למען עובדים אבלים

למען עובדים אבלים

בעוד ארגונים משלמים אלפי שקלים עבור מודעת אבל יומית בעיתון, אתר אבלים מציע למעסיקים בניית אתר מודעות אבל ותנחומים לכל ארגון בעלות נמוכה, וחודשיים חינם לקוראי HRus

שיתוף

אף אחד לא אוהב לעסוק באובדן ומוות. הדבר היחידי שניתן לעשות למען אדם שחווה אובדן הוא לכבד את אבלו ואת זיכרון היקירים לו. מקום העבודה, הנתפס כיום כמשפחה שניה לכל הפחות, חייב להעניק תשומת לב לעובד האבל או לזכרו של עובד שנפטר. תשומת לב תביא אור לאדם שחשכה נפלה עליו.

אבלים הנו אתר האינטרנט המוביל למודעות אבל ותנחומים. אבלים מציע לארגונים אפשרות לפרסם מודעות אבל תמורת מחיר שנתי נמוך. האתר פתוח לכתיבת תנחומים מצד גולשים המכירים את הנפטר או את המשפחה המתאבלת.

יורם זרה אתר אבלים
יורם זרה, מייסד אבלים

יורם זרה, מנהל ומייסד החברה, הקים את האתר לזכר אמו, שנפטרה בשנת 2006. הוא מספר כי ארגונים גדולים כמו רפא"ל, אגד, מקורות וארגון המורים, משתמשים באתר כדי להודיע על פטירה, כדי לשתף את חבריו לעבודה של העובד האבל ולחלוק כבוד אחרון לעובדים ולגמלאים או לבני משפחותיהם. שביעות הרצון מהשירות שלנו גבוהה מאוד, הוא מוסיף.

יחד עם זאת, לדבריו, ארגונים רבים עדיין מתקשים לעסוק בנושא כאוב, בעוד לצערנו המציאות היא כזו המחייבת תשומת לב גם לדברים הפחות נעימים. "יש שמדחיקים וחוששים להחזיק את כרטיס הביקור שלי", הוא אומר. "אז צריך לחשוב על האלטרנטיבות: לא לעשות דבר, וארגון שמכבד עצמו לא יכול להרשות זאת לעצמו; לפרסם מודעת אבל בעיתון, בעלות גבוהה מאוד של 2,500 ₪ ליום אחד באמצע השבוע; שימוש בפורטל הפנים ארגוני, שאינו שימושי בכל ארגון ולא חשוף לבני משפחה ולחברים. יש גם ארגונים התולים פתק בלוח המודעות או שולחים מייל, ושוב החיסרון הוא במספר האנשים המצומצם שרואים את ההודעה. חשוב להדגיש כי פרסום באבלים יכול לבוא בנוסף או במקום פרסום מודעת אבל בעיתון. יש לנו לקוחות שממשיכים לפרסם בדרך המסורתית בעיתון".

הפתרון של אבלים בא על רקע משבר העיתונות המודפסת והחשיפה ההולכת ופוחתת אליה. יותר ויותר אנשים צורכים מידע בדרך הקצרה יותר – האינטרנט במחשב וגם דרך הסמארטפונים. הקשת שמו של אדם מנוח בגוגל מעלה באופן מידי תוצאה באתר אבלים. קהל הגולשים ומשפחות האבלים מקבלים את האתר כהתקדמות טבעית של העיתונות העוברת לאינטרנט. באבלים ניתן לקרוא פרטים אודות המנוח וגם לכתוב תנחומים. בניגוד למודעה בעיתון, המודעה נשארת זמינה גם לאחר יום הפרסום ומציאת מועד הלוויה או מקום השבעה אפשרית גם למי שלא קנה את העיתון הנכון ביום המתאים.

אבלים מציע פתרון חברתי ובעלויות נמוכות:

  • הקמת אתר ייעודי למודעות אבל ותנחומים לכל ארגון וחשיפה פומבית ללא מגבלה של זמן. זהו למשל האתר של רפא"ל מודעות אבל.
  • גישה לכל אדם שנכנס לאתר היכול לראות את תנחומי הגולשים, תוך בקרה מתמדת של הנהלת האתר.
  • מספר המבקרים באבלים מדי יום עומד על 2,000 גולשים.
  • אבלים מכיר בצרכים השונים של לקוחותיו, ומאפשר לכל ארגון לבחור את פורמט פרסום המודעות באתר.
  • ניתן לעדכן את התוכן בכל עת, באמצעות קבלת הרשאה לנציג הארגון או בעזרת השירות של אבלים.
  • האתר מאפשר שיתוף התוכן באימייל ובפייסבוק, בממשק נקי, ידידותי ופשוט.
  • עלויות: לקוראי HRus מוענקים חודשיים ניסיון חינם. לאחר מכן עבור עד 50 מודעות בשנה עלות של 5,000 שקלים. למעלה מ-50 מודעות בשנה – 10,000 שקלים.

אבלים מעמיד לרשות מנהלי משאבי אנוש פתרון חדשני וחסכוני למשלוח תנחומים באופן פומבי וראוי. רבים מנצלים במה ייחודית זו לכתיבת תנחומים למשפחת המנוח, כתיבת הספד, מכתב, שיר או רשימה קצרה המכילה זיכרונות וחוויות הקשורים למנוח. בכל בוקר ניתן למצוא באבלים מידע עדכני אודות כל מודעות האבל שהתפרסמו באותו יום בעיתונות כולל מקום ההלוויה ומקום השבעה.

לפרטים: //www.avelim.co.il/company/

avelim@avelim.co.il

יורם זרה: 076-5418182

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה