נילוסופט משיקה: מערכת BI מהמתקדמות בעולם לניהול תהליכי הגיוס בארגונים

נילוסופט משיקה: מערכת BI מהמתקדמות בעולם לניהול תהליכי הגיוס בארגונים

הספקית המובילה למערכות למשאבי אנוש, נילוסופט, מיישמת מערכת חדשה לניהול ואופטימיזציה של תהליכי גיוס בארגונים, שבקרוב תפתח בזמינות מלאה לכל משתמשי מערכת הגיוס HIUNTER HRMS של החברה

שיתוף

חברת נילוסופט (Niloosoft), שהשיקה לאחרונה פיתוח חדשני של אפליקציית פייסבוק טאב 'משרות' בעמודי חברות עסקיים, מציינת פריצת דרך נוספת בתחום משאבי האנוש, ומשיקה ב- 9 בנובמבר את מערכת ה- BI לניהול אפקטיבי של תהליכי הגיוס בארגונים ובחברות. 

מערכת ה- BI החדשה מאפשרת לאתר צווארי הבקבוק קיימים בתהליך גיוס העובדים, לדרג את נותני השירות על פי עמידה בלוחות זמנים, ואפילו לקבל בלחיצת כפתור רשימה של רכזות משאבי האנוש שערכו את מספר הראיונות הגבוה ביותר בחודש האחרון.

חידוש נוספת במערכת היא אפליקציית מובייל תואמת, המאפשרת להיכנס למערכת דרך האפליקציה בסמארטפון ולחזות בעיצוב הגרפי של הדשבורד האדפטיבי שכל אחד מהמשתמשים יצר לעצמו.

מערכת הניהול מיועדת לראשי צוותים ולמנהלי מחלקות בתחום משאבי אנוש. המערכת מציגה בממשק ידידותי למשתמש, מידע ניהולי מלא אודות כלל תהליכי הגיוס הקיימים בארגון. באמצעות המערכת החדשנית ניתן לקבל בזמן אמת נתונים מלאים אודות מודעות הדרושים וערוצי הפרסום וההפצה, פניות מועמדים, ראיונות, מבדקים, סיווגים, ועמידה בלוחות זמנים. המערכת אף מאפשרת לבצע תכנון יומי לצורך תעדוף המשימות של עובדי המחלקה, תוך מעקב אחר ביצוען. מדובר למעשה בכלי האופטימלי והחזק ביותר בתחום ה- BI המאפשר ניתוח מעמיק של כלל תהליכי הגיוס מתחילתם ועד סופם, ללמוד על טעויות עבר ולבצע אופטימיזציה של התהליכים לעתיד. המשמעות היא חסכון אדיר במשאבים המנותבים לתהליכי הגיוס בארגונים ובחברות. 

ליאור בן דרור, סמנכ"ל פיתוח עסקי ומייסד Niloosoft, אומר: "המערכת החכמה מאפשרת נגישות לכל נתון שעשוי לסייע בקידום הארגון. כך למשל, במקרה בו איוש משרה מתעכב על אף שיש מועמד מוביל – חשוב שיהיה 'דגל אדום' – המערכת יוצרת התראה ומציגה תמונת מצב מלאה באמצעות דו"ח מפורט. התראות מסוג זה מסייעות לארגון למקסם את המשאבים שלו, למצות את יכולות מנהלי משאבי האנוש ולהוציא לפועל כל תובנה עסקית".

עוד בן דרור מציין כי: "מערכת הניהול מאפשרת ניטור מתמיד ובקרה על התהליכים והשגת היעדים של מחלקת משאבי אנוש בצורה נוחה ומדויקת. המידע שמציפה מערכת הניהול מספק למנהל משאבי האנוש תובנות רבות ערך והסקת מסקנות מידית המאפשרת תעדוף נכון, זיהוי נקודות כשל וטיפול מידי".

מערכת ה- BI לניהול תהליכי הגיוס של נילוסופט מספקת מעבר למבט על, שכן היא אף מאפשרת Drill Down לדסק של יועצי הגיוס ומיפוי של כל שלב בתהליך הגיוס, החל ממשלוח קורות החיים, דרך הראיונות ועד הסגירה. המערכת מתממשקת ביעילות עם הידע הרב והניסיון של חברת Niloosoft בתחום הפתרונות המתקדמים לעולם משאבי האנוש, ומייצרת ערך רב לארגון, כמו גם חוסכת את הצורך בפיתוח עצמי עבור חברות המשתמשות במערכת Hunter HRMS, הכרוך בהשקעת זמן ועלויות גבוהות. המערכת משמשת למעשה כמעטפת ל-Hunter HRMS, ומספקת תחזוקה שוטפת מול שינויים ושדרוגי גרסה.

עד היום מערכת BI חכמות מסוג זה לא היו זמינות במערכות גיוס – ואנו שמחים להשיג לראשונה בישראל מערכת BI חכמה שתוכל לשמש את עולם משאבי האנוש והגיוס בישראל.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה