שטראוס בעקבות תנובה: מפטרת עשרות עובדי שיווק ומטה

שטראוס בעקבות תנובה: מפטרת עשרות עובדי שיווק ומטה

בין המפוטרים, עובדים שגויסו במיוחד מחברות אחרות או כאלו העובדים בחברה זמן קצר. שטראוס: "מטה השיווק מתייעל"

שיתוף
הקפאת שכר הבכירים

החברות שטראוס ותנובה רגילות להתחרות ביניהן על כיסו של הצרכן, ולאחרונה גם להתאים עצמן להלכי הרוח בציבור.

אלא שהפעם שטראוס הולכת בעקבות תנובה בהקשר סימפטי פחות – פיטורין. כשבועיים לאחר שנודע על פיטורים בתנובה, אנו מדווחים על עשרות עובדי מטה, מרביתם בדרגות ביניים ממחלקת השיווק נכון לעכשיו, שסיימו או יסיימו את תפקידם בקרוב.

בין המפוטרים, עובדים שגויסו במיוחד מחברות אחרות או כאלו העובדים בחברה זמן קצר.

הצעדים הארגוניים האלה מגיעים אחרי שרק לפני חודש, בצמוד להכרזה על הוזלות במחירי מוצריה, הודיעה שטראוס על מהלכים לשיפור תנאי העובדים בחברה: קליטת כמה מאות עובדי קבלן כעובדי חברה; הקפאת שכר בכירים בשנה הקרובה; תוספת שכר של עד 5% לעובדים בעלי רמות שכר נמוכות ומתן 100 מלגות לילדי עובדים עבור לימודים אקדמיים.

זאת ועוד, יצוין כי החברה מצויה בימים אלו בעיצומה של מערכה חברתית-צרכנית נגדה בתחום המזון, אפקט של המחאה החברתית מהקיץ האחרון. רק השבוע האחרון התקיימה הפגנה מול ביתה של יו"ר החברה עופרה שטראוס, והפגנות נוספות מול ביתו של המנכ"לים ציון בלס וגדי לסין וסמנכ"ל הכספים שחר פלורנץ.

בתגובה מסרה קבוצת שטראוס כי "לאור השינויים האחרונים שחלו בסביבה החיצונית, לצד אסטרטגיית החברה וצרכיה המשתנים, מטה השיווק של שטראוס מתייעל בימים אלה ועובר התאמות מסוימות ושינויים נקודתיים, בהתאם לרוח התקופה".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה