מועמדת משאבי אנוש: אלינה זילברמן, "אני אוהבת ללמד אנשים ולראות אותם מצליחים"

מועמדת משאבי אנוש: אלינה זילברמן, "אני אוהבת ללמד אנשים ולראות אותם מצליחים"

היא מסיימת בקרוב תואר ראשון וכבר מחפשת להשתלב בתחום משאבי האנוש, בגיוס עובדים, בהדרכה וברווחה

שיתוף
משאבי אנוש
אלינה זילברמן מועמדת משאבי אנוש

אלינה זילברמן, ילידת 1986, מסיימת בקרוב תואר ראשון במדעי ההתנהגות בשילוב תקשורת ומשאבי אנוש באוניברסיטת בן גוריון, ומעוניינת להשתלב במשרות גיוס ומיון עובדים, הדרכה, ורווחה. מאחר שהיא עדיין לומדת, היא מחפשת משרה בהיקף של עד 80% או ארבע משמרות בשבוע, או לחילופין משרה מלאה עם גמישות בשעות עבודה, ומוכנה להעתיק את מקום מגוריה לכל מקום הנדרש לפי מקום העבודה כעבור שבועיים מיום חתימה על החוזה.

 "החלטתי ללמוד תואר עם התמחות במשאבי אנוש כי אני חושבת שזה תחום מאוד מעניין וחשוב בכל ארגון", היא אומרת. "עובדי מחלקת משאבי אנוש גם עוזרים לארגון בגיוס עובדים חדשים וגם עוזרים לעובדים קיימים, בהדרכות וארגון ימי גיבוש ועוד. כמובן, אני מאוד אוהבת לעבוד עם אנשים ולכן מחפשת לעבוד במשרה שכוללת מגע עם אנשים".

ניסיונה התעסוקתי כולל את אהבתה לתחום ההדרכה והאינטרקציה עם האנשים, כאשר היא מעבירה סדנאות אישיות וקבוצתיות שפתחה בתחומי התפתחות אישית,חשיבה פוזיטיבית, אזוטריקה וניו אייג, בין היתר באמצעות מדיטציה ודימיון מודרך. 

"אני מאוד אוהבת להסביר,ללמד ולראות איך אנשים מצליחים", היא אומרת. "הגעתי לעסוק בזה לאחר שהשתתפתי בדיונים בפורומים שעוסקים בנושאים האלה, כי אני אוהבת לשתף אחרים בידע שלי. כשהתחלתי לקבל הרבה שאלות ניסיתי להפנות אנשים לספרות בנושא, אבל מאוד מהר גיליתי שלהרבה אנשים לא מספיקים ספרים והם זקוקים להדרכה אישית. כמה בנות פנו אלי ושאלו העם אני יכולה ללמד אותם והסכמתי. זה היה ממש כיף!".

 בעבר עבדה גם כמוכרת בחנויות וכאחראית על הזמנות במחסן קוסמטיקה. בשירות הצבאי מלאה תפקיד מש"קית שק"ם, והיתה אחראית על מכירות, ביצוע הזמנות, סגירת קופה וספירות מלאי.

אלינה מעידה על עצמה כבעלת יכולות גבוהות בהדרכה והסברה, אוהבת לעזור לאנשים, בעלת ניסיון בעבודה עם אנשים, חברותית, אחראית, עצמאית, אסרטיבית ויצירתית.

ניתן ליצור קשר במייל: akot7z@gmail.com

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה