אפליקציה סלולרית חדשה תאפשר צפיה במידע HR אישי לכל עובד

אפליקציה סלולרית חדשה תאפשר צפיה במידע HR אישי לכל עובד

עובדים יוכלו לצפות ולעדכן באמצעות הטלפון הפרטי את נתוניהם האישיים, הנוכחות, ההיעדרויות ועוד

שיתוף

אפליקציה סלולרית חדשה למכשירי סמארטפון תאפשר לעובדים ולמנלים לצפות במידע אישי וכללי על אודותיהם בנושאי שכר, נוכחות ומשאבי אנוש.

בעזרת היישום החדש, עובדים יוכלו לצפות ולעדכן מכל מקום באמצעות הטלפון הנייד הפרטי את נתוניהם האישיים, נתוני הנוכחות, ההיעדרות והפרויקטים ובנוסף לצפות בהיסטוריית השכר שלהם.

בתקופה הנוכחית הולכים וצצים בהדרגה ניסיונות טכנולוגיים פרטניים או רב-מערכתיים לייעול מערך כוח האדם בארגונים גדולים. אחת מהן היא קופת חולים מכבי, ודוגמאות נוספות ייחשפו בכנס חדשנות בטכנולוגיות HR  שיתקיים ב-2 במאי במלון דיויד אינטרקונטיננטל ת"א.

 

פיתוח מתבקש

אשר לפיתוח הנוכחי, מדובר בטכנולוגיית HTML5 ובמערכת הנקראת "חילן-נט מובייל" של חברת חילן. השימוש באפליקציה יתאפשר ממכשירי אנדרואיד, אייפון, בלקברי ואחרים.

לדברי מרגלית ורנר, סמנכ"ל טכנולוגיות בחילן: "האפליקציה החדשה לא רק הופכת את הצפייה והעדכון במערכות חילן זמינים מכל מקום באמצעות הטלפון הנייד, אלא מוסיפה עבור הארגון יכולות ניהול מתקדמות המתאפשרות הודות ליכולות זיהוי המקום והמצלמות של המכשירים הניידים. בעידן הסמארטפונים וה-Mobile ובזמן שבו עובדים ומנהלים הם ניידים במהלך יום עבודתם, אפליקציית Mobile לתחום השכר, הנוכחות ומשאבי האנוש היא מתבקשת".

"המערכת מאפשרת גישה נוחה מכל מקום, בכל זמן ומכל מכשיר סמארטפון", אמר גיא מלאך, סגן מנהל אגף טכנולוגיות ומנהל הפיתוח בחברה. "ממשק האפליקציה יושב על גבי טכנולוגיה מתקדמת של Web Mobile הנשענת על מערכת מתקדמת בגישה מאובטחת ועל גבי תשתית הענן במודל ה-SaaS  של חילן. המערכת פותחה על בסיס מחקר רחב היקף של הנדסת אנוש בתחום ה-Mobile והותאמה לצורכי המשתמשים השונים, תוך יצירת ממשק משתמש נוח, מעוצב ומותאם  למשתמשי הניידים החכמים".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה