כיצד להפוך פגישות 1:1 למדהימות עבור כולם

כיצד להפוך פגישות 1:1 למדהימות עבור כולם

3 דרכים להפוך את הפגישות עם העובדים שלכם למדהימות עבור כל הנוכחים

שיתוף
פגישות עם העובדים

פגישות עם העובדים

עם יותר ויותר ארגונים שעוברים לשיטת ניהול ביצועים מתמשך, ישנה מודעות גוברת לכך ששיחות הערכה קבועות בין מנהלים ועובדים תהיינה טובות ואפקטיביות לכולם. למרבה הצער, ארגונים מעטים מציעים הדרכה לשיפור האופן שבו המנהלים דנים באתגרים ומספקים משוב.

להלן שלושה טיפים שיעזרו להפוך את הפגישות 1: 1 שלכם עם העובדים לטובות יותר:

שאלו שאלות גדולות

מנהלים משתמשים בדר"כ בשאלות מכוונות פחות או יותר כדי עובדים בדיון עתידי אשר ממוקדות בביצועים שלהם ובפיתוח הקריירה. חשוב לשאול את השאלות הנכונות שיעודדו את העובדים לספק מידע וכך המנהלים והעובדים יוכלו לעבוד יחד כדי לקדם את הקריירה של העובד ואת תרומתו לחברה.

שאלות גדולות וחשובות שחשוב לשאול:

מה מרגש אותך ביותר בעבודה שלך?
באילו מיומנויות אתה משתמש בעיקר?
האם יש תחומי ידע או מיומנויות שתרצה לפתח?
מה אני יכול לעשות כדי לתמוך בך טוב יותר?

הנגישו את האג'נדה לעובדים

לכל ארגון יש אג'נדה משלו, חזון וכיוון. העובדים צריכים להרגיש שהם חלק מכל אלו ושהם זוכים לראות את התמונה הגדולה יותר ולהיות בעלי השפעה עליה.

לכן, בשיחת המשוב על תשכחו והנגישו את האג'נדה לעובדים. מבנה האג'נדה יכול לקדם אמון, להעלות שאלות חדשות ולעודד התייעלות בקרב העובדים שלכם. על העובדים ליישר קו עם האג'נדה הארגונית ולתכנן את תרומתם בהתאם. המנהלים מנסים לדבוק בסדר היום כדי להישאר על המסלול, לכן, ברוב הפגישות, אג'נדה תסייע להגדיר שני אלמנטים חשובים: תוכנית פעולה ומעקב. לאחר שהעברתם את האג'נדה לעובד, והגדרתם את תפקידו ומשימותיו הבאות שיותאמו לאג'נדה, בשיחות המשוב הבאות תוכלו להזכיר לו את האג'נדה המקורית ולוודא שמשימותיו אכן הושלמו ושהוא מיישר קו עם התמונה הגדולה.

שימו דגש על התמונה הגדולה יותר

מרכיב נוסף בתכנית לשתף את העובדים בתמונה הגדולה יותר, היא לספק להם הזדמנויות לפיתוח קריירה בתוך הארגון. הזדמנויות אלו משמרות את העובדים, מערבות אותם ומגדילות את שביעות רצונם והפרודוקטיביות שלהם בעבודה.
עזרו לעובדים להיות חלק ע"י מתן הזדמנויות מובנות מעוגנות בתכנית עתידית לפיתוח וקידום הקריירה שלהם.

כדי לדון בשיחה בשאיפות הקריירה של העובדים, על העובדים לחשוב על:

לאן הם רוצים ללכת הלאה?
מהם השאיפות שלהם?
כיצד הם חושבים שיגיעו לשם ולמה הם זקוקים כתמיכה.

המנהלים צריכים לחשוב על:

אילו כישורים צריך העובד כדי להתקדם בארגון?
אילו מטרות מפתח עשויות להיות בעלות ערך כדי לתמוך בפיתוח הקריירה של העובד?
מהם הכישורים והמיומנויות החשובים ביותר של העובד?

שאלות אלו יכולות לסייע בהפיכת המפגשים של 1: 1 בין מנהלים ועובדים ליעילים יותר ויכולים להוביל ליצירת הזדמנויות למידה ופיתוח. מפגש אחד על אחד מאפשר לארגונים להפוך את הלמידה לחלק מהתרבות שלהם, בניגוד לאירוע שמתרחש רק בכיתה. הבאת מרכיב למידה לפגישות של 1: 1 תורמת לכולם. מנהלים יכולים לדון בביצועים עם העובדים על בסיס קבוע ועובדים להיות יותר מעורבים, כיוון שהארגון דואג להצלחה שלהם.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה