רד ביומד בחרה במערכת לניהול זמן ונוכחות עובדים

רד ביומד בחרה במערכת לניהול זמן ונוכחות עובדים

Synerion WFM Express נבחרה כפתרון ניהול זמן ונוכחות עובדים ע"י חברת רד ביומד.

שיתוף
רדביומד בחרה בפתרון של סינריון לניהול זמן ונוכחות עובדים

חברת רד ביומד, המשמשת כחממה לחברות סטארטאפ בתחום הביומד, הביופארמה והאבחון הרפואי, קיימת מעל 20 שנה, והינה חלק מקבוצת רד, שכבר סיפקה מספר סיפורי הצלחה כגון redwae ו- redvision, בחרה להטמיע מערכת ממוחשבת לניהול זמן ונוכחות עובדים בחממה הנמצאת בתל אביב אשר בה משתתפים מספר חברות הזנק.

החברה בחרה בגרסת האקספרס לניהול זמן ונוכחות של חברת סינריון ( Synerion WFM Express ) אשר השקתה דווחה בסוף חודש שעבר בפורטל זה (השקת מערכת אקספרס לניהול זמן ונוכחות עובדים עבור ארגונים קטנים).

הבחירה בגרסת האקספרס מאפשרת לחברת רד ביומד לתת פתרון מקומי לחברות השונות בחממה בגלל התאמתה לחברות קטנות: שימוש קל ופשוט, זמן התקנה קצר, עלות סבירה ופונקציונליות השמורה לחברות הגדולות.

המערכת שהותקנה (Synerion WFM Express) תשמש לנתינת תמונה מקיפה ומדויקת בחלוקה לחברות השותפות לחממה, בהתאם לדרישות הספציפיות שעלו, ובהתאמה למגוון הסכמי העסקה. המערכת תאפשר ליקוט וניתוח של שעות עבודה בפועל בהתחשב בשעות נוספות והיעדרויות (מחלה וחופשה) לצורך תשלום שכר מדויק ותמנע תשלומים עודפים.

אמנון גרינשטיין, סמנכ"ל הכספים של רד ביומד, אמר כי למרות שהחברה כבר פועלת 20 שנה ברוחה היא פועלת כחברת הייטק בתחילת דרכה וכך גם בנויה החברה, לפיכך גרסת האקספרס של סינריון לניהול זמן ונוכחות עובדים הינה פתרון מצויין עבור החברה.

לפני הטמעת המערכת ניהול זמן ונוכחות העובדים בחברת רד ביומד בוצע באופן ידני – תהליך אשר היה גוזל זמן ומשאבים ארגוניים יקרים. כעת, לאחר הטמעת המערכת ניהול הזמן והנוכחות מתבצע באופן אוטומטי, תוך העלאת היעילות של ההון האנושי ותרומה לתפוקה הכללית של הארגון. יותר מכך, האוטומציה של התהליך אף הפחיתה את מספר טעויות ההזנה שהיו בעבר.

השימוש בממשק האינטרנטי של המערכת, והמעבר למערכת שירות עצמי לעובדים ולהנהלה מהווה יתרון גדול בפני עצמו: הגישה לנתונים היא מיידית ודו כיוונית (הן לעובדים והן כלפי מעלה להנהלה ולסיכום על פי רמות הארגון). בנוסף כל תהליכי אישור ההיעדרויות, ימי המחלה וימי החופשה נעשות באמצעות המערכת, תוך חסכון במשאבים, קיצור זמני ההמתנה, ויכולת בקרה אונליין.

לבסוף מוסיף גרינשטיין כי יתרון גדול נוסף למערכת האקספרס לעסקים קטנים נובע גם מכך שניתן להביא את המערכת ליישום בזמן קצר. תהליכי ההתקנה, היישום וההטמעה של המערכת קצרים – מה שאפשר לטענתו התחלת עבודה בצורה חלקה בהשקעה נמוכה ללא שימוש בכח אדם מיוחד. עוד ציין גרינשטיין כי היום, לאחר התקנת המערכת, הם מבצעים את אותן משימות עם כוח אדם מצומצם יותר.

אין תגובות

השאר תגובה