שיתוף

לי קידר-פלישקו מונתה לתפקיד מנהלת משאבי אנוש של קופת חולים מאוחדת במחוז מרכז. קידר- פלישקו נבחרה לתפקיד על ידי הנהלת קופת חולים מאוחדת במחוז מרכז.

באמתחתה של קידר- פלישקו ניסיון רב הכולל ניסיון בניהול והטמעת תהליכי משאבי אנוש, ניסיון בניהול שינויים ופיתוח ארגוני, בקידום רווחת העובדים, ובפיתוח למידה בחברה עסקית גדולה. ניסיונה זה, נצבר במהלך התפקידים שמילאה בעשור האחרון.

בתפקידה הקודם כיהנה קידר פלישקו בתפקיד מנהלת אגף משאבי אנוש של בזק בינלאומי במשך שלוש שנים, במהלכן היא היתה ממונה על 1300 עובדים.

בבזק בינלאומי היא היתה אחראית על ניהול יחסי העבודה והובלת משאים ומתנים בכל הנוגע להסכמים קיבוציים בארגון.

כמו כן, היא היתה אחראית על ניהול שינויים ארגוניים בהיקפים נרחבים בכל הרבדים של משאבי האנוש ועל תמיכה בכל הפונקציות בארגון.

לפני שמונתה למנהלת משאבי האנוש של בזק בינלאומי כיהנה קידר- פלישקו בתפקיד מנהלת משאבי אנוש של החטיבה העסקית של בזק בינלאומי ובתפקיד מנהלת משאבי אנוש מטה ורווחה בבזק בינלאומי.

ללי קידר- פלישקו (נשואה פלוס 2, המתגוררת בקריית אונו) יש תואר ראשון (B.A) ותואר שני (M.B.A) במדעי ההתנהגות ובניהול משאבי אנוש מהמכללה למינהל, והיא בוגרת לימודי גישור במרכז גבים.

עם פרסום ההודעה על כניסתה לתפקידה החדש כמנהלת משאבי האנוש של קופת חולים מאוחדת במחוז מרכז אמרה קידר- פלישקו כי "אני רואה את העיסוק במשאבי אנוש במערכת הבריאות כשליחות, ומאמינה שההון האנושי הינו הגורם החשוב ביותר באיכות הטיפול ובמתן השירות הרפואי".

עוד ציינה, כי היא "שמחה להצטרף למשפחת מאוחדת ובמיוחד למחוז מרכז, המונה את הערים והיישובים בגוש דן, אשר בו מועסקים כ-1,500 עובדים ועובדות, העוסקים בקשת רחבה של מקצועות הרפואה והבריאות ובמערך התומך של הרפואה הקהילתית של 'מאוחדת'".

לי קידר- פלישקו הוסיפה, כי על פי תפיסתה, "אגף משאבי האנוש הינו הלב הפועם של הארגון, ותפקידו להעצים את ערכי הליבה של העובדים ולהביא למימוש את היכולות האישיות, המקצועיות והארגוניות של כל אחת ואחד מהעובדים".

לדבריה, "מצאתי במחוז מרכז צוות מחוייב וחדור מטרה, מקצועי ומסור, ובכוונתי לשמר ולקדם סביבת עבודה תומכת למען שירות איכותי וזמין לטובת אלפי לקוחותינו".

לי אורון, מנהלת מחוז מרכז במאוחדת בירכה על המינוי החדש וציינה, כי קידר- פלשקו מצטרפת כשותפה למשימות האסטרטגיות ולהתמודדות עם אתגרי הניהול המשמעותיים, עבור רווחת העובדים במחוז מרכז, ולקידום התפתחותם המקצועית. 

"בחרנו בה כדי שתתרום מניסיונה הרב והמוצלח בניהול יחסי עבודה המושתתים על אחריות ומעורבות העובדים, שללא ספק יתרמו למינוף מאוחדת כקופה היברידית, חדשנית ומתקדמת, המשנה את עולם הבריאות במרכז הארץ ובישראל".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה