מודעות הדרושים המצולמות הטובות ביותר

מודעות הדרושים המצולמות הטובות ביותר

כיצד ליצור את קמפיין וידאו הדרושים המוצלח ביותר? להלן מידע ודוגמאות מכמה חברות שהצליחו לגייס כישרונות רבים באמצעות מודעת דרושים מצולמת וערוכה היטב

שיתוף

קמפיין דרושים בוידאו, מאפשר לחברה שלכם להמחיש באופן וויזואלי ווקלי את יתרונות החברה, האווירה והמדיניות שלה, את הפינוקים והתגמולים ואת פירוט המשרות המוצעות בצורה אותנטית ובגובה העיניים.

מלבד זאת, אם הסרטון ערוך בצורה מרתקת או משעשעת, הוא גם ימשוך אליו הרבה יותר צפיות ויזכה להרבה יותר שיתופים, מאשר מודעת דרושים כתובה.

סרטון וידאו מעביר היטב את התובנות של האנשים האמיתיים בחברה לגביה. הוא מייצר חיבור אישי במהירות וביעילות ואת התחושה המיוחדת, שאתה כבר חלק מהחברה, מעצם הצפייה.

ארבעה יסודות בסיסיים למודעת גיוס וידאו מוצלחת:

סביבה

חשוב מאוד שבסרטון תצולם סביבת העבודה. המועמדים לתפקיד ירצו לראות כיצד זה מרגיש לעבוד שם, כיצד הבניין נראה, איך מעוצבים המשרדים. אפשר לצלם את הסרטון מחוץ לבניין באווירת ים ושמש, אך חשוב לשלב בו גם את סביבת העבודה האמיתית.

קונספט

תוך כמה שניות מהתחלת הסרטון, חשוב שיועבר הקונספט של התפקיד והחברה והמסר שאתה מעוניין להעביר למועמדים. בדיוק כמו אנשי מכירות, לא רצוי ללכת סחור סחור על מנת שלא לאבד עניין. את יתרונות החברה והתפקיד המוצע, הצג כבר בהתחלה.

תרבות

תרבות החברה, בדיוק כמו שהיא רשומה בדף ה"אודות" באתר האינטרנט, צריך להיות מוצג בבירור בסרטון. אפשר לצלם בכיר מהנהלת החברה או את מנהל הגיוס, שייתן את הקווים המנחים של מדיניות החברה והאודות שלה. במה היא עוסקת, מול אילו שווקים היא פועלת, ולאילו מועמדים היא מכוונת כמובן.

מיתוג

אין ספק בחשיבות מיתוג החברה באמצעות סרטון הוידאו. המיתוג נעשה באמצעות הדגשה והמחזת יתרונות החברה על פני האחרים, הכוח שלה והערך הייחודי שהיא מספקת.


בכנס הגיוס השנתי שלנו נקדיש מושב שלם בו נלמד כיצד מוציאים את זה לפועל ויוצרים סרטון גיוס איכותי ומושך. משתתפי הסדנה יוכלו, ביום שאחרי, לחזור לארגונם עם הכלים לעשות זאת על הצד הטוב ביותר ולהצעיד את הארגון קדימה.

למידע נוסף ורישום לכנס הגיוס השנתי – לחץ כאן!


 

תמונה שווה אלף מילים

מאחר והמשפט הזה אכן נכון במרבית המקרים, להלן כמה דוגמאות לחברות שערכו סרטוני דרושים וידאו בצורה הטובה ביותר.

Cake Marketing

חברת Cake Marketing השקיעה בוידאו שלה ולקחה את העובדים לחוף הים, שישחקו בכדורים צבעוניים, על רקע חול, מים ושחפים. היא לא שכחה לצלם גם במשרדים ולאפשר לעובדים להתבטא ולהציג את חזון החברה. החברה מציינת כי הסרטון משך מועמדים רבים וכי הגיוס הצליח יפה.

HubSpot

חברת HubSp העוסקת בשיווק תוכנה, מציעה לעסקים פתרון שיווקי all-in-one: בלוגים, analytics, מדיה חברתית, שיווק בדואר אלקטרוני, אוטומציה ועוד.
בסרטון הגיוס העובדים לא רק דברו על היתרונות בעבודה כגון ארוחות ללא תשלום או חופשה לא מוגבלת, אלא גם על הערך הייחודי של לחלוק חדר אחד עם כולם – כולל עם מייסדי החברה. הסרטון מקצועי, כייפי, ומעורר השראה.

Shopify

חברת Shopify מספקת פתרון של אתר מסחר אלקטרוני רב עוצמה המאפשר לך למכור באינטרנט על ידי מתן עלכל הכלים שתצטרך כדי ליצור חנות מקוונת.
הסרטון נהדר כיוון שהוא באמת מראה את התרבות ואת המותג של החברה. הם לא רק מראים לך ארבעה אנשי מפתח בתוך החברה, אלא "מפגישים" את הצופה עם אנשים במחלקות שונות בחברה –הנהלת חשבונות, מעצבים, אנשי תמיכה. ומי לא אוהב ארוחת צהריים חינם כל יום?!.

Gorilla

קבוצת Gorillaמספקת עיצוב מסחר אלקטרוני, פיתוח, אסטרטגיה, ושירותי תמיכה באתר עבור Magento, Sitecore, ו hybris.
בסרטון הוידאו, החברה לא רק מדברת על ההיסטוריה שלה ומה היא עושה, אלא גם נכנסת לפרטי פרטים על תרבות החברה וממחישה את התשוקה של האנשים לעבוד בה.
זו דוגמה מושלמת לחברה שיכולה ותמשוך כישרונות בקלות באמצעות סרטון הגיוס הנכון.

Barclays

Barclays היא ספקית השירותים הפיננסיים העולמית הגדולה העוסקת בבנקאות אישית, כרטיסי אשראי, חברות בנקאיות השקעות.
החברה השתמשה בסרטון הגיוס כהזדמנות להציג את התרבות ואת האישיות המיוחדת של החברה הם השתמשו בהומור משובח כדי למשוך כישרונות פוטנציאלים והשקיעו בסרטון כמעט ברמה הוליוודית.


רוצים לעשות סרטון לארגונכם? למדו כיצד באמצעות המאמר הבא:

6 טיפים ליצירת מודעות דרושים בוידאו כדי למשוך כישרונות לחברה


כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה