כיצד משוב כן ואמיתי מניע את העובדים

כיצד משוב כן ואמיתי מניע את העובדים

מתן משוב הוגן לעובדים שלך יכול להיות מאתגר, אבל אם הוא נעשה נכון זה יכול להניע את העובדים שלך להצליח

שיתוף
פגישות עם העובדים

פגישות עם העובדים

כאשר לעובדים שלך יש הדרכה ברורה באמצעות משוב כן, הם יממשו את מלוא הפוטנציאל שלהם.

מדוע משוב כן הוא חשוב?

האם תהית אי פעם לגבי הביצועים שלך במקום העבודה? אם עבדת בצורה טובה או בלתי מספקת? כדי שתוכל לשפר את עבודתך וביצועיך, עליך לקבל משוב כן ואותנטי מהמנהלים. משוב כן הוא חיוני לכל סביבת עבודה מוצלחת, חיובית ושלילית.

משוב כן ואמיתי קובע את עמוד השדרה של מה נדרש מהעובד והאם הוא מספק את הנדרש ואף מעבר. במידה ולא, המשוב הכן מאפשר לו להבין בדיוק מהן הנקודות החלשות שלו, כך שניתן יהיה לחזק אותן. מנהלים טובים הינם מצוינים במתן משוב כן שיכול לסייע כאשר מוסיפים תיקון כמובן בעת הצורך. נושאים רבים בעייתיים אשר עשויים להיראות כנובעים מהעובדים יכולים להיות לפעמים רק תגובה להחלטות ניהוליות ולחוסר משוב.

כאשר מנסים להניע עובד להצליח, חשוב להניח עבורו בסיס טוב של משוב שיוכל לפסוע עליו. אם יש לכם אי ודאות והעובד לא יודע למה לצפות ולכן לא מבצע את עבודתו כצפוי, המשוב ביקר ביותר שיש לספק לו הוא על ההיבטים החשובים ביותר לביצוע מיטבי במקום העבודה.

חשיבות העברת המשוב

כאשר מספקים מתן משוב כן לעובד, העברת ההודעה חשובה בדיוק כמו ההודעה עצמה. אם המסר מועבר כראוי תוכלו לטפח סביבת עבודה חיובית שבה למרות שישנן טעויות שיש לתקן, העובדים מרגישים מרוויחים משהו מתוך האינטראקציה ונשארים מונעים מוטיבציה לעבוד קשה עבור החברה.

מצד שני, אם בפגישה העברת המשוב נעשית באופן גרוע וחסר רגישות, זה יכול לכעס, אובדן כבוד, חוסר מוטיבציה, ולדרדר את היחסים של העובד עם המנהל כמו גם להקטין את המעורבות שיש לעובדים בחברה.

באמצעות העברת משוב כראוי, לעובדים לא רק תהיה מוטיבציה אלא הם גם ירצו לעזור ולגרום לחברה להצליח. יש קשר סימביוטי בין המעסיק לעובד, כאשר כל אחד יודע בדיוק מה לצפות. זה עוזר ליצור סביבת עבודה חיובית שזה הצלחה כוללת עידוד התנסות לצד ביצוע טעויות ותפישה כי טעות אינה סוף העולם.

דרכים לספק משוב הוגן

ישנן דרכים רבות כדי לספק משוב כן ולקבל את התוצאות הרצויות, אבל זה כל מסתכם בכמה אבני בניין שיסייעו להגדרת הבסיס. ראשית, חשוב תמיד להתחיל באופן חיובי. התחילו במשוב חיובי והמשיכו בו לכל אורכו. טיפוח דיאלוג חיובי יוצר נוחות יותר המובילה לשלב הבא, עבדו יחד על פתרון. הבעלות היא מכרעת בעובד. כאשר העובד מרגיש מעורב, הוא ירגיש מוטיבציה להצליח בחברה.

לאחר מכן, חשוב להיות ישיר כך שהעובד ידע בדיוק מהי הציפייה שלכם ממנו ולא יצטרך לנחש את מעמדו בפועל לגבי האירוע המדובר.

לבסוף, חשוב לשאול את העובד איך הוא מרגיש לגבי המצב שבבדיקה והיכן הוא רוצה לשפר. שוב, זה מטפח אמון בינך לבין העובד וגורם לעובדים להרגיש שהדרך קדימה ברורה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה