חגיגת תחילת שנה ב- KLA – Tencor

חגיגת תחילת שנה ב- KLA – Tencor

עובדי חברת KLA–Tencor יצאו בצהריי היום מהחברה וחגגו את תחילת השנה האזרחית

שיתוף
אורי תדמור נשיא LA-Kantor וישראל קטורזה. צילום: שרון אברהם

אורי תדמור נשיא LA-Kantor וישראל קטורזה. צילום: שרון אברהם

חוגגים את השנה האזרחית החדשה 2019 עם העובדים.

עובדי חברת KLA–Tencor, מובילה בינלאומית בבקרת תהליכים בשוק המוליכים למחצה ובתעשיות נלוות, יצאו בצהריי היום מהחברה וחגגו את תחילת השנה האזרחית.

האירוע נפתח עם ארוחת צהריים עשירה וערבה לחך, קפה, עוגה ומינגלינג, כי בחברה של 600 עובדים בקירוב, לא פוגשים ביומיום את כל החברים במסדרונות.

עד מהרה, את אווירת ההפנינג החליף משחק מאפיה אסטרטגי: העובדים התחלקו למשפחות פשע, קבלו בקבוקי וויסקי, קוויאר, זהב, יהלומים וז'יטונים על מנת לסחור בהם. את ההון הגבוה ביותר צברו 12 עובדים אשר זכו בסוף שבוע זוגי.

"העובדים נכנסו לאווירת משחק תוך שניות והחלו לנהל מומ"ים רגישים עם משפחות הפשע האחרות, בשולחנות הסמוכים" אומרת ויקי פלטניק, מנהלת ה- HR ב- KLA–Tencor, והוסיפה כי צוות הרווחה בחברה משקיע תשומת לב ומשאבים בפעילויות גיבוש לכל אורך השנה. "אחת המטרות שלנו היא לייצר חוויות משותפות לעובדים, מעבר לעבודה היומיומית, במטרה לאפשר להם להתחבר זה לזה, כמו גם למקום העבודה, ובתוכניות ל- 2019" מבטיחה פלטניק, "יש לא מעט הפתעות."

חתמה את היום הופעה של ישראל קטורזה, וכאשר אחת העובדות שלחה ווטצאפ לבעלה, קטורזה לא התבלבל, ביקש את הנייד שלה והתקשר ישירות לבעל. "קטורזה מדבר" הציג את עצמו, "אשתך לחוצה כאן, אז תאסוף כבר את הילדים, תקלח אותם ותכין ארוחת ערב בריאה." מיותר לציין, כי הקהל השתנק מצחוק, ורבים וודאי הצטערו, או לא, כי הטלפון מקטורזה לא הגיע לבני ובנות הזוג שלהם.

חלק מההזוכים במשחק המאפיה של עובדי KLA – Tencor. צילום: שרון אברהם
חלק מההזוכים במשחק המאפיה של עובדי KLA – Tencor. צילום: שרון אברהם

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה