סטיבן קובי, מחבר הספר "שבעת ההרגלים של אנשים אפקטיביים במיוחד", הלך לעולמו

סטיבן קובי, מחבר הספר "שבעת ההרגלים של אנשים אפקטיביים במיוחד", הלך לעולמו

סטיבן קובי, אחד המרצים הגדולים ביותר בתחום הניהול ומחבר הספר "שבעת ההרגלים של אנשים אפקטיביים במיוחד", הלך לעולמו אתמול (יום ב') בגיל 79

שיתוף
סטיבן קובי, פיתוח ארגוני
סטיבן קובי, פיתוח ארגוני

קובי לא הצליח להתאושש מפציעה שספג בתאונת אופניים בחודש אפריל והלך לעולמו כשהוא מותיר אחריו בני משפחה, חברים ותומכים נלהבים מכל קצוות העולם.

הספר "שבעת ההרגלים של אנשים אפקטיביים במיוחד" נמכר ב-20 מיליון עותקים ברחבי העולם לאחר שתורגם ל-38 שפות. בנוסף, כתב קובי מספר ספרים בנושא חיי המשפחה וחינוך נכון. הרעיונות של קובי מבוססים על התפישה הפרואקטיבית הקוראת ללקיחת אחריות אישית. בספריו הוא מדגים כיצד כל אדם יכול לשנות את חייו באמצעות שינוי התנהגותו ושינוי האופן בו הוא נתפס על ידי הקרובים אליו.

בעקבות הצלחת הספר, ייסד קובי את ה- Covey Leadership Center ב-1980. החברה גדלה ל-40 סניפים ברחבי העולם דרכם נמכרים ספרים, קורסים, קלטות הדרכה, כנסים וימי עיון בהשתתפות קובי, במסגרתם הוא העביר את התורה שלו בנושא ניהול ומנהיגות.

הקורס "שבעת ההרגלים של אנשים אפקטיביים במיוחד" הוא הקורס הנמכר ביותר בעולם ובו משתתפים כ-750,000 אנשים כמדי שנה בכ-30 מדינות. 420 מתוך 500 החברות המובילות על פי מדד ה- 500 Fortune הפכו את הקורס לבסיס התפישה הניהולית והארגונית שלהם במשך השנים האחרונות.

קבוצת מומנטום היא המייצגת הבלעדית של חברת Franklin Covey, חברת ההדרכה הגדולה בעולם בתחום האפקטיביות האישית, האפקטיביות הצוותית והמנהיגות.

יורם שולטהייס, מנכ"ל HRus: "הבשורה על מותו של אחד המנהיגים החשובים ביותר לעולם משאבי אנוש התקבלה בעצב ובכאב כאן ב-HRus. סטיבן קובי הטביע את חותמו על הארגונים המשפיעים ביותר במשק, תוך שהוא מעצב את התפישה הניהולית הרווחת כיום בארגון המודרני. נהניתי לקרוא את הספר שלו ואני ממליץ, לכל מי שטרם קרא – למהר לחנות הספרים הקרובה… כמו כן, מההכרות שלי עם אנשי הקהילה שלנו, אני יכול להמליץ בחום על הקורס 'שבעת ההרגלים של אנשים אפקטיביים במיוחד', אשר ימשיך להתקיים כתקנו חרף הטרגדיה."

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

תגובה 1

  1. הזדמן לי להשתתף בסדנה שעבדה על המודל של 7 ההרגלים… ואני חייבת להמליץ בחום לכל הקוראים – פשוט חוויה מעצבת.

השאר תגובה