פתרון קבוע לעובדים זמניים

פתרון קבוע לעובדים זמניים

Studio98, החברה המפתחת פתרונות להדרכות עובדים, משיקה פלטפורמה חדשה בשם Rethinking Training - להדרכת עובדים זמניים

שיתוף
הדרכה ארגונית
הדרכה

רפרטי פנדרי, הבעלים של Studio98 (חברה המפתחת פתרונות הדרכה ולמידה), מסביר את הצורך בפתרונות ייעודיים לעובדים זמניים: "יש כיום חוסר וודאות במשק. המעסיקים מתנהלים בזהירות יתרה בכל מה שקשור בהרחבת מצבת כוח האדם ולכן יש ביקוש אדיר לעובדים זמניים. חלק מהם אכן ימלאו את התפקיד באופן זמני, לפי פרויקט, כמחליפים של עובדים שיצאו לחופשות מחלה, חופשות לידה, וכיו"ב וחלק יתחילו כעובדים זמניים, כשהחברה למעשה שומרת לעצמה את האופציה להשאיר אותם בתפקיד או לנייד אותם לתפקידים אחרים, לפי הצרכים שלה ולפי הכישורים של העובדים. על כן, קיים צורך קונקרטי בפתרונות למידה כך שניתן יהיה להכשיר עובדים זמניים לעבודה בצורה בה הם יוכלו ללמוד ולהשתלב כמה שיותר מהר. לצד זאת, יש צורך במתן פתרונות חסכוניים ביותר שכן חברה שמעסיקה עובד למספר חודשים בודדים לא מעוניינת להשקיע בו כפי שהיא משקיעה בעובדיה הקבועים שלה. תקציב ההכשרה וההדרכה של עובד זמני הוא נמוך יותר ויחד עם זאת, הוא צריך להוביל לתוצאות מהר יותר וזה אתגר שעומד בפני כל ארגון שמעסיק עובדים באופן זמני."

כדי לענות על הצורך המורכב של חברות בעובדים בעלי כישורים ויכולות ספציפיים לתפקיד, בפרק הזמן הקצר ביותר ובעלות מינימלית, פיתחה Studio98 את פלטפורמת ההדרכה (לומדות) Rethinking Training.

Rethinking Training הינה תוכנת הדרכה במודל ה-SaaS (שמע תוכנה כשירות). באתר קיים מאגר עצום של הדרכות מובנות ותבניות templates של הדרכות במגוון תחומים וכן קיימת אופציה להשתיל לתוך הלומדות חומרי הדרכה ייחודיים לחברה. באתר קיימים כאמור תכנים חדשים ועדכניים בנושא הדרכות, פיתוח הדרכות ובחינות און-ליין הן בצורת טפסים והן בפלטפורמת וידיאו.

פנדרי: "המטרה שלנו היא לספק למעסיקים כלי נוח, גמיש וחכם שבאמצעותו הם יוכלו להכשיר ע(ללמד ולבחון) עובדים זמניים בפרק הזמן הקצר ביותר וכמו כן, המטרה שלנו היא לסייע לעובדים הזמניים להשתלב בעבודה ולהגיע לרמת המקצועיות הנדרשת כמה שיותר מהר כדי להגדיל את הסיכויים שלהם להישאר בארגון בין אם בתפקיד הנוכחי ובין אם בתפקיד חדש. היכולת שלהם ללמוד באופן עצמאי, בזמנם החופשי ובפרק הזמן הקצר ביותר, מאפשר להם לצבור יתרון ולבסס את מעמדם בארגון."

לעדכונכם, כחלק ממערך ההשקה, החברה קוראת למנהלי משאבי אנוש ורכזי הדרכות בארגונים להתנסות ב- Rethinking Training בחינם במהלך השבועיים הקרובים (עד סוף מאי).

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה