יחסי עבודה בעידן הרשתות החברתיות – עכשיו בסמינר מקוון

יחסי עבודה בעידן הרשתות החברתיות – עכשיו בסמינר מקוון

סמינר מקוון בנושא 'יחסי עבודה בעידן הרשתות החברתיות' יתקיים בשבוע הבא, ה-21 במרץ

שיתוף
ניהול עובדים
ניהול עובדים

יחסי עובד מעביד נבחנים בבתי המשפט כמידי יום במחלוקות חדשות, שונות ומשונות, שמקורן בשימוש במדיה החברתית. חוקי העבודה כמו גם חוקים ונהלים של איגודים מקצועיים אינם מספקים מענה חד משמעי לשאלות עקרוניות סביב מה מותר לעובד לכתוב ברשת החברתית? כיצד עליו לנהוג עם לקוחות החברה, עובדיה או מנהליה? האם וכיצד מותר למנהל להתבטא? האם מותר למנהלי גיוס לחדור לפרטים אישיים של מועמדים דרך רשתות חברתיות? האם וכיצד מותר למנהל לפקח על התנהלות העובדים ברשתות החברתיות? ובכלל, היכן עובר הקו במרחב הווירטואלי?

סמינר מקוון חדש שיתקיים ב-21 במרץ באתר Bloomberg BNA מזמין אותך להצטרף לשיח המקצועי ולהבין את המציאות החדשה על כל צדדיה (את האתגרים, הדילמות, המחלוקות, דרכי התמודדות שונות ועוד).

את הסמינר ינחו שני עורכי דין המתמחים בתחום, כשכל אחד ייצג צד אחר במתרס. המנחים הינם: עורכת הדין היידי פרקר משיקאגו, המתמחה בייצוג עובדים מהמגזר הפרטי והציבורי, ועורך הדין רונלד מייסבורג מוושינגטון המתמחה בייצוג חברות. עורכת הדין פרקר תייצג את העובדים, תוך דגש על זכויותיהם ועל חובת המעסיקים כלפיהם ועורך הדין מייסבורג ייצג את המעסיקים, עם דגש על זכויותיהם ועל חובת העובדים כלפיהם מנגד.

הנושאים העיקריים שידונו בסמינר הם:
– אמצעי הפיקוח הקיימים ו/או הרצויים למעקב אחר התנהלות העובדים בפייסבוק
– הגדרת מרחב הפעולה של עובדים בתקשורת עם עמיתים לעבודה
– פיטורי עובדים על רקע התבטאויות ברשת החברתית (האם ומתי התבטאויות אלו הופכות עילה לפיטורים)

אז לפני שאתם עורכים ספר נהלים הכולל מדיניות עובדים ביחס לרשת החברתית, בואו להרחיב את הידע ואת ההבנה, לקבל עצות וכלים שימושיים לטיפול בסוגיה. לפרטים נוספים והרשמה לסמינר המקוון בנושא יחסי עבודה בעידן הרשתות החברתיות, הנכם מוזמנים לבקר באתר.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה