כנס משאבי אנוש 2012 משך 300 משתתפים מקרב הקהילה

כנס משאבי אנוש 2012 משך 300 משתתפים מקרב הקהילה

כנס משאבי אנוש 2012 שהתקיים הבוקר בבית המלון דן פנורמה ת"א העמיד את נושא ההון האנושי במרכז השיח העסקי

שיתוף
כנס hr2012 - כנס משאבי אנוש של HRus

לכנס HR 2012 , שהתקיים הבוקר (ב') במלון דן פנורמה בתל אביב, הגיעו כ-300 איש, בעלי תפקידי מפתח במחלקות משאבי אנוש, שכר, רווחה, הדרכה וניהול כללי. הכנס, שהוא הראשון מסוגו בארץ, הופק על ידי חברת HRus, הבעלים של אתר משאבי אנוש, המפעילה את המכללה למקצועות משאבי אנוש, כנסים, ימי עיון והרצאות פרטניות במקצועות משאבי אנוש, דיני עבודה, שכר, רווחה ופנסיה.

סרטון דברי הפתיחה של יורם שולטהייס, מנכ"ל HRus, ולאחריו קישורים לסיכומי ההרצאות מהכנס:

את מליאת הכנס הובילו:

חיים רומנו, מנכ"ל פרטנר, שפתח את האירוע באמירה: "פרט או ארגון שלא מציב לעצמו יעדים, מן הסתם לא יגיע אליהם".

קלינטון ווינגרוב מפילת העולמית, שהגיע ארצה לכבוד האירוע, הקדיש את הרצאתו לנושא יישומי משאבי אנוש בעולם גלובלי מתקדמים ואמר: "תפקידו של מנהלי משאבי אנוש בארגון הגלובאלי הוא קריטי".

גיל פרץ, מנכ"ל המרכז לאימונים בעסקים העלה את מודעות הקהל לחשיבות של פיתוח מנהיגות, תוך שהוא יוצר השוואה בין פיתוח ההון האנושי לקידום מועמדים במערכת הבחירות בארה"ב ואמר: "לפני עשר שנים לא הייתם מקבלים את אובמה לעבוד אצלכם".

פתח את המליאה מנכ"ל HRus, יורם שולטהייס, שסקר את הישגי פורטל משאבי האנוש בארבעת חודשי פעילותו וקרא לאנשי הקהילה: "לשנות את סדרי העדיפויות בארגון".

את המסלול הכללי שכלל מושב בנושא HR Global ומושב נוסף בנושא יישומי HR מתקדמים הובילו:

אור אריאלי, סמנכ"ל משאבי אנוש בחברת אסם, דיברה על האתגר של שמירה על עצמאות וייחוד בחברה השייכת למותג בינלאומי.

סיגל גיל מור, סמנכ"לית משאבי אנוש בנייס, הציגה את המודל הייחודי שפיתחה נייס כדי לייסד תרבות ארגונית שיאפשר לה לעבור מחברה ישראלית לחברה גלובאלית.

איתן ברנשטיין, מנכ"ל AKT, דיבר על החשיבות של HR Analytics בשיח הארגוני העסקי כשאמר: "לא חסר מידע בארגון, נהפוך הוא, יש בארגונים שפע של מידע, מה שחסר זה הטכניקה המתקדמת להפוך מידע לידע!".

קלינטון ווינגרוב, מפילת העולמית, הקדיש הרצאה נוספת לנושא של טכנולוגיית משאבי אנוש וסיכם: "הטכנולוגיה לא צריכה לנהל את מחלקת משאבי אנוש – מנהל משאבי אנוש צריך לדעת לנהל את הטכנולוגיה כך שהיא תענה על הצרכים הספציפיים שלו".

את מסלול השכר שכלל מושב בנושא החיסכון הפנסיוני ומושב נוסף בנושא C&B הובילו:

אביטל פומרנץ מאפלאיד מטיריאלס פתחה ואמרה כי "שתי תובנות משמעותיות יצאו לי בתהליך בחינת מערך הביטוח הפנסיוני בחברה שלנו: חובה להשתמש בגורם חיצוני ובלתי תלוי דוגמת יועץ פנסיה, לאור כל המורכבות הזאת וריבוי השחקנים. שנית, בשל היעדר החינוך הפנסיוני של העובד, מוטלת עלינו כמעסיקים לבנות תשתית של בחינה כוללת, לשמר את התהליך ולעשות אותו באופן שוטף".

דורון גינת, המשנה למנכ"ל הראל ביטוח, הכריז כי "אין ספק שהולך להיות שינוי בדמי הניהול של קרנות הפנסיה וזו כבר עובדה. צריך לזכור שבסופו של יום אנחנו גופים עם מטרות רווח. הרווח לא צריך להיות חזירי ומוגזם אבל חייב להיות".

לילך סלע, אחראית על שכר ותגמול עובדים באמדוקס הסבירה: "כשאנחנו מדברים על שכר, דבר ראשון אנחנו מסתכלים עליו זה השוק המקומי. יש מקומות בעולם שנשלם לעובדים הרבה ויש מקומות שלא. אם יש מדינות שבהן השוק צומח ואנחנו יודעים שרוב העובדים מקבלים העלאות שכר שם אז גם אנחנו ניישר קו".

דניאלה אבירן,  
דירקטור תגמול ותשתיות HR בקבוצת שטראוס הפתיעה כשאמרה: "תתפלאו כמה מנהלים לא מבינים את השימוש בסקרי שכר וכיצד מנתחים אותם. על סמך מה אנחנו קובעים את מה שאנחנו קובעים, שבסופו של דבר ישפיעו על שכר העובדים. זה מעלה את תחושת ההוגנות שלהם".

מסלול שכר נוהל בעזרתה של דליה שליו.

 חסויות HR2012 - כנס משאבי אנוש

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה