שיתוף

עובדים כיום משתוקקים להטבות חדשניות ומיוחדות. מתן הטבות ייחודיות לעובדים בצירוף ביטוח רפואי שכל עובד משתוקק לו כיום, יכולים לסייע לכם לגייס ולשמור על כישרונות על.

למרבה המזל, הטבות לעובדים לא מוכרחות להיות יקרות כדי להיות מפתות. אין צורך לבנות חדר משחקים, או להפוך את המשרדים שלכם לחממת ג'ונגל, להלן 5 רעיונות להטבות לעובדים שישמשו כנשק הסודי שלכם בגיוס ושימור עובדים בחברה.

סיוע בהלוואות

בארה"ב לבני דור המילניום, יש בממוצע 41,286 דולר חובות סטודנט. גם בישראל סטודנטים רבים צריכים לקחת הלוואות שונות כדי לכסות את הלימודים, ורבים מהם לא יודעים ממי יוכלו לקבל הלוואות אלו. חברות שמציעות לעובדים הלוואות בפרישה נוחה לצורך לימודים, רכישת דירה, רכב, וכד', זוכים לפניות רבות ממועמדים, במיוחד ממועמדים צעירים.

תכניות בריאות לעובדים

עובדים בריאים הם עובדים פרודוקטיביים יותר, ולכן כאשר אתם משפרים את תכניות בריאות העובדים, גם אתם מרוויחים מכך. תכניות בריאות יכולות לנוע מביטוחי בריאות קבוצתיים לעובדים, דרך השתתפות בתשלום לחדר כושר ועד לסדנאות בריאות בעבודה וארוחות בריאות. חברות מספקות לעובדים הטבות בריאות שונות ומגוונות כגון: סדנאות יוגה ומדיטציה, פעילויות גיבוש ספורטיביות, תחרויות בריאות בעבודה, ביטוחים, ועוד.

גמישות בעבודה

מקום עבודה שמציע לעובדיו גמישות בשעות ובמקום העבודה, משפר באופן משמעותי את האיזון בין העבודה והבית של העובד, ומעלה באופן מידי את ערך מותג המעסיק שלו. עובדים מאוד רוצים לעבוד מהבית, לפחות מספר ימים בשבוע, והטכנולוגיה כיום בהחלט מאפשרת זאת. כל שנדרש הוא פתיחות ואמון מצד המעסיק, והבנה כי היתרונות רבים גם למעסיק עצמו. עובדים מהבית עולים פחות למעסיק, הן מבחינת הקצאת משרד ומשאבים לעבודה, הן מבחינת ארוחות צהריים, והחזרי נסיעות. הטבה הגמישות בעבודה מפתה עובדים רבים להצטרף לחברה ומשמרת היטב את העובדים הקיימים.

הטבות לבני המשפחה

הטבות לבני המשפחה של העובד מגדילות באופן משמעותי את מעורבות העובדים. כשבני המשפחה של העובד זוכים אף הם להתייחסות והכרה, העובד מקבל תמיכה מהבית וחיזוקים לגבי מקום העבודה שלו. הטבות לבני המשפחה יכולות לכלול אינספור תחומים: מנוי לתאטרון, שוברים לארוחות משפחתיות, שוברים לפעילויות (כגון קיר טיפוס, קארטינג ועוד), מפגשי חברה עם בני זוג, הגדלת חופשת הלידה בתשלום, קייטנות לילדי העובדים, ועוד ועוד. האפשרויות כמעט בלתי מוגבלות וכדאי ליישם כמה מהן.

חיות מחמד בעבודה

מקום עבודה ידידותי לחיות מחמד מאפשר לעובדים להביא חלק חשוב מחייהם למשרד. חיות מחמד במשרד מסייעים בהפחתת הלחץ, בשיפור האחווה בין העובדים, ובתחושת הביטחון והשלווה שבעל החיים שלכם לא נמצא שעות רבות לבד בבית. מדובר בהטבה בעלות נמוכה מאוד עם תועלת אדירה. מדיניות תומכת בחיות מחמד בעבודה, משפרת באופן משמעותי את הפרודוקטיביות של העובדים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה