שאלות שיש לשאול בסקר מעורבות העובדים

שאלות שיש לשאול בסקר מעורבות העובדים

שאלות חשובות שצריכות להישאל בסקרי מעורבות עובדים

שיתוף
סקר מעורבות עובדים

סקר מעורבות עובדים

סקרי מעורבות העובדים נועדו לבחון את מידת שביעות הרצון של העובדים בעבודתם, ומכך להפיק תובנות שיסייעו בשימור העובדים, בהגדלת מעורבות ומידת הפרודוקטיביות שלהם. הסקר צריך להיות אמין ושקוף, נדרשת כנות מוחלטת של העובדים בביצועו, והשאלות שתשאלו את העובדים בסדק, צריכות להיות השאלות הנכונות והמדויקות, שיפיקו עבורכם מידע אותנטי וחיוני ככל האפשר.

השאלות בסקר מעורבות העובדים צריכות להישאל בתדירות הנכונה כדי לקבל זרם רציף של משוב מועיל. אחת הדרכים הקלות ביותר להגברת המעורבות ע"י סקר עובדים היא על ידי קבלה מתמדת של משוב מהצוות שלכם. זה עוזר לכם להבין איך העובדים מרגישים בכל נקודת זמן נתונה.

על ידי שימוש בסקרי מעורבות העובדים על בסיס דו שבועי או חודשי בהם העובדים ישאלו באופן  אנונימי, תוכלו להגדיל את הסיכויים שהמשוב שתקבלו יהיה אמין, מועיל ופרודוקטיבי.

ע"י האסטרטגיה הנכונה, שאלות הסקר יגדילו את מעורבות העובדים – מה שיהפוך את החברה שלכם להרבה יותר חזקה.

להלן 6 שאלות שצריכות להישאל בסקר מעורבות העובדים:

בסולם של 1 עד 10, כמה אתה מאושר בעבודה?

כדי לזכות במעורבות העובד, אתה חייב להתחיל עם השאלה הזאת ולשאול את זה באופן קבוע. זה ללא ספק אחת השאלות הישירות ביותר לשאול עובדים לגבי שביעות רצונם בעבודה. באופן קבוע יש לברר היכן המורל של העובדים בחברה שלך עומד על בסולם וזה מאפשר לך לעקוב אחר המורל לאורך זמן. המפתח כאן הוא עקביות.

האם היית מפנה חבר לעבוד כאן?

כמה סביר שעובד יפנה מישהו שהוא מכיר לעבוד בחברה, זו ההשתקפות של עד כמה מרוצה אדם זה בעבודה שלו. אם הם לא מרוצים מהעבודה שלהם, הם וודאי לא ימליצו על מקום העבודה לחבר. אם ציינו שלא, חשוב מאוד להבין את הסיבה ולאפשר להם להרחיב את תשובתם.

האם יש לך הבנה ברורה של נתיב הקריירה שלך ומסלול הקידום?

סקרים שנערכו בנושא גילו, כי עובדים אשר מקבלים את ההזדמנות לפתח קריירה במקום עבודתם, לא ימהרו להחליף עבודה וצפויים להישאר באותו מקום עבודה למשך שנים. חשוב לגלות באמצעות השאלה הזו האם לעובדים שלכם יש הבנה ברורה של מה שיקרה בעתיד הקריירה שלהם בחברה.  אם תשובותיהם שליליות, יהיה עליכם להתחיל ולתקשר הזדמנויות התפתחותיות כדי למנוע מאנשים לעזוב.

בסולם של 1 עד 10, איך היית מדרג את איזון חיי העבודה והבית שלך?

העובדים צריכים להיות באיזון מבחינת חיי העבודה וחייהם האישיים כדי להיות פרודוקטיביים ומעורבים. אם העובדים מרגישים מאוזנים הכל בסר, אם לא, יש בעיה וצריך לטפל בכך ולראות כיצד ניתן להגדיל את האיזון עבור העובדים.

באופן היפותטי, אם היית פורש מחר, מה היתה הסיבה לכך?

תקשורת גרועה, חוסר שקיפות, הרגשה שהעובד אינו מוערך, כל אלו יכולים להתגלות על ידי התשובות לשאלה זו. תשובות אלו יסבירו לך בדיוק אם ישנן בעיות במעורבות העובדים וממה הן נובעות.

האם אתה מרגיש מוערך בעבודה?

השתמש בשאלה זו כדי לאמוד כיצד העובדים בארגון שלך מרגישים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה