פיתוח עובדים שנת 2019: תכניות פיתוח עבור העובד הבודד

פיתוח עובדים שנת 2019: תכניות פיתוח עבור העובד הבודד

תוכניות פיתוח עובדים בשנת 2019 מקבלות פרספקטיבה שונה, בדגש על תכניות פיתוח מותאמות אישית לכל עובד ועובד

שיתוף
פיתוח העובד הבודד

פיתוח העובד הבודד

אם עד היום, הנטיה היתה לחשוב על תוכניות הפיתוח עבור החברה, כדי לוודא שכוח העבודה יכול ומוכן לעשות את מה שצריך כדי שהחברה תעמוד ביעדים העסקיים, כיום חברות מתמקדות יותר ויותר בתכניות פיתוח אישיות ואינבידואליות כדי להשיג מטרות עסקיות.

עבודת משאבי אנוש בתחום פיתוח העובדים הפכה להיות פיתוח תוכניות עבור כל האנשים בחברה תוך שימוש בסוגים המתאימים של כלים ומתודולוגיות משאבי אנוש אינטואיטיביות. האם תכנון תכניות הפיתוח להצלחת החברה יהיה מלמעלה למטה או מלמטה למעלה עבור כל עובד? למעשה שתיהן נכונות, אולם צריך לבצע אותן יחד.

מנהל משאבי אנוש צריך לפתח הן את כוח העבודה והן את הפרטים

מה קורה אם מנהל משאבי אנוש לא מפתח אנשים באופן אישי? משאבי אנוש עשויים להחמיץ הזדמנויות גדולות על ידי אי הבנת ופיתוח הפוטנציאל של כל אדם בפני עצמו.

אם ניקח מבט מעמיק יותר על האופן שבו אסטרטגיית הפיתוח משתנה בהתאם לפרספקטיבה שנלקחה, נקבל פיתוח כוח אדם מנקודת מבט ארגונית.

כאשר אתם מתמקדים בכוח העבודה לפיתוח, ניתן לטעון למעשה שאתם בוחרים בגישה מלמעלה למטה כדי ליישר את כוח העבודה עם מטרות החברה. הניהול המוביל קובע את המטרות החדשות כדי להמשיך והעבודה של אנשי משאבי אנוש היא לגלות מי מעובדי החברה הוא המתאים ביותר למטרה.

מנהלי משאבי אנוש מתמקדים בפועל בצרכי פיתוח כוח אדם, ולא בניהול אישי, כדי להשיג את המטרות והחלומות הארגוניים.

פיתוח כוח אדם מנקודת המבט של הפרט

עם זאת, לא כל פעולות הפיתוח ישמרו או יעסקו בכוח העבודה. זה נכון במיוחד לגבי פעולות הפיתוח שנאכפות על אנשים מבלי להתחשב בצרכים וברצונות שלהם.

מנהל משאבי אנוש צריך לזכור כל הזמן, כי לאנשים בכוח העבודה יש חלומות משלהם, שאיפות, דאגות ומטרות – ברור ככל שזה יכול להיות. על מנהל משאבי אנוש לתהות ולהבין האם מטרות בודדות אלו מתאימות לארגון. לאחר שהעובדים יפסיקו לחוש בהתלהבות ההתחלתית והיא תדעך מעט, תפקיד משאבי אנוש הוא לעזור לעובדים לפתח את האינטרסים האישיים שלהם, אחרת הם עלולים להסתכן בדה-מוטיבציה וביצועים נמוכים יותר, או אפילו החלטה לעזוב את החברה. כמובן שגם למנהלים יש תפקיד וחלק באחריות זו.

על ידי שמירה על העובדים שלהם עם תכנון פיתוח אישי באמצעות גישות וכלים נכונים, חברות אג'יליות תהיינה מוצלחות יותר בשמירה על כישרון, בנוסף להגברת המעורבות והמוטיבציה.

כמו כן, על ידי סיוע לעובדים בפיתוח האינטרסים האישיים והחלומות שלהם, משאבי אנוש ומנהלים יוכלו גם לנצל את המיומנויות החדשות אשר עדיין אינן נחוצות, כדי להטמיע תרבות של חדשנות ויצירתיות בארגון.

פעולות פיתוח מנקודת מבט עסקית

פעולות פיתוח הנגזרות מנקודת המבט של כוח העבודה בעיקר סובבים סביב שיפור מיומנויות בקרב העובדים, כך שהם יוכלו לעשות את עבודתם ביעילות.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה