שיתוף

מחלקת גיוס בדרך כלל מוצפת בקבצים של קורות חיים, תיאורי משרות, הערכות עובדים, סיכומי ראיונות ותהליכי קליטה. אם אתה מנהל גיוס או מגייס וצריך לעבוד על כל המשימות של מחלקת גיוס בעצמך, זה כנראה יהיה בלתי אפשרי – כמובן בחברות גדולות. לכן, חשוב להאציל סמכויות ואחריות על עובדי המחלקה.

גישה של האצלת סמכויות היא גישה בריאה וטובה. היא משחררת אותך, כמנהל, מלעסוק בכל המשימות ולא להצליח באף אחת מהן עד הסוף, וכן משדרת לעובדים שאתה סומך עליהם שיסייעו לך בעבודתך. מנהיגים גדולים ידועים ביכולת האצלת הסמכויות שלהם.

מדוע אוטונומיה חשובה לעובדים ומדוע היא מאתגרת?

להרפות מהשליטה המלאה של העובדים שלך יכול להיות קשה, אבל זה חשוב עבור כל הצדדים לשחרר את הזמן שלך ולעזור לצוות שלך לשגשג. אוטונומיה גם מקדמת תרבות מאושרת ופרודוקטיבית יותר, שכן העובדים מרוויחים ישירות מגמישות רבה יותר ומתחומי אחריות נוספים.

כיצד ליצור אוטונומיה במחלקת גיוס

אם המחלקה שלך חסרה בסביבה מהסוג הזה יש כמה דברים לשקול. ראשית, הגדר את משמעות האוטונומיה בארגון או במחלקה שלך. כאשר אתה יודע על מה אתה עובד, ביצוע הצעדים הדרושים יהיה קל יותר.

אם אתה רוצה לעודד הצלחה טובה יותר ויתר שביעות רצון בעבודה, חשוב לשקול דרכים אלו כדי ליצור את הסביבה הנכונה לעצמאות:

הגדרת העובדים להצלחה

לספק לאנשי הצוות שלך אימון והכשרה נכונים כדי שיוכלו לעסוק בחלק מהמשימות שלך יאפשר לך לוותר על חלק מהשליטה על משימות ויאפשר להם לבצע את תפקידיהם בביטחון. כאשר אתה בספק לגבי הצוות שלך והאם הוא מאומן כראוי כדי לעשות את העבודה, סביר להניח שתשמור את הידיים חזק על המושכות.

הגדרת גבולות

האוטונומיה אינה מאפשרת לחברי הצוות שלך לעשות מה שהם רוצים. המשמעות של אוטונומיה היא שכולם פועלים לקראת אותן מטרות ובאותם סטנדרטים, אבל עם יותר חופש לקחת בעלות אישית. הגדרת הציפיות והכתבת האופן שבו תמדדו את התוצאות תספק לכולם פרמטרים ברורים.

גמול על עבודה טובה

חברי הצוות שלך יהיה מצטיינים יותר בעבודתם החדשה, כאשר הם ידעו שזה שהם על המסלול הנכון מתגמל אותם בתגמול חומרי, אך חשוב להבטיח בנוסף שהם יקבלו גם הוקרה רגשית. ההכרה בעובדים המצטיינים בעבודה עצמאית תגביר את ביטחונם ותיצור אצל האחרים את התמריץ לקצור את הגמול עבור עצמם.

מקום עבודה המבוסס על אוטונומיה הוא פרודוקטיבי, יעיל ומלא אנשים מרוצים והשראה. זה דורש מאמץ כדי ליצור תרבות של עצמאות, אבל התוצאות שוות את זה לכולם.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה