סדנה בנושא קידום בריאות העובד

סדנה בנושא קידום בריאות העובד

סדנה לקידום בריאות העובד על בסיס מתווה ארגון הבריאות העולמי תערך במלון קיבוץ מעלה החמישה, 20.11.13. נותרו מספר מקומות בודדים בלבד - מהרו להרשם!

שיתוף
סדנה בנושא קידום בריאות העובד

בחסות המחלקה לבריאות העובד במשרד הבריאות, תועבר לראשונה בישראל סדנה לקידום בריאות העובד על בסיס מתווה ארגון הבריאות העולמי, ע"י המומחה הבינלאומי לקידום בריאות במקום העבודה, Prof Nicholaas Pronk, מאוניברסיטת הרווארד ארה"ב (וע"י אשתו Stephanie הממלאת תפקיד Clinical Health Improvement Leader בחברת Aon Hewitt Corp במיניאפוליס, במדינת מינסוטה בארה"ב).

קהל היעד הוא כ-50 מנהלי משאבי אנוש מובילים בחברות בישראל.  נותרו מקומות אחרונים! מנהלי משאבי אנוש מארגונים המעוניינים להגיע לכנס ללא עלות מוזמנים להירשם בטופס למטה, נציג המערכת יחזור אליכם עם אישור ההשתתפות!


מטרת הסדנה להציג תכני תכנית ארגון הבריאות העולמי לקידום בריאות במקום העבודה. התכנית תועבר בצורה הידודית (interactive) ותוך התאמה לצרכים של החברות בישראל. הכוונה לתת כלים מעשיים בידי מנהלי משאבי אנוש כדי שיוכלו לשפר את בריאות העובדים בחברות שלהם.

הסדנה תתקיים במלון קיבוץ מעלה החמישה ב 20.11.13 בין השעות 08:30-14:00.

פירוט תכני סדנת קידום בריאות העובד:

הסדנה נועדה להציג לעומק את מתווה ארגון הבריאות העולמי לקידום בריאות העובד, עם דגש על דרכים מוכחים ליישמה במקומות עבודה שונים.

יעביר את הסדנה פרופ' Nicolaas P. Pronk . בין תאריו ותפקידיו הרבים כלולים הבאים: מדען מאוניברסיטת הרווארד בארה"ב , וסגן הנשיא לניהול רפואי ולמדעי הבריאות בארגון HealthPartners במיניאפוליס מיניסוטה, נשיא לשעבר של האיגוד הבינלאומי לקידום בריאות במקום העבודה (IAWHP), עורך ראשי של המהדורה השנייה של הספר , ACSM's Worksite Health Handbook, ומחבר העקרונות המדעיים של התכנית הלאומית האמריקאית לפעילות גופנית בעולם העסקים ותעשייה.

הסדנה תתנהל בצורה אינטראקטיבית עם המרצה ו-50 מנהלי משאבי אנוש המשתפים בו. הוא יתקיים בין השעות 09:00-14:00 במלון קיבוץ מעלה החמישה.

  • יוצג הבסיס המדעי להתערבויות מועילות לקידום בריאות העובד.
  • יתוארו שיטות לפתח את הנושא ולקיימו לאורך זמן.
  • יוצגו תכניות התערבויות מוכחות בעולם המשפיעות על הבריאות ועל הבטיחות וילבנו את ישימותן למקום העבודה הישראלי.

דגש מיוחד יושם על שינוי התרבות הארגונית ,בנוסף להצגת אסטרטגיה אישית/פרטנית לשפר את הבריאות הגופנית והנפשית.
יינתנו כלים למקסם את היכולת של מנהלי משאבי אנוש לקדם את בריאות עובדיהם, החל במגעים עם השדרה הניהולית ועד למגע עם אחרון העובדים, תוך הדגשת אסטרטגיית תקשורת פנים-ארגונית מועילה ושימוש בכלים טכנולוגיים מתאימים.

יוצג תהליך בחירת תכניות על פי תעדוף מובנה וכן יועברו שיטות מוכחות למדידת תוצאות כדי לייעל תהליך הפקת הלקחים מהירה ולשפר תהליכים על בסיס הניסיון הארגוני.

באי הכנס ישמשו "חיל חלוץ" להשקת יוזמות מתקדמות בתחום קידום הבריאות , ויוזמנו להצטרף לפורום קידום בריאות במקום העבודה שייפתח בקרוב באתר המחלקה לבריאות העובד במשרד הבריאות.

הסדנה תועבר באנגלית!

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה