ימי ראשון חופשיים לעובדי חברת Fyber

ימי ראשון חופשיים לעובדי חברת Fyber

עובדי Fyber יבחרו חמישה ימי ראשון חופשיים במהלך השנה, בנוסף לימי החופשה השנתית וגברים יזכו לחופשת לידה על חשבון החברה

שיתוף
זיו אלול

זיו אלול

חמשת ימי החופשה יישארו בעינם גם אם תעבור הצעת החוק לימי ראשון חופשיים.

מנכ"ל קבוצת פייבר(Fyber) , זיו אלול, המנהל את פעילות החברה בארץ ובעולם, הכריז על הענקת חמישה ימי חופשה נוספים לעובדי החברה, אותם יוכלו לנצל העובדים לבחירתם כסוף שבוע ארוך. היוזמה התבצעה כחלק מתהליך הרה-ארגון של חברת אינראקטיב שנרכשה ומוזגה בתוך קבוצת פייבר העולמית במטרה להגדיל את רווחת העובדים וליצור איזון "בית-עבודה" מיטבי בכל משרדי החברה בארץ ובעולם. בנוסף תעניק החברה, מעבר למגיע בחוק, לכל אב שנולד לו ילד עשרה ימי 'חופשת לידה' בימים שלאחר הלידה, על חשבון החברה.

היוזמה, שנקראת "Fyber Recharge", החלה מחודש ספטמבר ובמסגרתה יבחרו עובדי החברה חמישה ימי חופשה בימי ראשון (בישראל) ובימי שישי (ברחבי העולם) וייהנו מסוף שבוע ארוך, על חשבון החברה. עד סוף שנת 2017 יקבלו העובדים יומיים לבחירה ומתחילת 2018 ייהנו העובדים מחמישה ימי חופשה בשנה. ימי החופשה אינם כפופים לכניסתו לתוקף של החוק לימי ראשון חופשיים ובמידה וחוק זה ייכנס לתוקף בישראל, עובדי החברה בישראל עדיין יקבלו את ימי הrecharge-. נטילת ימי החופשה כפופה לאישור המנהל הישיר של כל עובד כמו כל יום חופשה אחר ותירשם בצורה מסודרת במערכת הבקרה של מחלקת משאבי האנוש של החברה.

לדברי  זיו אלול, מנכ"ל פייבר: "חברות רבות מדברות על איזון נכון בין העבודה לבית, אבל עובדיהן נאבקים בפועל לזמן איכות עם המשפחה, החברים, פנאי, נופש ותחביבים. אני מאמין שסופי שבוע ארוכים הם הדרך הנכונה לניצול זמן איכות עבור עובדינו. התנתקות ארוכה יותר מהשגרה, אורך נשימה לעצור ולהירגע ושקט מהריצות היומיומיות. זו הסיבה שהחלטנו על חמישה ימי חופש להארכת חופשת סוף השבוע לעובדים בישראל ובעולם. בנוסף, 'חופשת הלידה' שאנו מעניקים לגברים, נועדה לתת להם חיבור ראשוני ושווה לנשים עם הצאצאים החדשים במשפחתם, ללא לחץ בנעשה בעבודה. השינוי המשמעותי עם הלידה, המחסור בשעות השינה, הריצות והסידורים טוב שייעשו בראש שקט וזו הראייה שלנו כחברה כלפי עובדינו.

זיו אלול הוא המייסד ובעבר המנכ״ל של חברת אינראקטיב, אשר נרכשה לפני כשנה על ידי פייבר ב-86 מיליון דולר. ביולי האחרון מונה זיו למנכ״ל חברת פייבר העולמית והחל בתהליך מיזוג החברות תחת הנהגה ישראלית.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה