כנס לקוחות חברת מידע מחשבים – סיקור

כנס לקוחות חברת מידע מחשבים – סיקור

בכנס לקוחות שקיימה חברת מידע מחשבים לרגל השקת גירסא 10 של תוכנת אדם השתתפו עשרות אנשי משאבי אנוש מארגונים ומחברות ההשמה.

שיתוף
כנס מידע מחשבים

כמאה אנשי משאבי אנוש מארגונים ומחברות ההשמה, לקוחות חברת מידע מחשבים, מפתחת תוכנת אדם, השתתפו ביום עיון מיוחד בו הוצגה הגרסה החדשה (גירסא 10) של תוכנת אדם – מערכת כוללת לניהול תחום הגיוס ומשאבי אנוש בארגון. בין השאר נצפו נציגים של חברת סונול, פליינג קרגו, ביטוח ישיר, דרך ארץ – כביש 6, טי.אנד.טי, לנדא קואפריישן, הקרייה האקדמית אונו, מפעלי נשק, משטרת ישראל, ארגון צוות לגמלאי צה"ל וכן של חברות ההשמה: תגבור, מעוף, יישום, ל.מ, לין ביכלר ותעסוקת תלם.

לתוכנה אלפי משתמשים במאות חברות. התוכנה ניתנת לשימוש כהתקנה מקומית או כתוכנת SAAS (ענן).

תוכנת אדם מקשרת בין ישויות עיקריות: מועמדים, לקוחות/מחלקות, משרות ועובדים; באמצעות שימוש באירועים ותהליכים. התוכנה בנוייה ממודולים שונים, בניהם ניתן למנות: מודול תיוק דור 5, מודול SMS, הערכת עובדים, מבחנים, הדרכות וקורסים, BI, CRM (ניהול לקוחות), איסוף שעות, Billing, מודול WEB, מודול קריירה לאתר האינטרנט של החברה, ממשקים לתוכנות חיצוניות ועוד…

המשתתפים בכנס נחשפו ליכולות החדשות של התוכנה, כולל התנסות ולימוד מעשי בשימוש בה. בנוסף נהנו המשתתפים מהרצאה חיצונית שהועברה ע"י שגיא מקורי, מחברת TAZZ, שהרצה על ניהול ויעול תהליכי הגיוס בארגון וכיצד לנצל את רשת הלינקאדין לגיוס עובדים ומימוש התהליכים במערכת אדם.

כנס מידע מחשבים
כנס מידע מחשבים
 
 

מה חדש בגירסה 10 של תוכנת אדם?

בגירסא החדשה של תוכנת אדם ניתן למצוא שיפורים, שינויים ותוספות שונות שהצעידו את יכולות המערכת ואת התרומה שלה לתהליך הגיוס קדימה, בין השאר ניתן למנות:

  • מנגנון תיוק אוטומטי חדש, מהיר וחכם יותר (דור 5).
  • הורחבו יכולות החיפוש הטקסטואלי בפרט ושופרו יכולות החיפוש והניתוח של התוכנה בכלל.
  • שופרו ביצועי ניהול המידע של התוכנה, בין השאר ע"י שיפור ממשק המשתמש במסכים השונים שבמערכת.
  • נוסף מודול לביצוע "ראיונות טלפוניים אוטומטיים".
  • ועוד…

תיוק אוטומטי של קורות חיים

התיוק האוטומטי יודע להיכנס לתיבת הדואר האלקטרוני ולזהות את קורות החיים שהגיעו מבין כלל האימיילים הנמצאים בה, כמו גם לשייך אותם למשרות ספציפיות שפתוחות במערכת, ובכך לחסוך זמן עבודה רב של המגייסת.

תהליך התיוק האוטומטי יודע לקרוא את הנתונים מתוך קובץ קורות החיים ולהציג אותם בצורה מסודרת בשדות המערכת בצורה חכמה, כולל ניתוח של קורות החיים.

התאמת מועמדים למשרות

תוכנת אדם מאפשרת לקשר בין מועמדים פוטנציאליים למשרות והפוך, למצוא מועמדים פוטנציאליים למשרה מבוקשת מתוך מאגר קורות החיים השמור במערכת, ובכך לייעל ולשפר משמעותית את יכולות הגיוס ו/או ההשמה של המשתמשבה, כל זאת באופן אוטומטי ע"י ניתוח קורות החיים של המועמד והצלבת הנתונים לדרישות של כל משרה ומשרה באמצעות בינהמלאכותית לומדת.

בצורה זו גם אם מועמד מסויים שהגיע עבור משרה כולשהיא אינו מתאים ניתן להתאים לו מיידית משרה אחרת שלה הוא מתאים יותר.

ניהול מידע במערכת אדם

המערכת מאפשרת, מעבר לניהול המידע של המועמד, גם ניהול מידע ופרטים נוספים על המועמד ועל מיקומו בתהליך הגיוס, כולל סיכומי ראיונות ומסמכים נלווים, מה שמאפר השלמת פרטים כגון ציפיות שכר של המועמד, נתון בו נוכל לעשות שימוש מאוחר יותר בחיפושים ובחיתוכים העתידיים.

ניהול מידע נוסף והאפשרות לבצע חיפושים וחיתוכים של המועמדים, תוך התאמתם למשרות, נותן יתרון ברור למשתמשים בתוכנת אדם לניהול תהליך הגיוס.

ראיונות טלפוניים אוטומטיים – תוכנת אדם

מודול חדש שעורר עניין הינו המודול לביצוע ראיונות טלפוניים באופן אוטומטי. המודול מאפשר להקליט את ההצגה של החברה/משרה ושאלות רלונטיות ע"י המגייס ולהפיץ את אפשרות ביצוע הראיון למועמדים נבחרים. המועמד מקיים את הראיון בזמן המתאים לו ותשובותיו מוקלטות. המגייסת אז יכולה להחליט על מידת התאמתו של המועמד לתפקיד.

יכולות נוספות של התוכנה

מהחברה נמסר עוד כי: "יכולות ותכנותו נוספות הקיימות בתוכנה שופרו ושודרגו, בניהם ניתן למנות את אפשרויות פרסום המשרות לאתר האינטרנט של החברה וקישוריות לדף הפייסבוק ישירות מתוכנת אדם, חיפוש אוטומטי של מועמדים מתאימים ברשת לינקאדין, אפליקציות לסמארטפונים; וכן תוכנת אדם מאפשרת גם ניהול תהליכים שונים כגון: הערכות עובדים, ניהול תקנים, תקציב, הדרכות וקורסים.

כמו כן צויינו יכולת ההתממשקות של תוכנת אדם לסביבות שונות, בין השאר: תוכנות שכר כגון עצמה, מיכפל הרגל; מערכות פיננסיות כגון חשבשבת, פיננסית, אינטגרל; ואף למערכות ERP כגון SAP, ORACLE.

כנס טכנולוגיות משאבי אנוש

ב- 2 במאי 2012 עורכת HRus כנס משותף עם חברת אנשים ומחשבים בנושא – ,טכנולוגיית משאבי אנוש הכנס, הראשון מסוגו בישראל, ייערך במלון דיויד אינטרקונטיננטל ת"א ובו יוצגו מגמות וסוגיות מרכזיות של ניהול ההון האנושי באמצעים טכנולוגיים, כאשר ייחודיות הכנס – הצגת וניתוח האינטראקציה בין אנשי משאבי האנוש ואנשי מערכות המידע בארגונים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה