמודי מפתח לחוויית העובד: חיבור, משמעות, השפעה והערכה. עם זאת, באותו הסקר נמצא כי רק אחד מתוך 10 עובדים חש שהארגון שלהם יצר חוויית עובד מדהימה עבורם.

השוק התחרותי של היום מצריך ממעסיקים להיבדל מהמתחרים ולשים את העובדים, התרבות והמעורבות במקום הראשון. כך הם יצליחו לגייס ולשמר את כישרונות העל.

טעות נפוצה היא, שרוב המנהיגים בארגונים מניחים בטעות כי נושא המעורבות וחוויית העובד הם קשורים למחלקת משאבי אנוש בלבד, אבל האינטראקציה היא למעשה עם כל מנהל ומנהיג בארגון.

כיצד לשפר את מעורבות העובדים בשנת 2017?

צרו קשרים חזקים עם העמיתים, המנהלים, והקהילה

גם שינויים קטנים בארגון יכולים לעשות את ההבדל. לדוגמה, חברות שינו את כל שומרי המסך במחשבי החברה לרשימה של ערכי החברה כתזכורת יומית למה החברה מייצגת. אפשר בצורה דומה, להציג את ערכי העמיתים והקהילה בה החברה פועלת.

חשוב להציג את מסמך החזון של החברה שכולל את החזון, הערכים, המטרות וכיצד כל העובדים יחד יוכלו להשיג אותם.
חשוב לקבל גם מהעובדים משוב לגבי השגת הערכים הללו והמאמצים לכך. מה ניתן לשפר וכיצד ומה ירתום אותם לערכים אלו אף יותר.

קחו צעד אחד נוסף ובדקו מחדש את המשמעות של הערכים הללו לעובדים וכיצד מאמצי העובדים משיגים ערכים אלו. ספרו לעובדים כיצד הביצועים שלהם תמכו בחזון החברה והיו ספציפיים, כך שהעובדים יוכלו לראות איך פעולות הפרט שלהם עשו את ההבדל.

סייעו לעובדים להשפיע על עמיתיהם ועל הקהילה בדרכים משמעותיות

במשרדים של חברת Car2go בצפון אמריקה, היה קשה לבחון את השפעת העובדים על הקהילה כיוון שיש להם עובדים ב -11 מקומות שונים. החברה לשיתוף הרכב פעלה כדי להתגבר על האתגר הזה באמצעות פלטפורמת זיהוי עמיתים. עמיתים לעבודה מראים כעת הערכה נוספת וממשיכים להיות מחוברים למה שקורה במשרדים אחרים.

על פי תוצאות הסקר הפנימי האחרונות בחברה, אוכלוסיית העובדים בצפון אמריקה זכתה להישגים גבוהים יותר בקטגוריה 'הכרה והערכה' . ייתכן וצפון אמריקה הוא המיקום הראשון והיחיד בעולם בו מיישמים פלטפורמה להכרה בעובדים כדי לשפר את חוויית העובד.

מצאו דרך לעזור לעובדים לעקוב אחר השפעתם בתוך הארגון

זה יכול להיעשות באמצעות פלטפורמת זיהוי לנייד או משהו הרבה יותר פשוט. לדוגמה, ליצור מקום במשרד שבו עובדים יכולים לתלות סיפורים על איך עמית לעבודה מסוים הפך את העבודה שלהם לקלה וטובה יותר.

הציעו משוב ספציפי בזמן אמת על ידי האנשים החשובים ביותר. בקשו מהמנהלים הישירים של העובדים לספק להם הערכה ספציפית ולהכיר במאמציהם המיוחדים שהניבו תוצאות טובות. זאת על מנת להגדיל באופן משמעותי את מעורבותם ושביעות רצונם בארגון.

כנס ההדרכה השנתי 2019

אין תגובות

השאר תגובה