העצמת העובדים להיות שגרירי המותג

העצמת העובדים להיות שגרירי המותג

כיצד להפוך את העובדים בחברה לשגרירי מותג אותנטיים

שיתוף
עובדים כשגרירי המותג

עובדים כשגרירי המותג

שוק העבודה כיום אינטנסיבי מאוד ולכישרונות על יש אפשרויות בלתי מוגבלות לבחור עבור מי יעבדו. הדבר נכון במיוחד עבור בני דור המילניום, שחוויותיהם בעבודה התעצמו והפכו אותם לחשדנים לגבי ההבטחות של חברות.

העלות של אובדן עובד בכל מקום מתורגמים לבין עשרות אלפי דולרים דולרים ועד לכפול 2 של שכר העובד החודשי, ועל פי Center for American Progress, העלות הכלכלית הממוצעת לחברה של הפיכת עובד למיומן היא 213% מן העלות של שכר של שנה אחת עבור תפקיד זה.

אנשים הם הנכסים החשובים ביותר בארגון ולכן חשוב להתמקד במאמצים שלכם להגדלת חווית העובד ושימורו, אחרת הדברים יכולים להפוך ליקרים מאוד.
מה הפתרון? החברה שלך (המותג שלך) חייבת למצוא דרכים אותנטיות להבדיל וליצור התאמה אישית בקנה מידה כזה המשכנע עובדים קיימים ופוטנציאליים. אחרי הכל, המציאות היא שלעובדים שהם השגרירים של הארגון, יש הרבה יותר כוח דרסטי מאשר לשיווק המותג המסורתי.

לעובדים יש נקודת מבט אמינה ביותר מבחינה חברתית; הם מקורות מהימנים. לכן, אי אפשר להדגיש מספיק את הערך של גיוס כל העובדים בחברה להפוך לשגרירי המותג ובכך לפתות כישרונות נוספים להגיש בקשה לעבודה.

זו בדיוק הסיבה לכך שתוכן שנוצר על ידי משתמשים (UGC): טוויטים, ההודעות, פוסטים, תמונות וסרטונים במדיה החברתית, הוא אחד מכלי השיווק החים והחזקים ביותר עבור מותגים.

העובדים של היום מעריכים צמיחה אישית, מודעת חברתית וסביבת עבודה מטפחת. אבל הנה האתגר הגדול: משאבי אנוש לא מניב הכנסות, לכן עליכם כאנשי משאבי אנוש להיות יצירתיים מאוד עם מעט כסף. ככל שכולם היו רוצים ליהנות מתקציב בלתי מוגבל ומשאבים, זה רחוק מהמציאות.

אז איך חברות יכולות ליצור עובדים מעורבים ובסופו של דבר, להפוך אותם לשגרירי המותג? זה המקום שבו UGC יכול לשחק חלק גדול ולעתים קרובות להפתיע באמצעות השקעה קטנה.

UGC – כלי השיווק האולטימטיבי

UGC – User-generated content הפך לאחד הדרכים הזולות ביותר, הפשוטות והאותנטיות ביותר לערב את העובדים ולבנות את המותג שלך באופן פנימי. זה יכול גם לסייע בגיוס מועמדים. המפתח הוא להבטיח שכל מה שמפורסם הוא אותנטי באמת והעובדים שלך הם אלו שיפרסמו את הדברים.

להלן פירוט הצעדים בהם חברות יכולות לנקוט כדי להפוך את ה- UGC ליתרון תחרותי:

לטפח עובדים. להפוך אותם להיות נרגשים ותומכים במותג החברה ולהכשיר אותם בשיטות עבודה מומלצות במדיה חברתית. כמו כן לצייד אותם ב- hashtag להפיץ את התוכן.

להנחות את העובדים לכתוב על דברים מגניבים כגון יום העבודה הראשון של העובד, אירועים, השקות מוצרים, גורמים פילנתרופיים, הודעות מדיה חיובית על החברה, ועוד.

להשתמש בטכנולוגיות UGC כדי לחפש ערוצים חברתיים באמצעות hashtags או מילות מפתח כדי לשווק את התוכן שאתה רוצה להדגיש.

להזרים UGC מאורגן לתוך ויזואליזציה אל האתר שלך הפונה לציבור ולא לשכוח להוסיף המון אינטראקציה לאתרים פנימיים וחיצוניים ע"י סקרים, הערות וכד'. העובדים אוהבים לראות את ההודעות שלהם מודגשות.

בעידן הטכנולוגי ובעידן המידע אנשים מקבלים כל הזמן הצעות עבודה ויכולים בקלות להיות מוסחים על ידי עבודות חדשות מבריקות כאשר הם רוצים שינוי. על ידי שימוש מיטבי ב- UGC, מותגים יכולים לייצר נאמנות בקרב העובדים שלהם ולהניע השפעה עסקית אמיתית על ידי שמירה על כישרונות בארגון.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה