שיתוף

חברת VAST Data, המספקת פתרונות אחסון הודיעה, כי היא מתכננת לגייס 160 עובדים חדשים עד סוף השנה הנוכחית, בעקבות המשך הגידול בביקוש למערכות החברה ובהיקפי המכירות שלה.

כמחצית מכלל העובדים שיגויסו (כ-80) מיועדים להיות אנשי פיתוח שיגוייסו למרכז הפיתוח של החברה בישראל.

במהלך השנה החולפת, בעת שחברות רבות פיטרו עובדים או הוציאו עובדים לחופשות ללא תשלום (חל"ת), גייסה ואסט דטה כ-80 עובדים חדשים, וכיום מונה מצבת העובדים של החברה יותר מ-200 עובדים.

משמעות הגיוס הנוסף המתוכנן עד סוף 2021 היא, שמצבת העובדים של החברה צפויה לגדול בכ-80 אחוזים.

חברת VAST Data מפתחת ומספקת לארגונים פתרונות האחסון המסייעים להתגבר על מגבלות שליוו את הארגונים בעשורים האחרונים.

מדובר בפתרונות אחסון ששמים סוף לשכבות המורכבות של האחסון והשימוש ב- HDD בארגונים. מערכות החברה מאחדות יישומים בתוך מערכת אחסון all-flash שהינה בעלת סקלאביליות גבוהה, במטרה לעמוד בדרישות האחסון של עומסי העבודה התובעניים ביותר.

במקביל, מגדירה הטכנולוגיה של החברה מחדש, את העלויות של טכנולוגית פלאש, כדי להפוך אותה לבעלת כדאיות גבוהה בכל הקשור לאחסון כל הנתונים הארגוניים.

חברת Vast Data הוקמה בשנת 2016 והיא מוגדרת כחברת חד קרן (יוניקורן). החברה ממשיכה להציג נתונים מרשימים וצמיחה מהירה.

את שנת המס הפיסקאלית סיימה החברה עם קצב מכירות של יותר מ-150 מיליון דולר בשנה ותזרים מזומנים חיובי. כל זאת, שנתיים בלבד מיום השקת פלטפורמת האחסון שלה.

ב-Vast Data מציינים, כי למרות הצמיחה המהירה בפעילות החברה והגידול בביקוש למוצריה, החברה מבצעת גיוסי עובדים חדשים תוך הקפדה על איכות ומקצועיות העובדים וכן שימור התרבות הגמישה, היצירתית והסטארט-אפיסטית של החברה.

בין התפקידים המבוקשים בחברה ניתן למנות: מהנדסי תוכנה, מפתחים, אנשי אוטומציה, דבאופס, מומחי תשתיות, מומחי QA וממשק משתמש ועוד. יתרון יינתן למומחים בעלי ניסיון בעולם הסטורג'.

כרמית שטרית, סמנכ"לית משאבי האנוש של VAST Data אמרה עם פרסום הידיעה, כי "למרות יכולתה של החברה לגדול ולגייס עובדים במהירות רבה יותר, אנחנו בוחרים במודע להתמקד בגיוס עובדים איכותיים, שהינם מתאימים לחברה במישור המקצועי והתרבותי כאחד. כל זאת, מתוך מטרה לשמור על אופייה הצעיר והגמיש של החברה לאורך זמן".

היא הוסיפה, כי "לעובדי החברה יש הזדמנות אמיתית לזכות בתנאים ייחודיים, תרבות ארגונית דינמית ומתגמלת וכן להשפיע על עולם האחסון העתידי, מכיוון שארגונים גדולים בעולם מבינים את פריצת הדרך שמציגה הטכנולוגיה של Vast בעולם האחסון והאיכות של הפתרונות שלנו בהשוואה לפתרונות אחסון אחרים".

עוד מציינים בחברה, כי מאז השקתה בפברואר 2019, ביססה עצמה VAST כסטרטאפ האחסון עם קצב המכירות הגבוה בהיסטוריה.

ה-Universal Storage של VAST מעצים כעת חלק ממרכזי המחשוב המובילים בעולם. מטה חברת Vast Data ממוקם בניו יורק ומרכז הפיתוח שלה פועל מתל אביב.  

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה