שיתוף

"14 במאי 2016, שמונה וחצי בבוקר, טריאתלון אכזיב. אני יוצא מהמים אחרי שחייה בים, עולה על האופניים ומתחיל לצאת להקפה הראשונה של האופניים. יורד מראש הנקרה למטה ואחרי כקילומטר אחד אני מרגיש כאב עז בחזה. הידיים שלי כואבות כאבי תופת כאילו דוקרים אותי, וחושך בעיניים. אני יורד מהאופניים ונשכב על הכביש. ניגשת אלי מישהי שהיתה שם ואומרת לי: תגיד אתה בסדר? אני אומר לה: לא. אתה רוצה אמבולנס? אני אומר: כן.

"למזלי היה אמבולנס בתחרות והוא הגיע מהר מאוד. העלו אותי עם אלונקה, שמו כדור מתחת ללשון ואני שומע את החובש בקשר מדבר עם בית חולים בנהריה ואומר: תכינו מהר חדר צינתור יש לי כאן בחור עם אוטם לב. מגיע לשם, ובמעורפל זוכר שמכניסים לי משהו. ואז אני מתעורר שוב בטיפול נמרץ. כעבור כמה שעות מגיע מנהל המחלקה עם סבב רופאים ואני שואל אותו: תגיד לי אני אוכל לחזור לרוץ יום אחד? והוא אומר תגיד לי אתה השתגעת? אתה מבין מה קרה פה? אתה כמעט מתת. אתה חטפת דום לב מלא בעורק ה'אלמנות'. זה עורק שגברים בגילך מתים ממנו ואתה מדבר איתי על ריצה?

"ארבעה חודשים אחר כך חזרתי לקבוצת הטריאתלון. 5.5 חודשים לאחר מכן עשיתי טריאתלון נוסף. הרבה אנשים שאלו מאיפה היה לך את האומץ ואיך הצלחת להגיע לשם. איך הצלחת להגיע מטיפול נמרץ לטריאתלון אחרי 5.5 חודשים.

"אז אני אגיד לכם איך: כבר בגיל צעיר סיגלתי לעצמי שבעה עקרונות שמלווים אותי בתחום המקצועי וגם בספורט:

1 להעז לחלום חלומות.

2 להעז לעשות את הדברים.

3 לקבוע יעדים.

4 לבנות תוכנית עבודה שלפיהם מתקדמים.

5 להיות נחוש ולהתמיד כי זו אולי התכונה הכי חשובה להצלחה.

6 לשאוף תמיד למצויינות.

7 לזכור שבחיים האלה אנחנו לא יכולים להיות מאושרים כל הזמן. אבל אנחנו יכולים לאסוף כל הזמן רגעים של אושר.

"ובזה ההרצאה עוסקת. כאשר אנחנו מאמצים את שבעת העקרונות, האלה אנחנו מצליחים לעמוד ביעדים שלנו, מצליחים טוב יותר להגיע למקומות שבהם אנחנו במיטבנו, ואוספים הרבה מאוד רגעים של אושר.

"שמי עופר רשף וכבר 25 שנה אני מסייע לחברות וארגונים למקסם את ההצלחה העסקית שלהם, למקסם את העמידה ביעדים שלהם, למקסם את ההצלחה והפוטנציאל שלהם ואת ההנאה של עובדים ומהמנהלים בעבודה.

"ההרצאות שלי עוסקות במגוון רחב של נושאים: החל מתוכניות פיתוחי מנהלים וסדנאות מנהיגות, דרך כל העולמות של שכנוע והשפעה, פרזנטציות, הופעה מול קהל, משאים ומתנים, ופיתוחי צוותים. היום, בפעם הראשונה, בחרתי לחשוף את הסיפור האישי שלי. הסיפור שלי שהוא קצת שונה ממה שאני עושה בדרך כלל בהדרכות, אבל יש פה קו מגשר. גם כאן אנחנו מדברים על סיפור או על כלים להצלחה".

להזמנת ההרצאה המלאה וקבלת פרטים נוספים יש לפנות ישירות לעופר רשף

ofer.reshef@resheftraining.com

או בטלפון:  052-5461070

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה