שיתוף

במאבק על כישרונות, חשוב לדעת כי המועמדים הפוטנציאליים שלכם מסננים עשרות מודעות גיוס מדי יום. אין דרך להפחית את התחרות על הכישרונות, אך יש דרכים למצב את עצמכם במקומות הראשונים ע"י תיאורי משרות המדגישים מידע חיוני למחפשי העבודה – הם אלו שמושכים מועמדים פוטנציאליים.

המועמדים של היום להוטים לגלות אם לחברה פוטנציאלית יש ערכים שמתאימים לשלהם ואם יש להם את המיומנות למלא תפקיד מסוים.

לכן, פרסום משרות ללא מחשבה תחילה לא יפיקו ערך רב. המועמדים ידעו כי אתם מחפשים עובדים אבל הכישרונות האמיתיים לא ממש יתעמקו בכך. כדי למשוך כישרונות על, מודעת הגיוס צריכה להיות חכמה, פוזיטיבית ומשכנעת. כך גם תוכלו להתבלט בתחרות.

מגייסים חכמים מבינים שהם לא ימשכו כישרונות לחברה ע"י הדבקת תיאורים שחוקים בתבניות ישנות של מודעות דרושים. במקום זאת, בדומה לפרופיל היכרות, מגייס חייב ליצור מודעת גיוס עם מחשבה על קהל היעד הספציפי ולהדגיש את התכונות הטובות ביותר של החברה, כמו גם לספק פרטים מדויקים אך משכנעים לגבי מה מקום העבודה יציע למועמד האידאלי.

כך תוכלו לגרום למודעת הגיוס שלכם להצליח:

ספרו על מותג המעסיק. הכישרונות הפוטנציאליים לא ירצו לעבוד עבור החברה שלכם אם לא ידעו מה היא מייצגת: תרבות ארגונית, ערכי המותג, ועמדת החברה בנושאים חברתיים וקהילתיים כגון אחריות חברתית. קישור לסרטון וידאו קצר בו מועברים ערכי החברה ומותג המעסיק, היא דרך קלה ואפקטיבית להציג את תרבות של החברה שלך. דוגמה יפה לכך היא הסרטון של Zillow’s first day on the job video.

סרטונים לא רק מעניקים לעובדים פוטנציאליים השקפה לפנים החברה שלכם, הם נדרשים בעולם של היום הנשלט על ידי תקשורת חזותית. סרטון וידאו מאפשר לצופה (למועמד הפוטנציאלי) לראות איך המשרדים נראה, ללמוד על קוד הלבוש בחברה, ולקבל תחושה של מי הם העובדים והמנהלים וכיצד הם פועלים. מעבר לסרטונים תוכלו גם ליצור תוכן איכותי לאתר האינטרנט של החברה ולעמוד הלינקדאין שלה, המתמקד במטרות של "התמונה הגדולה" של החברה ובחזונה. כמו לדוגמה, האופן בו העובדים לוקחים חלק באחריות חברתית תאגידית וקהילתית.

הדגישו מה העובדים מרוויחים. לדבר על ההצלחה של החברה ותרומותיה לא יספיקו. אתם רוצים לשווק את מותג המעסיק ואת ההטבות לעובדים לדוגמה, ביטוחי בריאות וחדרי כושר, החזר שכר לימוד, מסלול לקידום קריירה ועוד. אלו מהווים חלק נכבד מהיתרונות שמושכים כישרונות. אם יש לכם מדיניות של גמישות במקום העבודה, תכניות תמריצים ובונוסים, נסיעות עסקים אטרקטיביות וכד', ציינו אף אותם במודעת הגיוס (לפחות את חלקם). אל תחכו לראיון העבודה כדי לשווק את מותג המעסיק שלכם למועמדים פוטנציאליים.

השתמשו במילות מפתח בכותרת המודעה. גם אם מפתה אתכם לכתוב שאתם מחפשים "נינג'ה מכירות", הכותרות הללו הפכו כבר לקלישאה. כותרות אלו גם יכולות להיות קשות לאיתור, כאשר מועמדים מחפשים משרות לפי תחום מסוים. זכרו כי כותרות פשוטות הן אלו שיעלו בחיפושים ובפילוחים של מרבית המועמדים ויופיעו בתוצאות.

צרו מודעת גיוס שכיף לקרוא. זה הזמן להיות יצירתיים ולהוכיח כי החברה שלכם מורכבת מבני אדם, שנונים, משעשעים וכיפים. אתם רוצים שמודעת הגיוס שלכם תמשוך תשומת לב, לכן נסו ללכת על תמונות/סרטונים שממחישים חוויות בצורה שנונה והומוריסטית.

סדנת פרזנטציה אפקטיבית והעברת מסרים מרחוק

אין תגובות

השאר תגובה