יאיר שמיר נבחר לכהן כיו"ר החברה הלאומית לדרכים

יאיר שמיר נבחר לכהן כיו"ר החברה הלאומית לדרכים

יאיר שמיר מונה ליו"ר החברה הלאומית לדרכים והוא עתיד להחליף את היו"ר הפורש לאחר שלוש שנים בתפקיד, מיכה גולדמן

שיתוף
ביטוח לאומי
יאיר שמיר יו"ר החברה הלאומית לדרכים

דירקטוריון החברה הלאומית לדרכים בחר ביאיר שמיר כיו"ר מועצת המנהלים של החברה. שמיר עתיד להחליף את היו"ר הפורש לאחר שלוש שנות כהונה – מיכה גולדמן.

שמיר, בוגר הטכניון במסלול למהנדסת חשמל ואלקטרוניקה, מילא שורה ארוכה של תפקידים ניהוליים וביניהם יו"ר התעשייה האווירית, מנכ"ל חברת עלית, משנה לנשיא חברת ההשקעות אתגר, סגן נשיא ומנכ"ל תאגיד סאיטקס בישראל ,יו"ר דירקטוריון אל על ויו"ר שמיר תעשיות אופטיקה. כמו כן, הוא טייס חיל אוויר במיל' שהשתחרר מהצבא בדרגת אלוף, לאחר שפיקד על יחידות שונות בחיל האוויר במשך 25 שנות שירותו.

שמיר מונה על ידי שר התחבורה, ח"כ ישראל כץ, בזכות ניסיונו רב השנים בניהול פרויקטים ומיזמים גדולים ומורכבים בחברות פרטיות וציבוריות.

עם בחירתו לתפקיד יו"ר הדריקטוריון אמר שמיר: "אני גאה להצטרף לחברה המובילה בישראל בתחום ההנדסה והתשתיות. זו זכות לעמוד בראש מועצת המנהלים של חברה שפועלת לקירוב הפריפריה למרכז באמצעות דרכים חדשות ובטוחות". שמיר אף הודה ליו"ר היוצא מיכה גולדמן על הובלת החברה בשלוש השנים האחרונות.

שר התחבורה כץ, ציין כי במסגרת תפקידו יעמוד שמיר בראש המנהלת שאמונה על הקמת פרויקט קו הרכבת המהירה לאילת, פרויקט שישמש הסעת נוסעים וכן הובלת מטענים וסחורות בין ים סוף לים התיכון. כץ ציין כי הוא סמוך ובטוח ששמיר יסייע רבות להובלת מהפכת התחבורה שמקדם המשרד. 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה