מנהלים בעד התנתקות

מנהלים בעד התנתקות

ארה"ב: מנהל חברת הזנק מציע לעובדיו מענק חופשה בסך 7,500 דולר בתנאי שיצאו לנופש ויתנתקו - התנתקות מוחלטת - מהעבודה!

שיתוף
תנאי העסקה
תנאי העסקה

ברט לוראנג, מנכ"ל חברת ההזנק FullContact ממדינת קולורדו ארה"ב, הציע לעובדים שלו דמי חופשה בסך 7,500 דולר. הידיעה הופצה וירלית באינטרנט ובן לילה הפך לוראנג לבוס של השנה.

מנכ"ל חברת ההזנק FullContact, המפתחת פתרונות לאינטרנט, יצא בהודעה לתקשורת בה הוא טען כי "תאני השוק התחרותיים מחייבים אותנו להילחם על הטאלנטים שלנו ואני רוצה לוודא שהעובדים שלי הם מאושרים ורעננים".

לוראנג הציע כאמור לעובדיו מענק חופשה בסך 7,500 דולר (כ-28,500 ₪) בתנאי שהם באמת יוצאים לנופש והם מתחייבים להתנתק מהעבודה למשך כל תקופת החופש מה שאומר שאסור להם לענות לטלפונים, לענות למיילים או פקסים ו/או לתקשר עם העובדים, עם הלקוחות ולעסוק בכל פעילות שקשורה איכשהו לעבודה.

כאשר נשאל האם הוא עומד בתנאים שהציב לעובדיו כאשר הוא יוצא לחפש הוא השיב שהוא מתקשה "אני ממש גרוע בזה!". עובדי החברה יודעים לספר כי במהלך חופשה במצריים עם ארוסתו שרה, נתפש המנכ"ל 'על חם' כשהוא קורא מיילים של העבודה. ובכל זאת, הוא המנהל ואם המנהל אומר לעובדים להתנתק מהעבודה וליהנות, הם חייבים לבצע את הוראותיו.

רובי ג'ק, אחד מעובדי FullContact מקבל בברכה את התנאים הנוקשים של לוראנג ליציאה לחופשה – קרי את תנאי הניתוק המוחלט. לדבריו: "זו חופשה אמתית שמאפשרת למוח להתנתק ולהתאוורר. אתה ממלא מצברים וחוזר מלא התלהבות ומוטיבציה. לצאת לחופשה כזאת בידיעה שהבוס שלך עוד משלם עבורה זה פנטסטי!"

המאבק על הטאלנטים בתחום הטכנולוגי מוליד יוזמות חדשות לגיוס ושימור עובדים. כמו FullContact, חברות הופכות יותר ויותר יצירתיות עם יוזמות כמו אלו של מנוע החיפוש גוגל לממן לעובדים תארים אקדמיים, או זו של פייסבוק לתגמל עובדים חדשים עם מענק בסך 4,000 דולר דמי הצטרפות והדוגמאות עוד רבות.

אגב, לא בכדי פרסמה חברת FullContact את הידיעה על מענק החופשה הנדיב שהיא מציעה בימים אלו לעובדיה שכן החברה עומדת לקראת תהליך גיוס במסגרתו היא מתכוונת לקלוט 12 עובדים טכנולוגיים במהלך ששת החודשים הקרובים.

 

למידע נוסף בנושא שכר, תנאים סוציאליים והטבות לעובדים, הנך מוזמן/נת ליום עיון בנושא שכר, תגמול ותמרוץ למנהלי משאבי אנוש
שיתקיים ב-26 ביולי בחסות HRus. נשמח לראותך!

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה