חוגגים חנוכה עם העובדים

חוגגים חנוכה עם העובדים

חברות הייטק מציינות את חג החנוכה ומקיימות אירועים עם העובדים לכבוד החג

שיתוף
חנוכה במלם תים

חנוכה במלם תים

גם השנה, חברות הייטק ותעשייה בכל רחבי הארץ חוגגות את חג האורות עם העובדים, מדליקים נרות, אוכלים סופגניות, מברכים ומחלקים מתנות.

חברות רבות אמצו את מסורת החג ומקיימות אירועים בהתאם.

עובדי מלם תים יחגגו את חנוכה באירוע ענק בסינמה סיטי

קבוצת מלם תים תציין את חנוכה באירוע המשפחות המסורתי בסינמה סיטי, שייערך זו השנה השישית ברציפות, בהשתתפות עובדי החברה ובני משפחותיהם.

השנה, עקב ההיענות הגבוהה וריבוי המשתתפים, ייערך האירוע בשתי פעימות – כך שניתן להירשם לאירוע בוקר (בשעות 9:00-12:00) או לאירוע צהריים (11:00-14:00).

האירוע יתחיל בכיבוד עשיר להורים וגם לילדים, כולל שלל מתוקים מפנקים. במהלך ההתכנסות יהנו העובדים ובני משפחותיהם מאווירה חגיגית הכוללת אטרקציות כגון ליצנים שמגשימים חלומות לילדים דרך בלונים, פנטומימאי, דוכני קעקועים, סקרין בורד משפחתי מושקע ועוד.

לאחר מכן תתפצל הפעילות: בעוד שהקטנטנים (גילאי 2-4) יוכלו ליהנות מההצגה "בנצי הפיל", הילדים הגדולים יותר והמבוגרים יוכלו לבחור בין 4 סרטים לבחירה שיצאו ממש בימים אלו לאקרנים או מתוכננים לצאת רק בחודש הבא, ובהם הסרט האחרון מסדרת הפולחן "מלחמת הכוכבים", "פלא" המצליח עם ג'וליה רוברטס, "קוקו" ו"פרדיננד". בכניסה לכל אחד מהאולמות יחולקו לכל המשתתפים פופקורן, שתייה וחטיף. גם ביציאה לא פסחו על הפתעות וכל משפחה יוצאת עם פינוק לשבת.

דורית בר, מנהלת אגף משאבי אנוש במלם תים, אמרה: "כקבוצה שרואה בעובדים את המשאב החשוב ביותר שלה, חשוב לנו להיות לצידם גם במהלך החג ולאפשר להם לבלות זמן איכות עם בני משפחותיהם ועם החברים לעבודה בקבוצת מלם תים".

חוגגים חנוכה במלם תים
חוגגים חנוכה במלם תים

הדלקת נרות בקבוצת אלאלוף

בקבוצת אלאלוף, קבוצת חברות העוסקת בתחום השילוח הימי, האווירי והלוגיסטיקה, השנה יקיימו אירוע הדלקת נר בסגנון "happy hour" לעובדי החברה, שתכלול הפעלה מיוחדת: תחרות שאלונים קבוצתי באמצעות אפליקציית kahoot! המאפשרת להקרין את השאלות על מסך, כשכל העובדים עונים על השאלה דרך האפליקציה. התחרות היא גם טריוויה בנושאי ידע כללי, וגם כוללת שאלות המאפשרות להכיר טוב יותר את האנשים שעובדים איתם. המנצח בתחרות הוא מי שענה על השאלות הכי מהר וכמובן, נכון.

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה