סקס, שקרים ופורנו

סקס, שקרים ופורנו

עובד בחברת הכבלים Time Warner Cable פוטר לאחר שהתלונן על עובדים שצופים בפורנו בזמן העבודה

שיתוף
דיני עבודה
דיני עבודה

קית' רייד עבד במחלת תחזוקה של חברת הכבלים Time Warner Cable בניו יורק. לאחר 9 שנות עבודה הוא פוטר וזאת לטענתו, כפי שעולה מכתב התביעה שהגיש לאחרונה, בשל העובדה שהתלונן על עמיתיו שצופים בסרטי פורנו במקום העבודה. רייד הגיש תביעה כנגד חברת הכבלים בגין פיטורים על רקע אפליה דתית.

רייד, נוצרי אדוק באמונתו, טוען כי הוא פוטר מעבודתו לאחר שהתלונן במחלקת משאבי אנוש על עמיתיו, וביניהם סופרווייזר בחברה, שצופים בתוכן למבוגרים בשעות העבודה. הוא טען כי בשל אמונתו, הוא מתנגד לצפייה בתוכן מסוג זה ומפריע לו לעבוד בסביבת עבודה שבה צפייה בתוכן זה היא חלק שבשגרה.

רייד אמר בראיון לעיתון הניו-יורק-פוסט שהוא תובע את חברת הכבלים בגין אפליה על רקע דתי משום שעל החברה מוטלת החובה לספק לו סביבת עבודה שתאפשר לו לשמור על אמונתו ואורח חייו כאדם דתי. לטענתו, החברה העדיפה לפטר אותו, כאילו היה הוא עצמו מקור הבעיה, ולכן יש לראות בפיטורים כאקט של אפליה על רקע דתי.

בתחילת החודש דיווחנו לכם כאן, במערכת HRus, על פסיק דין בתביעה של אפליה על רקע דתי. המדובר בעובדת בחברה סלולרית שטענה שמהרגע שהמירה את דתה לאסלאם, העמיתים והמנהלים בארגון התנכלו לה. בית המשפט קיבל את תביעתה וחייב את החברה לפצות אותה בסך של 5 מיליון דולר. הכתבה המלאה באתר הבית.

כנס משאבי אנוש במגזר הציבורי

כנס פיתוח ארגוני

כנס AI למשאבי אנוש

כנס דיני עבודה

אין תגובות

השאר תגובה