3 טעויות שעובדים טובים עושים

3 טעויות שעובדים טובים עושים

אף אחד אינו מושלם וגם עובדים מצוינים עושים טעויות מפעם לפעם. אך ישנן 3 טעויות שעובדים טובים נוהגים לעשות, שבמידה ויתגברו עליהן ויבצעו חשיבה שונה, הם יוכלו להצליח בגדול

שיתוף
טעויות של עובדים

טעויות של עובדים

 להלן 3 טעויות שהעובדים הטובים של החברה נוהגים לעשות:

עובדים שמפילים את העט

גם אתה העובד הטוב ביותר שיש, ממלא את כל משימותיך, עובד ביעדים שלך וקוטף הצלחות מרשימות, העבודה שלך אינה מסתיימת בשעה 17:00 כשאתה יוצא מהמשרד.

עובדים מצוינים עשויים לעשות את הטעות הזו ו"להפיל את העט" בשעת היציאה הביתה, ולא להמשיך לעבוד עד היום למחרת.

עובדים טובים הנמנעים מהטעות הזו, ממשיכים לעבוד וללמוד את תחום עיסוקם ואת השוק המתפתח, גם לאחר שעות העבודה.

מובן שאין לוותר על חיי המשפחה, התחביבים והספורט, אולם ישנה חשיבות להשקעה של שעה או שעתיים נוספות בשעות הערב, כשניתן, לקריאת חומרים הקשורים בתחום העיסוק, ללימוד טכנולוגיות ושיטות חדשות שישדרגו את העבודה או ליצירת קשר עם לקוחות פוטנציאלים נוספים של החברה הפועלים בחו"ל ושעות העבודה שלהם הפוכות משלנו.

עובדים טובים מקדישים זמן נוסף לאחר יום העבודה, בפיתוח האישי ובשדרוג הידע ותחומי ההתמחות שלהם. לעומת זאת, עובדים שבאים לעבודה לעשות את עבודתם ולאחר מכן יוצאים לביתם ואינם ממשיכים לפתח את עצמם, מאבדים יתרון על פני המתחרים.

עובדים שלא לוקחים סיכונים

עובדים טובים מסוגלים לבצע בהצלחה כמעט כל משימה שהם מקבלים. בין אם זה חלק מפרויקט גדול וחשוב או רשימה של משימות שצריך לעשות. להיות עקבי ולעבוד נכון הוא אחד היתרונות הידועים של עובדים מוצלחים.

עם זאת, העובדים הללו כמעט אף פעם לא לוקחים סיכונים. הם תמיד יעדיפו לבצע את האמור כנדרש, לא לצאת מהמסלול המקובע ולא ליזום ולנסות דרכים חדשות לביצוע הפרויקט.

העובדים הללו רואים את תפקידם כסדרה של הנחיות ומשימות קונקרטיות וכל עוד הם עומדים ביעדים ומבצעים את משימותיהם בהצלחה, הם יהיו בסדר.

למרות שהעובדים הללו טובים, יעילים ומוצלחים, יש הבדל בין עובדים טובים – לכישרונות על. הפספוס הגדול הוא בעיקר, שאותם עובדים יכולים להגיע בקלות להיות כישרונות על אם רק יעזו טיפה, ינסו לבצע את העבודה באופן חדש ושונה וייקחו מעט סיכונים.

חשבו על חברות שהצליחו ופרצו את השוק כגון: Waze, Google, ו- Apple, המנהיגים שלהם היו צריכים לחשוב מחוץ לקופסה וליצור יש מאין על מנת להצליח בגדול.

עובדים שאינם מאתגרים את הממונים עליהם

העובדים הטובים והעקביים אינם מאתגרים את הממומנים עליהם.

בדיוק מאותה סיבה שהם אינם לוקחים סיכונים, גם הממונים עליהם יודעים ורגילים לקבל את התוצרת הקבועה והטובה על פי לוח הזמנים הנדרש.

אך אם אותם עובדים יעילים יציגו לממונים עליהם דרכי עבודה חדשות, מוצר חדשני או פלטפורמה חדשנית עליה חשבו ויאתגרו את הממונים להשקיע כספים וכוח עבודה בפרויקט החדש, הם יוכלו לקחת את הארגון קדימה ולהוביל בתחרות בשוק.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה