גיוס בוגרים מאוניברסיטאות ומכללות

גיוס בוגרים מאוניברסיטאות ומכללות

התחרות על מועמדים טובים הולכת וגדלה ללא קשר לענף או לתפקיד. מגייסים מחפשים אחר כישרונות בכל המקומות הפוטנציאלים כגון רשתות חברתיות, פורומים שונים, כנסי גיוס, ועוד

שיתוף
גיוס בוגרי אוניברסיטאות ומכללות

גיוס בוגרי אוניברסיטאות ומכללות

גיוס מכללה/אוניברסיטה אינו רעיון חדש, אך לבוגרים של היום יש צרכים שונים, תכניות, ויותר דרישות מאשר לבוגרים בעבר. אם החברה שלכם מכוונת לגיוס בוגרי מכללות, להלן כמה טיפים שיכולים לסייע בגיוס מוצלח:

טכנולוגיה

אם בעבר מחפשי העבודה היו תרים בעיקר אחר מודעות הדרושים, היום כמעט באופן שווה, הם ממתינים למגייסים שיאתרו אותם. הדבר מתבצע בעיקר בהצבת המודעות הללו ברשתות חברתיות ובפורומים אינטרנטיים, בהם נוכחים מרבית בוגרים התארים ומחפשי העבודה. הסיכוי הטוב ביותר למציאת מועמדים מבין בוגרי התארים הוא, לאתר את המדיות בהן הם נוכחים בעיקר, ולפרסם בהן את מודעות הדרושים האפקטיביות.

הכישרונות הצעירים של היום נמצאים בעיקר בסמארטפונים. בהתאם לכך מודעות הדרושים שלכם צריכות להיות מתאימות לסלולר ככל האפשר.

יצירת קשרים

הקמפוסים הם מקומות פעילים ורוחשים וקל ללכת לאיבוד בהם. יצירת קשרים חיוביים עם המועדונים הנכונים, העמותות, וקבוצות של סטודנטים, יכולה להיות הדרך הטובה ביותר לארגונים לשווק את המותג שלהם וליצור רשת ענפה של מועמדים פוטנציאליים, כמו גם לבסס את הקשר עם הארגון כמעסיק נבחר. ניתן גם להעביר הרצאות באוניברסיטאות ובמכללות בתחומי עיסוק הארגון ובסיום ההרצאה לספר על המשרות הפנויות בו וכיצד ניתן ליצור קשר להעברת מועמדות.

בטרם סבב הגיוס הבא יש להיערך מראש ולקיים יריד גיוס באוניברסיטה ובכללה מולה אתם פועלים. אפשר לשווק את היריד באמצעות פוסטרים וכן ברשתות החברתיות.

פיתוח תלמידים מצטיינים

הסטודנטים הטובים ביותר מחפשים דרכים לשפר את קורות החיים שלהם עם ניסיון מקצועי או סטאז' מרשים וכאן אתם יכולים להיכנס לתמונה בקלות. ארגונים אשר מקיימים אצלם תכניות סטאז' לסטודנטים, זוכים להיכרות ולקשר בין אישי עם סטודנטים שמגיעים לעשות את הסטאז'. בכך גם ניתן לשמר את הקשר ולגייס את הסטאז'רים המוצלחים לעבודה בהמשך.

קשר בין אישי

אחת הדרכים לקרב בוגרי תארים היא ליצור איתם קשר בין אישי עוד בהיותם סטודנטים. זה יכול להיעשות באמצעות מפגש סטודנטים עם עובדים מהארגון, כך שייווצרו קשרים אישיים ובמהלך המפגש העובד יספר לסטודנטים על העבודה בארגון, החוויות, האתגרים והסיבות לבחירתו לעבוד בארגון שלכם.

העובדים בארגון יוכלו לספר על תחומי האחריות שלהם, מה מעניין אותם בעבודה, ולמקד את הסטודנטים לתחום מסוים – כל עובד לתחום אחר. כך ניתנת האפשרות לייצר התלהבות לעבודה בארגון בקרב הסטודנטים עוד בטרם הם סיימו את התואר.

יש לדבר על החוויה האישית כעובד חברה, להעצים את החוויה ואת סביבת העבודה. כמובן להציג גם חשוב מאוד לאפשר זמן לשאלות ולהשיב על שאלות הסטודנטים בהרחבה ככל האפשר. בנוסף, ניתן לקיים פגישות עם הסטודנטים שרוצים לבוא לארגון ולהתרשם מקרוב.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה