אסטרטגיה עסקית וגיוס עובדים נפגשים בזירת הקרב!

אסטרטגיה עסקית וגיוס עובדים נפגשים בזירת הקרב!

97% מהארגונים מגייסים כדי לעזור לארגון. 3% מגייסים כדי להביס מתחרה. האם אתם מוכנים לצאת לקרב?

שיתוף
אסטרטגיה עסקית כקרב

אסטרטגיה עסקית כקרב

כמה מכם מזדעזעים למשמע תאוריית הגיוס שאומרת שהטאלנט שאתם צריכים כדי לאייש משרה עובד כרגע אצל מתחרה? כמה מכם אמרו "אני לעולם לא אגנוב עובד מהמתחרה!"? אז אתם שייכים ל-97% מהמגייסים. אלה שפותחים תהליכי גיוס לפי הספר, אלה שמגייסים to help ולא אלה שמגייסים to kill.

האתר ere העלה על הפרק את שיטת הגיוס "כדי להרוג"/ להביס את המתחרה, כאסטרטגיה עסקית אפקטיבית במיוחד עבור ארגונים תחרותיים המחפשים לגייס אנשי מפתח. זה יכול להיות תוכניתנים מדהימים שכבר חתמו על פטנטים וזה יכול להיות אנשי מכירות מבטיחים בתחילת דרכם או אפילו נהגים או טכנאים. שיטת הגיוס "כדי להביס" נועדה לאפשר לכם כארגון לגייס את הטאלנטים שלכם בכל תחום, לא על ידי פתיחת משרה במודעת דרושים וניהול מערך ארוך ומתיש של איתור מועמדים מתוך רשימת מובטלים.

איך זה עובד בפועל?

מה תעשה חברה שנותנת שירותי הסעה יוקרתיים זקוקה לעשרות נהגים בעלי רישיון בתוקף, ניסיון בהסעת אנשי עסקים מכובדים, בעלי גישה שרותית ודיסקרטית וזמינות לעבוד בשעות לא שגרתיות?

היא יכולה להכשיר מחוסרי תעסוקה אשר יש ברשותם רישיון בתוקף ואולי הם עבדו בעבר בהסעות ילדים או שהיו נהגי מונית… אפשר להעביר אתכם הכשרות וחניכה ולסנן תוך כדי התהליך את כל מי שלא באמת מתאים… ואפשר לאתר את החברה הגדולה ביותר כיום, המתחרה הישירה בענף, לגלות היכן ממוקמים הסניפים שלה והיכן הנהגים שלה עוצרים להפסקות או היכן הם מחתימים שעון…. ואפשר ללמוד כמה הם מרוויחים ואילו תנאים והטבות הם מקבלים אצל המתחרים.

אפשר ללמוד אילו תנאים והטבות הם לא מקבלים אצל המתחרה. ואז – אפשר לצאת לקרב ולקחת למתחרה עשרות נהגים מצוינים, מוכשרים, זמינים, שיסכימו תמורת שיפור בתנאים תוך שמירה על התנאים הקיימים – לעבור לנהוג עבורכם.

הקונספט הזה של גניבת נהגים שימש לאחרונה לחברת הסעות בארה"ב, כשהיא נאלצה לאייש 50 משרות של נהגים בשתי מדינות בפחות מרבעון. את כל הנהגים שלה היא "גנבה" מחברת הסעות מתחרה וכך יצרה לעצמה יתרו כפול.לגייס כדי להביס זו בעצם שיטת גיוס שאומרת שאת מה שאנחנו מחפשים אפשר למצוא בקלות אצל המתחרה הישיר! על ידי כך שנמשוך את העובדים של המתחרים אלינו, נוכל להשיג 2 מטרות חשובות בפרק זמן קצר ובעלות נמוכה יחסית:1. נאייש מיד משרות ונחזק את כוח העבודה שלנו. 2. נחליש את המתחרים שיאלצו להתחיל מערך גיוס עובדים יקר ויספגו הפסדים שנוצרים כשטאלנטים עוזבים.

לגייס כדי להביס זו אסטרטגיה גיוס שפוגשת את האסטרטגיה העסקית האגרסיבית ביותר, במפגש שהופך להיות אחד החשובים ביותר להישרדות עסק בשוק תחרותי במיוחד. לא כולם מוכנים לצאת לקרב הזה, סביר להניח שרובכם עושים כעת תנועת ראש חדה שאומרת "לא". אך מי שבאמת רוצה להצטרף לשולחן של הגדולים. מי שבאמת רוצה להיות שותף אסטרטגי עסקי – שעוזר לחברה לנווט במציאות עסקית מורכבת וקשה מאי פעם, כדאי שישקול את סל

היתרונות הטמון בחובה של אסטרטגיית גיוס זו:

1. גיוס מאסת עובדים בפרק זמן קצר במיוחד, בתהליך גיוס קצר וחסכוני יחסית.

2. גיוס עובדים מוכשרים בעלי ניסיון קונקרטי, מה שמקטין משמעותית את עלויות ההדרכה והחפיפה של עובדים חדשים.

3. הבאת ידע חדש, ידע מודיעין איכותי, הישר מבית המתחרה.

4. החלשת המתחרה לטווח הקצר, טווח המהווה חלון הזדמנות לארגון לצבור יתרון על חשבון המתחרה.

עוד על אסטרטגיות גיוס – בכנס הגיוס השנתי. לחצו כאן


אירוע משאבי האנוש השנתי 2019

כנס משאבי אנוש ומנהיגות

אין תגובות

השאר תגובה