ארגון ירוק – זרקור על חברת GreenAgenda

ארגון ירוק – זרקור על חברת GreenAgenda

פרופיל חברת Greenagenda העוסקת בייעוץ סביבתי ובקלינטק

שיתוף
Green

כמו בעולם כולו וזה המערבי בפרט, הנושא הירוק זוכה לבולטות בשנים האחרונות, מדינות המערב ולא רק ה,ן מחוקקות מידי שנה חוקים חדשים שנועדו לשמור על איכות הסביבה. אחת החברות המובילות בתחום הארגונים הירוקים היא חברת GreenAgenda.
החברה מתמחה ביעוץ סביבתי, פיתוח עסקי-סביבתי וניהול פרויקטים בתחומי איכות הסביבה והקלינטק.

בין השאר כוללים שירותי החברה – יישום אחריות סביבתית וניהול פרויקטים ירוקים בחברות וארגונים, בכלל זה יעוץ, ליווי וניהול פרויקטים להטמעה וחיזוק האחריות הסביבתית בחברה, צמצום טביעת רגל פחמנית, היערכות לחוק האריזות, יירוק שרשרת האספקה וניהול פרויקטים בכל הממשקים שבין הפעילות העסקית\יצרנית של החברה ואיכות הסביבה.

 נושא אחר בו עוסקת החברה הוא ניהול פרויקטים סביבתיים ברשויות המקומיות –  כתיבת תוכניות אב, ניהול פרויקטים להטמעת תוכניות קיימות בעיר, ביצוע בדיקות כדאיות ועלות תועלת לפרויקטים סביבתיים, יעוץ אישי לגורמי מקצוע ברשות המקומית, סקרי טכנולוגיית קלינטק – בדיקת כדאיות וסקר טכנולוגי-כלכלי עסקי, הערכות להפרדת פסולת במקור והתמודדות עם חוק האריזות, הטמעה ויישום בפועל בנושאי מחזור, תחבורה, צמצום אנרגיה מים ופסולת.

ארגונים הנכנסים לפרויקט של מעבר לארגון ירוק, לא תמיד מכירים את כלל ההיבטים של היישום, וכפועל יוצא מכך משקיעים משאבים רבים אך ללא תוצאות. במרבית המקרים הפרויקט מוטל על אחד מחברי ההנהלה, לרב מנהל משאבי אנוש ולעיתים מנהל הלוגיסטיקה, ומצפים מהם להתמודד עם פרויקט היירוק של הארגון ללא כל נסיון מעשי בתחום. בנקודה זו נכנסת חברת GreenAgenda, וגם חברות נוספות הפועלות בתחום, ומלוות את הארגון בתהליך.

למעורבות ייעוצית שכזו שני יתרונות מרכזיים: הראשון והמובן מאליו הוא הנחיית החברה באשר לדרך המיטבית והיעילה להגיע למטרה (תוך סיוע שאינו פחות חשוב בהגדרת המטרה, והמדדים להשגתה). ייעוץ זה אמנם עולה כסף, אולם במרבית המקרים אמור לחסוך לארגון זמן ומשאבים. היתרון הנוסף הינו סיוע למנהל משאבי האנוש בתיאום הציפיות מול ההנהלה, הן באשר לתוצאה הנדרשת, הן באשר לזמן הצפוי שיידרש להשגתה, והן באשר למשאבים אותם נדרש להשקיע על מנת להגיע ליעד של ארגון ירוק.

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה