כיצד הטכנולוגיה משרתת את הניידות הגלובלית?

כיצד הטכנולוגיה משרתת את הניידות הגלובלית?

בעולם בתנועה, כאשר העובדים נעים יותר ויותר לחברות גלובליות שפועלות ברחבי העולם, הטכנולוגיה מהווה ערך חשוב ומשנה סדרי עולם

שיתוף
טכנולוגיה לניידות גלובלית

טכנולוגיה לניידות גלובלית

טכנולוגיית ניהול הניידות הגלובלית (GMM) היא תעשייה אשר צומחת במהירות, שצפויה להתרחב לבין 11 ל- 15 מיליארד דולר, בחמש השנים הקרובות.

חברות GMM יכולות לשתף פעולה לצורך בניית מודל תמיכה 360 מעלות כדי לענות על כל הצרכים של העובדים שלך. פתרונות הנשענים על חששות אלו, סביר להניח, כבר בחנו סולם של תרחישים, לצורך בניית פלטפורמה חסכונית המשלבת אמפתיה ויעילות.

השורה התחתונה היא שאף עובד אינו זהה. בין אם אתה מתמודד עם תריסר או אלפי אנשים, לכל ארגון יש צד משלו של הסיפור וארגונים צריכים להזיז אנשים מהר – בעלויות הנמוכות ביותר של סיכון, הוצאות, או השבתת עבודה. התחל מאינטואיציה, השתמש בראש שלך, ולאחר מכן תוכל למנף את הפלטפורמה הטכנולוגית של ניידות גלובלית לטובת מה שהארגון והאנשים שלך צריכים.

מנהל ניידות גלובלית בדרך כלל עובד כדי לפקח על צוות ניהול המשימה. תפקידו הוא להבטיח כי הדרישות של הלקוחות מיושמים במלואם, כולל התנאים וההגבלות של חוזי הלקוחות שלהם.

עסקים יותר ויותר עומדים בפני האתגרים הקשורים לניהול הניידות הגלובלית (GMM).

כאשר אתה עובר דירה במסגרת ההחלטה הגדולה לבחור נכס אחד על פני אחר, אתה בודק את השטח. אתה בוחן אמצעי תחבורה באזור, בתי ספר, חדר כושר, שירותי משלוחי סופר מרקט, וכד'. בעת המעבר או הרחבת העסק שלך, אותם עקרונות חלים. ההתקדמות בטכנולוגיית סקרי הוידאו מסייעת לתהליך זה ומאפשרת לעסקים ולסוכנויות לתכנן את הלוגיסטיקה של המהלך באופן יעיל יותר.

המיקום הפיזי של החברה הוא רק חלק אחד באתגר. כולם יודעים שעסק הוא רק טוב כמו האנשים שלו. האופן שבו אנשים מועסקים ונפרשים ברחבי העולם משתנה. בין אם אתה זז או מתרחב, בארץ או בחו"ל, אתה צריך את האנשים הנכונים על הקרקע כדי להפעיל את התוכנית במשך זמן רב.

עסקים מוצאים שהם צריכים לפעול ביעילות במדינות שונות ותרבויות שונות, העברת אנשים למקומות חדשים וגיוס מיומנויות מחו"ל. יחד עם זאת, בסביבה כלכלית לא בטוחה, החברות נמצאות בלחץ עצום על עלות וצריכות כוח עבודה גמיש ומתאים מוכן ומסוגל להמשיך בעבודה, ולאחר מכן שיכול להמשיך הלאה. גם עסקים שאינם עובדים מחוץ למדינה שלהם מחפשים ניידות גלובלית עבור כישרונות הם יכולים לגייס בחוזים ארוכי טווח.

ניכר כי יש פער בין מה שכוח העבודה של היום רוצה, ובין מה שהמעסיקים מרגישים שהם מסוגלים לספק.

כאשר buzzmove השיקה טכנולוגיית סקר וידאו מרחוק עדיין לא הובן עד כמה זה יצליח עבור ניידות גלובלית.

כיום זה הגיוני לחלוטין, כאשר מסתכלים על המגמות של ניהול הניידות הגלובלית. סקר וידאו על ידי שותפים עוזרים לפתור רבות מהבעיות הקשורות לניידות והעלאת הקצאות לטווח הקצר והארוך.

סקר וידאו יוצר תיעוד דיגיטלי של רכוש העובד עבור המהלך. זה לא רק מספק נוחות עבור העובד, זה גם מאפשר למשרד לתכנן מחיר מדויק ואת הלוגיסטיקה הנדרשת.
עם המגמה הגוברת של חוזים לטווח קצר, זה המפתח עבור אלו שבניידות זמנית. הדבר בא לידי ביטוי בהיקף הרכוש שיש להעביר, ובאמצעות סקר וידאו אפשר לדעת בדיוק מה הם מעבירים.

העובדה כי הסקר יכול להסתיים בתוך פחות מ -20 דקות באמצעות הטלפון החכם של העובד אומר שלוקח הרבה פחות זמן לנהל את הניידות.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה