מינויי סמנכ"לי משאבי אנוש

מינויי סמנכ"לי משאבי אנוש

רעות מגן מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש באלעד מערכות, רוני לרס מונתה לסמנכ"לית חטיבת משאבי אנוש ומינהל בבנק מרכנתיל

שיתוף
רעות מגן

רעות מגן

רעות מגן מונתה לאחרונה לתפקיד סמנכ"לית משאבי האנוש של חברת אלעד מערכות. תפקידה כולל אחריות על ניהול כלל מערך משאבי האנוש של החברה, ובפרט תחום גיוס עובדים, ניהול תהליכים ארגוניים ועוד.

מגן תחליף את נורית קלנר, המסיימת כהונה של שש שנים בחברה כסמנכ"לית משאבי האנוש. רעות בעלת ניסיון ניהולי רב בחברות תוכנה, ובתפקידה האחרון שמשה כסמנכ"לית משאבי אנוש של חברת טלדור מערכות. היא צברה ניסיון גם בחברות תוכנה אחרות והובילה נושאים כגון מדיניות חברה, נהלים, שינויים ארגוניים ומבניים, ייעוץ וליווי למנהלים, ניהול מערך משאבי אנוש, גיוס ועוד.

מגן היא בעלת תואר ראשון בניהול וסוציולוגיה. אלעד מערכות מספקת שירותי IT ומיקור חוץ ומעסיקה כ-800 עובדים.

מינוי בבנק מרכנתיל: רוני לרס מונתה לסמנכ"לית חטיבת משאבי אנוש ומינהל

רוני לרס מונתה לתפקיד סמנכ"לית חטיבת משאבי אנוש ומינהל ולחברת הנהלה בבנק מרכנתיל, המעסיק כ-1,500 עובדים ופועל בפריסה ארצית של 80 סניפים. בתפקידה האחרון שמשה לרס כראש אגף משאבי אנוש במכון ויצמן למדע, במשך 5 שנים. היא מגיעה עם ניסיון בתפקידים בכירים נוספים – בין היתר מנהלת משאבי אנוש חטיבות עסקיות בקבוצת שטראוס, סמנכ"ל משאבי אנוש של איקאה ועוד.

לרס תחליף את עידו שבח, שהודיע על סיום תפקידו לאחר שמונה שנים בבנק. היא מחזיקה בתואר ראשון במדעי החברה והרוח ותואר שני בלימודי עבודה. מנכ"ל בנק מרכנתיל, אורי ברוך, אמר על מינויה כי הוא בטוח כי ניסיונה המקצועי הרב של רוני לרס יתרום לתהליכי הייעול שעובר הבנק בימים האלה, ויסייע בעמידה ביעדים ובאתגרים הצפויים לבנק בשנים הקרובות.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה