עובדי טוויטר פורסים כנפיים ועפים!

עובדי טוויטר פורסים כנפיים ועפים!

חברת טוויטר איבדה 450 עובדים במהלך השנה האחרונה, על רקע הנפקת החברה. העובדים שהתפטרו היוו 12% מכוח העבודה

שיתוף
התפטרות עובדים בטוויטר

מה קורה בטוויטר, תאגיד התקשורת החזק ביותר בעולם המודרני? טוויטר היא אמנם אחת החברות הנחשקות ביותר בעולם, ארגון הקורץ בעיקר לטכנולוגים צעירים חדורי שאיפות, אולם במהלך השנה האחרונה, עם הפיכתה לחברה ציבורית, מסתבר שלא מעט עובדים פרסו כנפיים ועזבו. על פי ידיעה שפורסמה באתר משאבי אנוש HC Online חברת טוויטר איבדה כ-12% מכוח העבודה שלה (שזה למעשה 450 עובדים). מתחקיר שבוצע על ידי ה- Financial Times, הסיבה הישירה לכך שהעובדים עזבו הייתה הנפקת החברה.

בין העוזבים נמנו לא מעט מנהלים ומנהלים בכירים. זאת כאמור בנוסף על מנכ"ל החברה, דיק קוסטולו, שנטש לאחרונה גם הוא את הספינה לצד מנהל התקשורת (הדובר) גבריאל סטריקר.

טוויטר מתמודדת כיום עם שני אתגרים ענקיים במקביל: האחד הוא כאמור לשמר את העובדים והמנהלים שנמצאים איתה והשני הוא לגייס טאלנטים לא פחות מוכשרים וחדורי מוטיבציה מאלו שנטשו במרוצת השנה. כחלק מהמאמץ שלה למשוך טאלנטים חדשים, הנהלת טוויטר הנוכחית עושה שימוש בכלי שהיא עצמה הביאה לעולם – טוויטר. ההנהלה פונה בימים אלו לציבור המועמדים והמועמדים הפאסיביים, בין היתר עם המודעה בנוסך הבא: "צוותים מצוינים רוצים לעבוד על משהו שאנשים עושים בו שימוש יום יום. Twitter הוא מוצר שכזה. יש לנו אימפקט על העולם בזכות Twitter. עזרו לנו להגיע לעובדים הטובים ביותר [כדי להצליח]".

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה