ח"כ ליה שמטוב: שביתת הרעב הובילה לפריצת דרך

ח"כ ליה שמטוב: שביתת הרעב הובילה לפריצת דרך

ח"כ ליה שמטוב (ישראל ביתנו) שברה הבוקר (17 בנובמבר) את שביתת הרעב וזאת לאחר שהושגה הסכמה בנוגע לחוק עובדי הקבלן

שיתוף

ח"כ ליה שמטוב (ישראל ביתנו) מסיימת הבוקר (יום ה') את שביתת הרעב אותה התחילה ביום ג', במטרה להפעיל מנוף לחץ להאצת החקיקה שתגן על זכויות עובדי הקבלן.

באישור הצעת החוק הממשלתית של משרד התמ"ת, הושגה אמש ההתחייבות המיוחלת, לאחר 4 שנות התדיינות בנושא. ההסכם הושג כאמור במסגרת מרתון שיחות בין גורמים במשרד התמ"ת ויו"ר ועדת העבודה והרווחה, ח"כ חיים כץ. ח"כ כץ התחייב כי החוק יעלה להצבעה בוועדה שעתידה להתכנס ב-29 בנובמבר בכנס שדרות. מאוחר יותר יעבור החוק לקריאה שניה ושלישית בכנסת, שם צפוי לו רוב וזאת לאחר שיו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, הודיע כי יתמוך במאבק וידרוש את אישור הצעת החוק בקואליציה.

ח"כ שמטוב צוטטה הבוקר: "הבוקר אני יכולה לחזור ולאכול כשאני מאמינה שאנחנו מרחק שבועות מהחלת החוק שהולך לעשות רפורמה כללית בכל נושא דיני העבודה בדגש על עובדי קבלן בעזרתו של ח"כ חיים כץ."

ההסתדרות פנתה הבוקר לבית הדין הארצי לעבודה בבקשה לדחות את הדיווח בעניין המו"מ על הסדרת החוק להעסקת עובדי קבלן עד לסוף החודש. ההסתדרות טוענת כי דרוש לה זמן כדי למצות את המגעים עם האוצר, המעסיקים והמרכז לשלטון מקומי וכי בשבוע הבא יחודשו המגעים.  

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה