מי מצייץ שם? המדריך המקוצר לשליטה בטוויטר

מי מצייץ שם? המדריך המקוצר לשליטה בטוויטר

טוויטר הרשת החברתית שהתחילה ממודל העלאת סטטוסים קצרים ומדליקים והפכה בהדרגה לעולם שלם של תכנים מכל עולמות התוכן, היא בין היתר מקום מצוין לאיתור וגיוס כישרונות לחברות

שיתוף
הרשת החברתית טוויטר

הרשת החברתית טוויטר

כיום הרשת החברתית טוויטר משמשת גם לצורך מיתוג, שיווק, נטוורקינג מקצועי וגיוס עובדים ולכן כדאי מאוד לדעת איך להשתמש בה נכון. אז בואו נתחיל.

היוזר (שם המשתמש) שלך בטוויטר נקרא ‘Handle’ והוא תמיד יתחיל עם סימן כרוכית @.

מונח נוסף פופולארי בטוויטר הוא 'DP' כלומר: ‘Display Picture’ ומתייחס לתמונת הפרופיל שלך שרצוי מאוד שתהיה ברורה ואיכותית.

BIO הוא הביוגרפיה שלך כאשר רשת טוויטר מאפשרת לך לתאר את עצמך ואת עיקרי עיסוקך בהגבלה של עד 160 תווים. חשוב לשתף מידע ידידותי ומעניין שימשוך אנשים להתחבר אליך.

את מחשבותיך ורעיונותיך תוכל לשתף בטוויטר בפוסטים קצרים של עד 140 תווים שנקראים 'ציוץ'. הרעיון הוא במקום להאריך, להתפזר ולשעמם, עליך לבטא את המסרים שלך באופן קולח קצר וברור.

הציוצים של כל אלו שאתה עוקב אחריהם בטוויטר יופיעו במסך הבית שלך ולהפך, אלו שעוקבים אחריך בטוויטר יראו את הציוצים שלך. המטרה היא לעקוב אחר אנשים שמעניינים אותך ויש לך איתם עולמות תוכן משותפים.

גם אנשים שלא עוקבים אחריך יכולים להפנות את תשומת ליבך לציוץ מסוים כאשר הם יתייגו את שם המשתמש (handle) שלך בציוץ בשילוב הסימן @. את התיוגים אתה תראה בלשונית Notifications.

את הציוצים שאהבת ומוצאים חן בעיניך תוכל לסמן ב- ♥ או להגיב בציוץ משלך באמצעות 'צייץ מחדש' או השב . ב'השב' רק המצייץ המקורי יראה את התגובה שלך וב'צייץ מחדש' כל העוקבים שלך יראו את התגובה שלך גם.

הודעה פרטית ניתן לשלוח לכך משתמש טוויטר כך שרק הוא יראה את ההודעה שלך.

האשטאג עובד כמו חיפוש של מילות מפתח ומאפשר לתייג אינטרסים משותפים עם חברים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה