כיצד טכנולוגיה ניידת תורמת למקום העבודה

כיצד טכנולוגיה ניידת תורמת למקום העבודה

מחקרים חוזים כי 9 מיליארד משתמשים יבצעו חיבורים ניידים עד שנת 2018, עם 50% מהאוכלוסייה המתקשרת באמצעות טלפון חכם כשיטת הקשר הראשונה שלהם

שיתוף
טכנולוגיה ניידת במקום העבודה

טכנולוגיה ניידת במקום העבודה

עם מספרים כאלה, זה קריטי שארגונים לא רק יקבלו אלא יאמצו תקשורת ניידת. זו לא רק מגמה, מדובר בנכס של ממש לארסנל של הארגון, כך שאימוץ אסטרטגיות ניידות במקום העבודה מסייע לעסקים להפוך מטרות להצלחות; להרחיב את טווח ההגעה שלהם ללקוחות פוטנציאליים ברחבי העולם ולהעצים את העובדים שלהם כך שיהיו הטובים ביותר במה שהם עושים.

בין אם המטרות שלכם הן לשפר את התקשורת, לקדם תהליכים או לשפר את זמני התגובה של בקשות השירות, הניידות במקום העבודה יכולה לשנות את האופן שבו אתה מנהל את הארגון.

אם אתה עדיין אחד המעטים המחזיקים בדעות נגד אימוץ הטכנולוגיה הניידת במקום העבודה, הנה 5 היבטים מרכזיים שמראים כיצד היא יכולה לקדם את העסק שלך קדימה:

טכנולוגיה מסירה גבולות לצורך שיתוף פעולה מוגבר

ניידות אינה מתייחסת רק לנסיעות עסקים, חברות רבות מיישמות כיום תוכניות עבודה מהבית ותוכניות גמישות מגוונות, ומציעות לעובדים גמישות רבה יותר בעבודה. כך העובדים יכולים לבחור היכן ומתי לעבוד, העיקר שהם יבצעו את העבודה בצורה הטובה ביותר. כיום גמישות זו מתאפשרת במלואה, מבלי להקריב את היכולת שלנו לתקשר. למעשה, היא הרחיבה את האופקים שלנו, ומאפשרת לנו להשתתף בפגישות משותפות עם עמיתים מכל רחבי העולם. על ידי פירוק המחסומים של מיקום וזמן, טכנולוגיית הועידה הביאה עובדים, לקוחות וספקים לעבוד יחד, כדי ליצור סביבה שיתופית יותר מכפי שרבים מאיתנו חלמו אי פעם. ועם כלי ניהול במקום העבודה כגון תוכנות להזמנת שיחות ועידה, העובדים יכולים להזמין מועד, לתזמן פגישה, ולהבטיח שהשיחה תהיה הכי איכותית שאפשר.

גמישות ושיתוף מידע

עבור חברות השואפות להצליח לטווח ארוך בסביבה העסקית של היום, שקיפות וגמישות היא המפתח. מכשירים ניידים יכולים להיות אחד הכלים הכי טובים שלך בהשגת תרבות של שיתוף וגמישות במקום העבודה. החומרה מאפשרת אינטראקציה ללא קשר למקום שבו "המשרד" שלך נמצא, בעוד שתוכנה ויישומים ניידים פותחים את הדלת לאחסון ושיתוף מידע. גמישות זו מובילה לכוח עבודה פעיל יותר.

תקשורת משופרת עם עדכונים שוטפים

באיזו תדירות שלחת דוא"ל חשוב, רק כדי לגלות כי מחצית הצוות שלך או לא קיבלו אותו או לא קראו אותו בזמן? ככל שכוח העבודה שלנו מקיים עסקים מחוץ למשרד, משתתף באירועים מסחריים ונוסע לפגישות עסקיות, צוותי ניהול ההתקנים היו צריכים לבוא עם פתרונות חדשניים לשמירה על העובדים מקושרים במה שקורה בחברה. באמצעות טכנולוגיה ניידת כגון שילוט דיגיטלי, תצוגות אינטראקטיביות, אפליקציות לנייד ורכישות בשירות עצמי, ארגונים יכולים להגיע לקהל רחב יותר ולהבטיח שהם יקבלו עדכונים בזמן אמת וברגע התרחשותם. ע"י הכלים הנכונים, העובדים כבר לא צריכים לחזור לשולחן שלהם בין הפגישות כדי לבדוק הודעות ועדכונים שונים, הם יכולים להתעדכן מכל מקום.

לראות את מקום העבודה של העתיד

היתרונות של הניידות במקום העבודה מתרחבים מעבר לתפוקה מוגברת ותקשורת משופרת. ארגונים רבים מממשים בהפחתה של עלויות תקורה, עם חיסכון של עד 25% בעלויות התקנים ומערכות מיחשוב. חשבו על הכסף שנחסך כאשר אתם כבר לא זקוקים לרכוש ולתחזק מחשבים גדולים ומערכות ניהול, כאשר הכל זמין ונמצא לכם בענן והתשלום במרבית המקרים הוא פר שימוש (SAAS).

חוויית משתמש מותאמת אישית

IoT אפשרה לנו להשיג רמה חדשה של התאמה אישית יותר מאי פעם. באמצעות טכנולוגיה מבוססת מיקום כגון איתור באמצעות מעקב, ארגונים עודים טוב יותר לענות על הצרכים של הלקוחות ושל כוח העבודה שלהם.
אורות נדלקים כשעובד מתקרב לחדר, כבה כאשר הוא יוצא, האנרגיה נחסכת וכן העלויות בהתאם. לקוחות מקבלים הוראות שלב אחר שלב כיצד לנווט במערכות שרכשו. יישום סלולרי יכול גם להיות מותאם אישית על סמך אישיותו של המשתמש ועל סמך המיקום שלו וכך יכול להציע מידע הרלוונטי ביותר לצרכים הנוכחיים שלו.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה