לפתור את הפאזל בהצלחה

לפתור את הפאזל בהצלחה

"להתאהב שנית בארצינו הקטנטונת, בחן עלומיה, בזוהר אלפי שנותיה"- חברת פאזל ישראל מתמחה בהפקת ימי כייף ואירועים המותאמים אישית באופיים לתפישה חדשנית ויצירתית לכל ארגון וחברה

שיתוף

כשאתם חושבים על האירוע הבא לעובדים שיהיה יצירתי, ייעודי ומותאם בדיוק לחברה שלכם, אתם וודאי חושבים על חברת פאזל ישראל. החברה מפיקה לעובדים אירועים בתפירה אישית וטיולי תיירים לישראל בדרכים מקוריות במיוחד.

כשגיא מרום שותף בחברת "פאזל ישראל", אינו עסוק בתכנון טיול הקונספט הבא הוא שקוע בהכנת האירוע המיוחד ביותר, לחברה זו או אחרת. כך או כך, הוא ושותפו לחברה ניר מרגלית, תמיד נמצאים בעיצומו של פרויקט יצירתי או בתחילתו של פרויקט חדש. מרבית הלקוחות שלהם הם דווקא תיירים מחו"ל, שמגיעים לטיולי חוויה שגיא וניר תפרו כחליפה מיוחדת ותהיו בטוחים שאצלם, המלך לבוש היטב.

הפקת אירועים מיוחדים לעובדי חברות

פאזל ישראל שולטת באופן משמעותי בתחום הפקת אירועים לעובדי חברות. גם בתחום הזה פאזל אינה פוסחת על היצירתיות וההשקעה ומפיקה אירועים יצירתיים במיוחד שהעובדים לא ישכחו. חברת פאזל ישראל בשיתוף עם קייטרינג מרגוליס (קייטרינג הבית שלהם) יפיקו עבורכם אירוע שיעורר את כל חמשת החושים ומבטיחים כי: "אם אתם יכולים לדמיין את זה, אנחנו נגשים את זה." צמד השפים ניר מרגלית וגיא מרום חיפשו במשך שנים את הדרך להביע בבישול את הטעמים הייחודיים וסודות הבישול הישראלי אותם הם למדו, גילו ופיתחו – טעמים שהם לא מצאו באף מטבח אחר בארץ. הם הקימו את קייטרינג מרגוליס מתוך אותה שאיפה ליותר. הרצון לחלוק את אותם מטעמים בלתי נשכחים ולעשות זאת בדרך חווייתית כמו האוכל עצמו שהם מכינים.

 

אירוע גדול שנעשה לאחרונה ע"י פאזל, הופק לחברה של מכירות רכב גדולה בשיתוף עם חברת קשרי תעופה. 300 עובדי החברה בחרו מראש מסלול אירוע מיוחד מתוך ארבעת המסלולים שהוצעו: יום ספא ופינוקים, יום קולינארי, יום אקסטרים ויום ספורט מים. כל העובדים נפגשו במקום אחד, אכלו ארוחת בוקר מושקעת ומשם כל אחד יצא למסלול שלו. בסוף היום החוויתי, חזרו כל העובדים להיפגש במסיבת בריכה מקסימה ,אוכל מעולה שנעשה במקום ע"י קייטרינג החברה ואלכוהול."

גיא אומר: "האירועים לעובדים מתאימים לכל החברות שמעוניינות להשקיע ולייצר יום מיוחד ויצירתי לעובדים שישאיר להם חוויה מיוחדת וייחודית. אנחנו עורכים קונספט מיוחד לכל אירוע, למשל יום כייף שמשלב ארוחת בוקר בטבע יחד עם מסלול הליכה בנחל, לאחר מכן טיול ג'יפים משולב עם כתב  חידות ומציאת מטמונים שמפתחים את המחשבה והיצירתיות של העובדים, הגעה למתחם מאסג'ים וארוחת קייטרינג מעולה בשטח עם מבחר יינות ישראלים ועוד"

 טיולי חוויה מיוחדים

חברת פאזל ישראל מתמחה בתיירות נכנסת, בעיקר ממדינות: ארה"ב, קנדה, אוסטרליה, דרום אפריקה, מקסיקו ופנמה, כשמטרת העל של החברה, שלשמה הוקמה, לאפשר חלון הצצה לישראל בדרך שונה לחלוטין, מכל מה שעד עתה התיירים הכירו. בעקבות כך שגיא מרום וניר מרגלית בעלי החברה, שניהם גדלו בגליל בפריפריה, הם מאמינים שהפריפריה היא המקום האותנטי ביותר עבור התיירים שמגיעים לישראל. כי כמה עוד אפשר לנפוש במלון חמישה כוכבים באילת או לעשות שופינג בדיזינגוף בתל אביב? במיוחד כשהרי מצדה כל כך מרהיבים ביופיים ומסתתרות כל כך הרבה פינות בארצנו הקטנטונת."

 

גיא מרום וניר מרגלית מייסדי החברה אומרים: "השוני בין פאזל ישראל כחברת טיולים לבין החברות האחרות, בא לידי ביטוי במודל הייחודי אותו פיתחנו ויישמנו שלא היה קיים." אומר גיא מרום "המודל יוצר תחושה אצל התיירים שהם אינם מטיילים זרים בישראל, אלא שבאו ל'התארח אצל משפחה וחברים'".

 כיצד המודל עובד?

 גיא מרום מסביר: "המודל פועל כך שבקבוצות קטנות של עד 10 אנשים, יהיה איש צוות שמטייל איתם לחצי יום, שינגיש להם למעשה 'חוויה ארץ ישראלית' ,כגון : פינג'ן ועוגיות או סו שף שיעביר להם סדנה בישול קצרה וכד'. ולקבוצות גדולות של למעלה מ- 10 מטיילים, ישובץ איש צוות ביחס של  20 אחוז מכמות המטיילים (20 איש למשל יקבלו 3 אנשי צוות), שיצטרפו לקבוצה מרגע הנחיתה בשדה התעופה ועד לסיום הטיול. תפקידו של איש הצוות, הוא למעשה לשתף אותם בחוויית הישראלי המטייל איתם, כך שהטיול יהיה אותנטי ככל האפשר."

מהו תפקידם של אנשי הצוות?

"אנשי הצוות הם ממש עזר כנגדם של המטיילים. אם מדובר במשפחה שמטיילת עם ילדים קטנים, איש הצוות יעזור להעסיק את הילדים במקומות שהם פחות מתעניינים בטיול., ישוחחו עם הסבתא במאסף ויעודדו את האחרונים ללכת, יספרו חוויות אותנטיות לטיול ואת הוואי הצבר הישראלי, כמו גם את הישראליות במיטבה. הצוות הלוגיסטי נבחר בקפידה. לרוב צעירים בגילאי 25-35 סטודנטים לתואר ראשון או שני, שהאנגלית שלהם ברמת שפת אם כדי שהתקשורת עם התיירים תהיה נוחה. הם צריכים להיות אנשים שאינם מפחדים לעבוד קשה, להזיע ולסחוב, ושיש להם סיפור חיים מעניין לשתף בו את התיירים."

האם התוספת של אנשי הצוות הללו לטיול, אינה מייקרת את עלות הטיולים?

"לחלוטין לא. אנחנו לא מציעים מחירים שונים מחברות אחרות, אלא סופגים במודע את עלות אנשי הצוות ומעדיפים להרוויח קצת פחות מכל טיול, על מנת לשמר את החוויה ולבסס את הערך המוסף שאנחנו מציעים לתיירים. בסוף הטיולים שלנו, התיירים זוכרים בעיקר את הצוות, שעשה להם את ההבדל".

כיצד הגיתם את המודל הזה?

"ניר ואני חשבנו על המודל כיוון ששנינו טיילנו בעולם לא מעט, והבנו שהחוויות החזקות ביותר קרו לנו כשטיילנו עם מישהו מקומי ולא בפעמים שנסענו באוטובוס שכור ולאטרקציות מוכרות. אדם מקומי שבמשך 8 ימים מטייל איתך, מעמיק את הטיול ויוצר חשיפה אחרת וגם נוצרות חברויות."

 שיווק באמצעות אוכל

שיטת השיווק של חברת פאזל, אינה פחות יצירתית ממודל הטיולים שלה. על מנת לשווק את החברה בחו"ל באופן ייחודי, גייסו גיא וניר את תארי השף שלהם ויצאו לבשל לסטודנטים בארה"ב. "נסענו לארה"ב שם שכרנו ואן, קנינו מחבתות, סירים, עגבניות, בצלים, ובקרנו באוניברסיטאות ובקולג'ים והעברנו לסטודנטים סדנאות שקשוקה. בהמשך לסדנאות ביקשנו מהם שימליצו עלינו לאנשי מפתח שמארגנים טיולים לישראל וכך הגיעו אלינו אנשים לטיולים. בהמשך הוזמנו ע"י הקונסוליה במנהטן לבוא לעשות אירוע, כשהם שאלו כמה זה יעלה והשבנו שהסדנה ללא עלות, הם אמרו שהם לא מסכימים לכך ומהרגע ההוא והלאה, התחלנו להעביר אירועים בתשלום. היינו מגיעים לארה"ב בתכיפות של אחת לחודש או חודשיים ועשינו עד כה למעלה מ- 200 אירועים קולינאריים שם."

גיא מרום וניר מרגלית מייסדי החברה
גיא מרום וניר מרגלית מייסדי החברה

ויש גם פעילות פילנתרופית

"הקמנו פרויקט פילנתרופי בפאזל, ללא מטרות רווח" מספר גיא "אנחנו אוספים חיילים בודדים שמגיעים לשרת בצה"ל מכל מיני מדינות, ומקלים עליהם את האפשרות להישאר בישראל אחרי הצבא. פתחנו יחד עם ארגון 'גבהים' סמינר ייעודי לחיילים הללו שמשתלב בו גם החלק של הטיולים והכרת הארץ, ובנוסף לכך לימוד של אפשרויות התעסוקה בישראל, כתיבת קורות חיים עבורם, פתיחת דלתות וכד'."

"בנוסף לכך, ניר ואני הוצאנו לאור ספר מתכונים בשם " Yalla Lets Cook" בו מפורסמים 36 המתכונים שהעברנו בסדנאות שלנו בחו"ל. המתכונים ברמה גבוהה ומתאימים למעוניינים להכין מנות שוות במיוחד. כל הכספים ממכירת הספר הולכים לטובת הסדנאות לחיילים, כך שקניית הספר הינה בגדר תרומה לחיילים בודדים בארץ." 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה