שיתוף

אין ספק כי בני דור המילניום יכולים להביא נקודת מבט ייחודית וחשובה למקום העבודה. הם מגיעים עם מודעות גדולה יותר לקריירה ותחושה טובה יותר של איזון ורעיונות חדשים מאשר עובדים רבים מדורות קודמים. התרומה שלהם ניכרת בפיתוח פתרונות טובים יותר, הם יכולים להיכנס לחברה ולהציע רעיונות כבר מהדלת הראשית, אם יש להם את הסביבה הנכונה.

מומחי משאבי אנוש רבים סבורים כי יש לעדכן את אסטרטגיות הגיוס שלהם כדי להתחבר בהצלחה לעובדים צעירים המצפים לתקשורת מהירה יותר ובלתי רשמית, כמו גם למשוב תדיר.

מה שחשוב שמגייסים יבינו הוא, כי מדובר בדור בו מהירות התקשורת המואצת היא יוצאת דופן. אנחנו לא בעידן של 'אל תתקשר אלינו, אנחנו נתקשר אליך' – מגייסים ואנשי משאבי אנוש צריכים להכיר בכך שגיוס כישרונות צעירים הוא רחוב דו-סטרי, לא חד סטרי.

עבודתם של המגייסים אינה מסתיימת כאשר הם מגיסים עובד צעיר לחברה. עליהם לעדכן את אסטרטגיות השימור שלהם כך שיתאים לבני הדור הצעיר, על ידי הצגת נתיב ברור לקידום הקריירה המגמה היא שאנשי משאבי אנוש יהיו משאב, ולא רק אכיפת חוק.

כיצד למשוך עובדים צעירים לחברה ולשמר אותם?

הקפידו על המגע האישי

גיוס הוא כבר לא תהליך של עסקה סגורה. היום צריך לעשות הרבה יותר כדי למשוך עובדים מוסמכים, כולל בני דור המילניום, לחברה. אנשי גיוס יצטרכו לזהות מיומנויות ספציפיות, לחפש ברשתות חברתיות את הכישרונות המתאימים ולהגיע למועמד המתאים באופן ישיר.

בני דור המילניום, מקבלים בברכה את האינטראקציה הישירה. סקר שנערך בשנת 2016 בקרב יותר מ- 13,000 בני הדור מצא, כי 93% מהם מעוניינים לשמוע על הזדמנויות עבודה חדשות ו -66% פתוחים לדיון עם מגייס. לחברות יש הזדמנות אדירה לקבל כישרונות צעירים מצוינים, כאשר בני דור המילניום תרים כל הזמן אחר הזדמנויות חדשות.
הבעיות בחוסר מגע אישי

סקרים מראים, כי כאשר בני דור המילניום מעוניינים לשמוע על הזדמנות עבודה חדשות, יש פחות סבירות שהם יקבלו פרטים מהחברה, מאשר בני דורות אחרים.

כדי לברר פרטים נוספים על החברה המגייסת, בני דור המילניום פחות נוטים לעקוב אחר החברה ברשתות החברתיות, מאשר בני דורות אחרים.

המידע החשוב ביותר שהם רוצים לדעת על החברה שלך הוא התרבות והערכים שלה.

המכשול העיקרי בלקבל עבודה עבור עובדים בני דור מילניום הוא, שהם לא יודעים מהי מטרת החברה והם לא ממש מבינים את התפקיד.

חשוב לעדכן את סגנון התקשורת שלכם

בני דור המילניום עושים שימוש רב בטלפון הנייד, הרבה יותר מאשר במחשבים ולפטופים. מגייסים שמשכילים להבין זאת ומתאימים את מודעות הגיוס ואפשרויות הפניה לחברה באמצעות הסלולר, זוכים להרבה יותר פניות מבני דור המילניום, מאשר מגייסים אחרים.

תהליך הפניה לחברה צריך להיות מהיר וקל. מערכת איטית יכולה להיות מתישה ומעצבנת, ולגרום למועמדים הצעירים לוותר על פנייתם.

בני דור המילניום, מעריכים תקשורת ישירה ופחות קורקטית. אם תדברו אליהם בצורה מרוחקת הם עשויים לטעות ולחשוב שאתם מתנשאים. החשוב ביותר עבורם הוא להבין מה החברה עושה, מהו חזונה ומהן מטרותיה וכיצד הם יוכלו להשתלב בהם.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה