"ניהול נכון של ההון האנושי – יביא תשואה לארגון"

"ניהול נכון של ההון האנושי – יביא תשואה לארגון"

כ-200 מנהלי משאבי אנוש הששתפו בכנס ללקוחות מערכת ניהול זמן נוכחות עובדים TimeKeeper SQL - שערכה חברת סינריון בכפר המכביה

שיתוף
אלי אבני - מנכ

"ניהול נכון של ההון האנוש, כמו ניהול נכון של כל הון – יביא תשואה", אמר אלי אבני מנכ"ל סינריון (לשעבר לביא טיימטק), בפתיחת הכנס שערכה החברה ביום ג' השבוע בכפר המכביה. בכנס השתתפו כ-200 מנהלי משאבי אנוש, מנהלי כספים, חשבים ומנמ"רים (מנהלי מערכות מידע), רובם מארגונים המשתמשים במערכת ניהול זמן ונוכחות עובדים של סינריון – TimeKeeper SQL.

הכנס נערך תחת הסלוגן "הון אנושי הוא משאב מרכזי", ובמהלכו הוצגו היבטים שונים של הנושא. אלי אבני סיפר בדברי הפתיחה כי השם "סינריון" – שהחליף את שמה הישן של החברה ("לביא"), מרמז על סינרגיה בין ההון האנושי למטרות הארגון, ונבחר כסמל למעבר החברה מניהול כוח העבודה לניהול ההון האנושי.

כנס סינריון בכפר המכביה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[adrotate banner="27"]בצד המעשי, אבני ציין כי המטרה היא לשדך את העובדים לארגון, כאשר לשידוך הזה שלושה היבטים עיקריים:
1. שהעובד יגיע לעבוד ולא לעבודה – פונקציה של מוטיבציה והפקת הנאה וסיפוק מעבודתו.
2. שכל עובד ידע מה מסלול הקידום שלו, ושיש לו עתיד בחברה.
3. תגמול ותמרוץ במטרה לחבר את העובד לארגון.

הפתרון של סינריון למימוש מטרה זו, הוא סט של פתרונות תוכנה שכולל 4 נדבכים:
1. בסיס נתונים – תיק עובד, מבנה ארגוני, בינה עסקית.
2. ניהול כוח העבודה – נוכחות, היעדרות, משימות, סידור עבודה, וממשק לשכר – למערכת "חישובית" של חברת יוניק, בקרת כניסה, טלפונים חכמים.
3. מערכת גיוס עובדים, שירות למנהל, רשתות חברתיות .
4. שת"פ עם ענקית התוכנה Lumesse – תוכנות להערכת עובדים, ניהול ההון האנושי.

עוד ציין אבני כי היתרון הבולט של החברה, הוא שהתוכנות מפותחות מנקודת המבט של מנהלי משאבי אנוש ולא מנקודת המבט של בית תוכנה.

 

 

יצחקי קורן - סמנכ"ל שיווק סינריון
יצחקי קורן: העולם הולך לענן

בהמשך עלה לבימה סמנכ"ל השיווק יצחקי קורן, אשר סקר את מערכות המידע של סינריון לניהול ההון האנושי, ואת הפיתוחים החדשים שהחברה מתכוונת להשיק בקרוב, בהם גרסה חדשה למערכת  ניהול זמן ונוכחות עובדים, אפליקציות סמארטפון, סינריון Schedule – פתרון כולל לתכנון סידור עבודה ומשמרות ועוד.

השימוש בסמארטפונים כפתרון למעקב נוכחות וניהול זמן, מאפשר להשתמש בטלפון החכם לצורך דיווחי נוכחות, כולל זיהוי מקום ושעת הדיווח, בהתבסס על GPS וללא תלות בספק הסלולרי.

הרעיון הוא שהדיווחים של העובד משודרים ישירות לשרת של סינריון ומשם המנהל יכול לשלוף אותם כרצונו. כך, מנהל יכול לשבת באירוע חברתי או בביתו ולבדוק דרך הסמארטפון שלו מי מהעובדים כבר נמצא בעבודה.

יצחקי ציין כי מערכת גיוס עובדים החדשה של החברה,  Synerion Recruitment, תהיה מוכנה לעבוד במתכונת הוסטינג (המערכת יושבת- "מתארחת" – על שרת נותן השירות ולא על שרתי החברה) כבר בדצמבר הקרוב.

באותו נושא (הוסטינג) הוא הוסיף כי "העולם הולך לענן", ובעתיד הקרוב ארגונים לא ירכשו יותר תוכנות אלא ישלמו על השימוש. התוכנה תשב בשרתי חברת השירות והלקוח יזדקק רק לקישור אינטרנט על מנת להתחבר.  מתכונת זו, הדומה באופן כללי לאפשרויות שמציע  Gmail, חוסכת לארגון השקעות בתשתיות וגם מקטינה את תלותו במנהל מערכות המידע של הארגון.  

בנוגע למונח החם בעולם משאבי אנוש, ה-Talent Management , יצחקי גילה כי סינריון חברה לחברות Lumesse ולוטם, ויחד הן מפתחות את "אחד הפתרונות הכוללים בשוק לנושא Talent Management" והוסיף כי הפתרון קיים כבר בעברית.

בהמשך אייל תמיר, סמנכ"ל פעילות ישראל של סינריון והדר שרת, מנהלת תחום הדרכה בחברה, סקרו חידושים במערכת  TimeKeeper SQL  וכן פתרונות משלימים למערכת הנוכחות.

הדר שרת - מנהלת תחום הדרכה בסינריון
הדר שרת - מנהלת תחום הדרכה בסינריון

שרון הוד, מנהל משאבי אנוש של כפר המכביה, שיתף את הנוכחים בניסיונו כמשתמש ב-Synerion Analitics, מערכת הבינה העסקית (BI) של סינריון וטען בין היתר, שהמידע השוטף והמדויק המתקבל מהמערכת, בכוחו לאפשר למנהל משאבי אנוש לדעת מה קורה בכל רגע נתון ומאפשר לו להוביל תהליכים  – במקום להיות מובל על ידי מגמות ונתונים המתבררים לו בדיעבד.

הרצאת האורח הוגשה על ידי דן פנחסי – מנכ"ל דש גמל, שדיבר על חדשנות פיננסית לגיל הפרישה. נעל את הכנס ליאור דור – סמנכ"ל כספים ומטה של סינריון, בהרצאה על יעילות ובקרה באמצעות מערכת נוכחות. 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה